Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger noen ærlige tanker her

Møtte en fyr som ikke bor så langt unna meg på Tinder like etter jul. Har det kjempefint når vi er sammen,ca 2 ganger i uka. Sex,kos og masse prat. Har vært hjem til han og han har vært hos meg. Men nå kjenner jeg at det er litt enten eller,jeg har ikke peiling på hvor jeg har han eller hva han vil,vi har liksom aldri snakket om det. Derfor holder jeg tilbake for å ikke like han mer enn jeg gjør,noe jeg begynner å bli lei av. Han jobber mye og vi sees kun på kveldstid når unger er lagt. Han har ikke møtt ungene mine og det kommer absolutt ikke til å skje heller om det ikke blir noen endring. Jeg føler noen ganger at han vil mer samtidig som jeg noen ganger føler vi kun er friends with benefits. For å se hva han gjorde når jeg sluttet å sende meldinger først,så tok det halvannen dag før han begynte å sende meldinger og lurte på nå vi skal møtes igjen. 

Jeg har kommet til det punktet at jeg må ha ett svar,men faen å,jeg kan ikke skjønne hvordan jeg skal få til å spørre hva vi er heller 😬 

Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 7cbb9...fb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, kan du prøve deg frem litt forsiktig? Hintende? Hvis han ikke er klar for å definere relasjonen og å «ta praten» ennå, så kan det fort virke mot sin hensikt å snakke med ham.

Kan du eventuelt spørre ham om hvor ofte han har lyst til å treffes? Og om han har det bra når han er med deg? Om han ønsker å fortsette å treffes? Da får du ihvertfall satt igang praten uten at det blir en sånn enten/eller situasjon der alt må defineres. Og kanskje du får noen svar (eller spørsmål) du kan bygge videre på...

AnonymBruker
Skrevet

Akk, kan ikke folk bare droppe hinting og føler, og faktisk si hva de vil og spørre hva den andre vil?

Anonymkode: d0159...6a7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva snakket dere om i starten da? Hadde dere ikke en avklaring rundt hva dere begge var ute etter?

Jeg hadde ellers bare spurt. Bedre å finne ut nå om han ikke legger noe mer i det enn om flere månder. (men samme hva han svarer bør du drøye en god stund før han møter barna dine. Selv om begge ønsker noe varig så kan ting fort snu, også etter 6 mnd eller lengre. Snakker av egen erfaring)

Anonymkode: 23fcb...841

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...