Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst på store bølger, evt krøller, for at håret skal se fyldigere ut. Vet jeg bør gå til en frisør,  men jeg har rett og slett ikke flere tusen kroner å bruke på håret (det må også klippes). Lurer derfor på om noen har gjort dette hjemme selv og hvilke erfaringer dere har.

Anonymkode: ed3ef...541

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har gjort det selv mange ganger. Pass på at håret ikke er slitt, da tar det ikke til seg krøllen noe særlig, du får bare enda mer slitt hår. Du bør få hjelp av noen til å rulle det opp, det er ikke lett å få til bakhodet selv. Samtidig har jeg ikke sett ruller som er store nok til hjemmepermanent, om du ønsker store krøller, men finner du det så kjør på :) De aller fleste hjemmepermanenter blir litt 80-talls... Som kan være kult :)

Anonymkode: 775d0...0cc

Skrevet

Vi som var ungdommer på 80-taller har definitivt prøvd hjemmepermanent, med stort sett mislykket resultat. 🙈

Det er overhodet ikke noe som er anbefalt å gjøre hjemme.

Skrevet

Prøvde meg på det får en tja 15 år tilbake kanskje, ble helt sykt slitt og tørt.. Jeg har bleket det flere ganger uten at det har blitt så ødelagt som hjemmepermanenten ble.. Ikke ble det særlig bra heller 😏 men det kan jo hende at produkter har forandret seg en del siden den tid, men det er sterke saker! 

AnonymBruker
Skrevet

Husker så godt lukten av det! 

Vil dog ikke anbefale det. Det sliter enormt på håret, så om det skal være "verdt" det bør du føle deg sikker på at resultatet blir fint.

Anonymkode: 73d27...3c2

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Blingblingtahei skrev:

Prøvde meg på det får en tja 15 år tilbake kanskje, ble helt sykt slitt og tørt.. Jeg har bleket det flere ganger uten at det har blitt så ødelagt som hjemmepermanenten ble.. Ikke ble det særlig bra heller 😏 men det kan jo hende at produkter har forandret seg en del siden den tid, men det er sterke saker! 

Ja, jeg håper jo også produktene har blitt bedre med åra. Vet dog ikke om jeg tør..

Anonymkode: ed3ef...541

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...