AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #1 Skrevet 22. mars 2020 Hei og hopp :) Har vært innom tanken på å selge brukt undertøy flere ganger, men er litt usikker på om jeg tør med tanke på at jeg ikke har funnet noen betalingsmåter som er diskrè. Så, er det noen som kan litt mer og som vil dele noen tips med meg? Lagde meg en konto på pantydeal.com, men om det finnes andre sider som kan anbefales så tar jeg det gjerne imot! Anonymkode: f1d84...f61
Gjest Ishm Skrevet 22. mars 2020 #2 Skrevet 22. mars 2020 Ingen vil kun ha brukte truser. folk forventer at du sender bilder med den på, og senere begynner de å utpresse deg, stalke deg. Er dette verdt det? disse raringer finner frem til deg tilslutt
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #3 Skrevet 22. mars 2020 2 minutter siden, Ishm skrev: Ingen vil kun ha brukte truser. folk forventer at du sender bilder med den på, og senere begynner de å utpresse deg, stalke deg. Er dette verdt det? disse raringer finner frem til deg tilslutt Har det skjedd med deg eller er det bare noe du har hørt? Et bilde med trusene på er ok for meg så langt det ikke er noe gjenkjennelig ved bildene. Hvordan skulle de funnet frem om det finnes diskrèe betalingsmetoder? Anonymkode: f1d84...f61
Gjest Ishm Skrevet 22. mars 2020 #4 Skrevet 22. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har det skjedd med deg eller er det bare noe du har hørt? Et bilde med trusene på er ok for meg så langt det ikke er noe gjenkjennelig ved bildene. Hvordan skulle de funnet frem om det finnes diskrèe betalingsmetoder? Anonymkode: f1d84...f61 Har lest om dette på flere kvinneguide tråder, råder ikke!
Djungelvrål Skrevet 22. mars 2020 #5 Skrevet 22. mars 2020 Tenker du brukte truser som ikke er vasket? Disse vil selvsagt selge som hakka møkk. Truser som er vasket og brukt kommer du ikke til å få solgt. GI til fretex eller kast.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #6 Skrevet 22. mars 2020 1 time siden, Apocalypte skrev: Tenker du brukte truser som ikke er vasket? Disse vil selvsagt selge som hakka møkk. Truser som er vasket og brukt kommer du ikke til å få solgt. GI til fretex eller kast. Tenker ikke å vaske de nei tenker det kan være en grei måte å tjene litt penger på. Men så veldig usikker på hvordan betalingen skal skje Anonymkode: f1d84...f61
Morpheus Skrevet 22. mars 2020 #7 Skrevet 22. mars 2020 Du kan ikke forvente å få solgt undertøyet ditt. Det bør du kaste når det er utbrukt. Men merkeklær, jakker osv som er i god stand og lite brukt. Kan du få solgt på finn. Ev. nye klær som ikke passer.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #8 Skrevet 22. mars 2020 Får frysninger med tanken av at noen e villige til å gå i brukt undertøy og at noe bare er inne på tanken om å selge. Huff og huff. Ikke gi det til fretex kast de. skal du tjene ei krone selg en genser., Anonymkode: c528a...058
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #9 Skrevet 22. mars 2020 jeg er interessert om det er bremsespor inkludert i prisen. Anonymkode: 07ad7...cef
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #10 Skrevet 22. mars 2020 Ikke foreslå fretex😱😂 Anonymkode: c528a...058
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #11 Skrevet 23. mars 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Får frysninger med tanken av at noen e villige til å gå i brukt undertøy og at noe bare er inne på tanken om å selge. Huff og huff. Ikke gi det til fretex kast de. skal du tjene ei krone selg en genser., Anonymkode: c528a...058 Javel? Hvor lenge kan du gå med undertøy før det er brukt? En dag er vel greit? Eller skifter du flere ganger daglig? regner med at du kanskje skjønner at en genser ikke er like enkelt å selge? Anonymkode: f1d84...f61
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #12 Skrevet 23. mars 2020 15 timer siden, Morpheus skrev: Du kan ikke forvente å få solgt undertøyet ditt. Det bør du kaste når det er utbrukt. Men merkeklær, jakker osv som er i god stand og lite brukt. Kan du få solgt på finn. Ev. nye klær som ikke passer. Poenget er vel å selge fordi det er brukt? Er ikke sånn at jeg forventer at noen vil kjøpe utvaska og utbrukt undertøy Anonymkode: f1d84...f61
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #13 Skrevet 24. mars 2020 På 23.3.2020 den 9.35, AnonymBruker skrev: Javel? Hvor lenge kan du gå med undertøy før det er brukt? En dag er vel greit? Eller skifter du flere ganger daglig? regner med at du kanskje skjønner at en genser ikke er like enkelt å selge? Anonymkode: f1d84...f61 Mye enklere en undertøy..komme an på prisen det. skifter en gang til dagen om du lurte. Anonymkode: c528a...058
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #14 Skrevet 24. mars 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Mye enklere en undertøy..komme an på prisen det. skifter en gang til dagen om du lurte. Anonymkode: c528a...058 Men dette er snakk om skittent undertøy som skal selges til menn som har en fetish for skitne dametruser. Anonymkode: 6e151...835
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #15 Skrevet 24. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men dette er snakk om skittent undertøy som skal selges til menn som har en fetish for skitne dametruser. Anonymkode: 6e151...835 Hvor har du tenkt å selge de? Det er et ganske snevert marked, de som har fetisj for dette vil tvilsomt betale for de. De finner nok en annen løsning. Skal litt til for å finne en platform som vil ta salg av brukte truser seriøst. Anonymkode: c528a...058
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #16 Skrevet 24. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor har du tenkt å selge de? Det er et ganske snevert marked, de som har fetisj for dette vil tvilsomt betale for de. De finner nok en annen løsning. Skal litt til for å finne en platform som vil ta salg av brukte truser seriøst. Anonymkode: c528a...058 Å joda, de betaler for det! 🙂 bruk Paypal, med fiktivt navn. Husk at bilder tatt med telefon kan spores til satse og tidspunkt de ble tatt. Sørg for at disse funksjonene er slått av. Anonymkode: 95420...9fa
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #17 Skrevet 25. mars 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Å joda, de betaler for det! 🙂 bruk Paypal, med fiktivt navn. Husk at bilder tatt med telefon kan spores til satse og tidspunkt de ble tatt. Sørg for at disse funksjonene er slått av. Anonymkode: 95420...9fa Hvilken side anbefales? Anonymkode: 6e151...835
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #18 Skrevet 25. mars 2020 Synes det er trist at noen skal tjene fett på andres lyster. Jeg kan gjerne GI bort mine brukte truser, du kan få dem rene eller med ett snev at utflod i, bare å komme med ønsker. Om dem må sendes skal jeg gladelig betale portoen også. Det jeg får igjen for dette er en umåtelig glede over å vite at noen kåte typer gjerne nettopp NÅ sitter og snuser på mine brukte truser og koser med seg selv 🙂 Er en sann glede å hjelpe 🙂 Anonymkode: c15c0...9c8
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #19 Skrevet 25. mars 2020 Det finnes definitivt et marked for dette, og flere kjøpere. Jeg har en venninne som holdt på med dette for en stund siden. Etter mitt inntrykk er det veldig mange som vil at du skal møte dem, for så å ta av trusen. Husker ikke hvilken side hun brukte, men vil tro det finnes mange arenaer for dette. Har selv sterkt vurdert det. Anonymkode: 0eb82...13f
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #20 Skrevet 25. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det finnes definitivt et marked for dette, og flere kjøpere. Jeg har en venninne som holdt på med dette for en stund siden. Etter mitt inntrykk er det veldig mange som vil at du skal møte dem, for så å ta av trusen. Husker ikke hvilken side hun brukte, men vil tro det finnes mange arenaer for dette. Har selv sterkt vurdert det. Anonymkode: 0eb82...13f Ja i Norge har vi stor grunn til å være hore. Letteste utvei👏 🙄🙄 Anonymkode: 90ad9...d49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå