AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #1 Skrevet 22. mars 2020 https://www.vg.no/sport/i/QoApvW/oslo-idrettskrets-ber-om-politihjelp-for-aa-hindre-aktivitet-paa-fotballbaner det er da fult mulig å drive forsvarlig lek/spill på disse banene. Jeg og 3 åringen min har gjort det hver dag siden barnehagestengingen. Kan ikke bare vanlige regler gjelde at man ikke skal samles tett sammen? At en og en forelder samles og triller litt ball med barna sine er da ikke farlig? Sist jeg var på vår lokale bane stod jeg og barnet mitt i en ende og en annen forelder ved andre ende og sentret og sparket litt. Vi er jo ikke farlige for noen. Anonymkode: 9586c...986 3
Prelunia Skrevet 22. mars 2020 #2 Skrevet 22. mars 2020 Helt enig.. Har spilt med barnet mitt på banen her og, aldri opplevd at noen har kommet nær oss.. De har spilt på andre siden . Har heller ikke sett noen spille i store forsamlinger. Nå er alt tatt bort. Hvis noen absolutt vil samles får de jo til det uavhengig av om måla er der. Dumt for alle oss som holder reglene, og det er mange er mitt inntrykk. I hvert fall her . 2
Anbefalte innlegg