Gjest Paramount Skrevet 25. mars 2020 #21 Skrevet 25. mars 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter mitt inntrykk er det veldig mange som vil at du skal møte dem, for så å ta av trusen. Tror det er ganske mange ja, er nok veldig få som IKKE hadde likt akkurat den opplevelsen. Men å betale regelmessig for det er noe helt annet.
Sokkar Skrevet 25. mars 2020 #22 Skrevet 25. mars 2020 Men altså. .. Truser med inntørket utflod og alt?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #23 Skrevet 25. mars 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det er trist at noen skal tjene fett på andres lyster. Jeg kan gjerne GI bort mine brukte truser, du kan få dem rene eller med ett snev at utflod i, bare å komme med ønsker. Om dem må sendes skal jeg gladelig betale portoen også. Det jeg får igjen for dette er en umåtelig glede over å vite at noen kåte typer gjerne nettopp NÅ sitter og snuser på mine brukte truser og koser med seg selv 🙂 Er en sann glede å hjelpe 🙂 Anonymkode: c15c0...9c8 Det er vel ikke trist? Det er helt valgfritt å kjøpe møkkete truser. Har du ikke pengene til det så dropp kjøpet. De fleste som selger trusene sine gjør det fordi de trenger pengene. Anonymkode: 6e151...835
Djungelvrål Skrevet 25. mars 2020 #24 Skrevet 25. mars 2020 2 timer siden, Sokkar skrev: Men altså. .. Truser med inntørket utflod og alt? Ja, og muligens Corona på kjøpet. Vil tro at salg for slikt i disse dager vil gå litt trått. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå