AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #1 Del Skrevet 22. mars 2020 Jeg jogger hver dag, noen ganger med samboer, men oftest alene. Holder avstand fra folk der jeg kan, men i smale stier uten mulighet for å holde 2-meters avstand så går det ikke. Jeg er frisk og rask og tar alle forhåndsregler, men jogge, det gjør jeg. Og nå skal en tilfeldig trønder og hans disipler halshugge meg og samboer for dette? Hvorfor ikke holde seg inne hvis det er så forbaska farlig å bli smittet? Anonymkode: cbe07...91a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 22. mars 2020 #2 Del Skrevet 22. mars 2020 Hvem har halshugget noen som helst for å jogge..? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysion Skrevet 22. mars 2020 #3 Del Skrevet 22. mars 2020 Ja, selvsagt. Herregud. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABneotntyimna Skrevet 22. mars 2020 #4 Del Skrevet 22. mars 2020 Nei! Kom deg ut, gå tur/jogg! Vi må da være ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 22. mars 2020 #5 Del Skrevet 22. mars 2020 Det er hyggelig om du puster og pruster litt vekk når du møter/passerer noen. En sånn joggersprut er nokså ubehagelig i disse tider. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #6 Del Skrevet 22. mars 2020 Du skal selvfølgelig jogge kun på steder der det er mulig å holde minimum 1 meters avstand. Kan ikke være vanskelig å forstå. Sverre Anker Ousdal har også en bønn i avise i dag om at joggere må ta hensyn. Forstår det godt. Ingen er vel interessert i pusting og svettesprut på nært hold. Anonymkode: defc0...a21 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #7 Del Skrevet 22. mars 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke holde seg inne hvis det er så forbaska farlig å bli smittet? Anonymkode: cbe07...91a Og du er ikke lite frekk som ber folk om å holde seg inne hele tiden mens du selv krever å jogge HVER dag. Anonymkode: defc0...a21 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 22. mars 2020 #8 Del Skrevet 22. mars 2020 Det går nok bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #9 Del Skrevet 22. mars 2020 Jogg av hjertens lyst, så lenge du ikke jogger tett oppi folk og puster dem rett i nakken! Jeg går eller jogger også daglig. men viker unna folk når vi passerer. Ikke alltid det blir 1 meter eller 2 mellom likevel, men det er fordi de jeg går eller løper forbi IKKE viker til siden, men fortsetter midt på stien eller fortauet🤔 Anonymkode: 4ebfe...96e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #10 Del Skrevet 22. mars 2020 Hvorfor må du jogge disse to ukene vi har karantene? Kan du ikke trene hjemme? Det er jo helt sant som han sier. Så lenge folk driter i karantene og isolasjon, så varer situasjonen og viruset lengre. Det samme gjelder dem som ikke behøver å være ute, men som bare føler for det eller har lyst... Anonymkode: 4b107...b01 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 22. mars 2020 #11 Del Skrevet 22. mars 2020 Dere puster og peser noe voldsomt da. Dere kan med fordel jogge på mer avsidesliggende veier og stier. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #12 Del Skrevet 22. mars 2020 6 ja og 1 nei. Da velger jeg å stole på at jeg ikke gjør noe gæli. ❤ ble bare litt skremt da jeg så hvor sint han trønderen ble, og alle som støttet han. Anonymkode: cbe07...91a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #13 Del Skrevet 22. mars 2020 Jeg jogger. Det er ikke noe verre enn å gå tur så lenge man holder avstand, noe jeg selvfølgelig gjør. Anonymkode: c1b8b...e68 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 22. mars 2020 #14 Del Skrevet 22. mars 2020 Jeg jogger i skogen hver dag. Ser ingen bortsett fra elg og bjørn. De er ikke de største smittebærerne for jeg er helt frisk ennda. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #15 Del Skrevet 22. mars 2020 2 minutter siden, youcancallmejune skrev: Dere puster og peser noe voldsomt da. Dere kan med fordel jogge på mer avsidesliggende veier og stier. Da vet du ikke hvor god kondis jeg har. Puster og peser langt mindre enn mange gamle og overvektige som spaserer rolig... Anonymkode: cbe07...91a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysion Skrevet 22. mars 2020 #16 Del Skrevet 22. mars 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke holde seg inne hvis det er så forbaska farlig å bli smittet? Si meg, er du helt tett i pappen eller bare later du som? Som samfunn er vi faktisk nødt til å verne om de svake - det vil i disse tider være synonymt med mennesker i risikogruppen. Disse menneskene vil mest sannsynlig holde seg inne; men "friske" mennesker kan være smittebærere. Dette er ikke rakettforskning. Jogg til du får litt folkeskikk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #17 Del Skrevet 22. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må du jogge disse to ukene vi har karantene? Kan du ikke trene hjemme? Det er jo helt sant som han sier. Så lenge folk driter i karantene og isolasjon, så varer situasjonen og viruset lengre. Det samme gjelder dem som ikke behøver å være ute, men som bare føler for det eller har lyst... Anonymkode: 4b107...b01 Folk flest sitter ikke i karantene nå, og til og med FHI understreker at frisk luft og mosjon er viktig også i disse dager. Dessuten blir det nok snakk om langt mer enn bare 2 uker... Anonymkode: 4ebfe...96e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 22. mars 2020 #18 Del Skrevet 22. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da vet du ikke hvor god kondis jeg har. Puster og peser langt mindre enn mange gamle og overvektige som spaserer rolig... Anonymkode: cbe07...91a Selv Johaug puster og peser når hun løper. Det gjør du også. Og jeg, men jeg løper på tredemølla nå. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #19 Del Skrevet 22. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da vet du ikke hvor god kondis jeg har. Puster og peser langt mindre enn mange gamle og overvektige som spaserer rolig... Anonymkode: cbe07...91a Enig. Det er mange som går rolig tur som harker og spytter mer enn jeg noensinne har gjort, joggetur eller ei. Anonymkode: c1b8b...e68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jr.Garcon Skrevet 22. mars 2020 #20 Del Skrevet 22. mars 2020 (endret) 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg jogger hver dag, noen ganger med samboer, men oftest alene. Holder avstand fra folk der jeg kan, men i smale stier uten mulighet for å holde 2-meters avstand så går det ikke. Jeg er frisk og rask og tar alle forhåndsregler, men jogge, det gjør jeg. Og nå skal en tilfeldig trønder og hans disipler halshugge meg og samboer for dette? Hvorfor ikke holde seg inne hvis det er så forbaska farlig å bli smittet? Anonymkode: cbe07...91a Vel, når man ser bilder i dag fra trappeløp i flokk i Oslo med en drøss av idioter i tights, så burde samtlige i alle fall fått en hard straff. Dessverre så vil du og dere stjele respiratorplassen til barn, unge, og voksne - som har prøvd å holde seg unna viruset- og sørge for at de dør. Men det driter jo du i, jogge skal du uansett. Du har tydeligvis tungt for det. På smale stier hvor det ikke er mulig å holde 2 m avstand - noe du VET OM I FORKANT - så skal du ikke jogge. Du bryter bevisst anbefalingene hver dag, parallelt som helsepersonell sliter seg ut for å redde liv. Selvfølgelig er du en .......................................!! Endret 22. mars 2020 av Jr.Garcon 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå