AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #1 Del Skrevet 22. mars 2020 Merker jeg sliter med depresjon om dagen, pleier hjelpe med trening på studio og være rundt folk .. håper de åpner snart! Anonymkode: 26547...538 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #2 Del Skrevet 22. mars 2020 Blir helt sprø jeg. Finner ikke samme motivasjon til å trene hjemme, det blir bare rot og stress og ungen springer rundt i beina på meg hele dagen. Gråter flere ganger daglig for livet føles helt tomt ut. Anonymkode: 898ea...5b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #3 Del Skrevet 22. mars 2020 Jeg sliter og. Helt forferdelig deprimert. 😢 Anonymkode: 92ecb...55d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #4 Del Skrevet 22. mars 2020 Anonymkode: 3fe88...3a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #5 Del Skrevet 22. mars 2020 https://kristianhall.no/exit-depression/ Anonymkode: 3fe88...3a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #6 Del Skrevet 22. mars 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Merker jeg sliter med depresjon om dagen, pleier hjelpe med trening på studio og være rundt folk .. håper de åpner snart! Anonymkode: 26547...538 Dette er helt naturlig i en sånn unntakstilstand som vi er i nå. Trening gir jo et helt annet hormonbilde og positive oppbyggende følelser. Får du gått litt tur hver dag? Og sikrer du kosten? D-vitamin og tran har mye å si for det mentale. https://forskning.no/mat-og-helse-biokjemi-fisk/fettsyrer-mot-depresjon/1062558 Anonymkode: 3fe88...3a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #7 Del Skrevet 22. mars 2020 Samme her. Skulle være fink å jogge meg en tur ute i stedet i går, men måtte snu fordi parkeringsplassen til turområdet var fullpakket. Prøvde igjen i dag, men måtte gi opp igjen fordi det var så mye folk på tur i flokk at det var umulig å jogge forbi dem. Sånn er det å bo i en storby. Gjør øvelser hjemme i stuen, men det blir halvslapt alt. Gråter mye og håper dette er over snart Anonymkode: 54c31...a17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #8 Del Skrevet 22. mars 2020 Kjør hjemmetrening med kroppsvekt. Masse gode økter på Instagram og YouTube. Jeg fikk skikkelig endorfinboost av 50 minutters hjemmeøkt i dag ❤️ Anonymkode: 8798a...6b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 23. mars 2020 #9 Del Skrevet 23. mars 2020 Gå en tur. Kom deg ut om bare en halv time. Alle monner drar. Ikke bygg opp døryerskelen unødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #10 Del Skrevet 24. mars 2020 Jeg sliter i tillegg med kjærlighetssorg etter at en jente slo opp med meg, så for meg er det blitt dobbelt opp. Kjemper hardt mot sorgfølelse hver eneste dag, håper det går over snart... Er bare nødt å komme litt ut av huset, klarer ikke sitte inne i leiligheten min hele tiden. Anonymkode: 769be...c66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå