AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #1 Skrevet 22. mars 2020 Enten man vil det eller ei - alle har fått hverdagen sin påvirket av denne pandemien. Hvordan ser dagene dine ut, og er du ved godt mot? Anonymkode: d3fb4...a90
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #2 Skrevet 22. mars 2020 Får ikke gjort noe som helst og sitter i min egen sorg . Anonymkode: 6e97b...6b3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #3 Skrevet 22. mars 2020 Familie med 3 barn: Ser filmer, spiller brettspill, går turer, ungene spiller spill på ipad/pc/ps4, lager god mat, følger hjemmeskole, Baker, snakker med familie på tlf, rydder og vasker.... Ja det er vel det 😂 Anonymkode: 1ddf4...437
miaw Skrevet 22. mars 2020 #4 Skrevet 22. mars 2020 (endret) Er i isolat, venter på svar om jeg har viruset. Er blitt symptomfri og føler meg helt frisk. Står opp rundt 09-10. Lager kaffe og frokost. Ser på nyheter, surfer og snakker med folk. 12.00; Gjør husarbeid. Idag har jeg vasket balkongen. Pause fra all skjerm i et par timer. 15.00; Kaffe og matpause. Ser på nyheter og snakker med folk. 16; Middagslaging. Ofte noe tidkrevende. Gjør gjerne noe annet i tillegg. Igår organiserte jeg alle tørrvarer. Idag tenkte jeg å bake brød. 20:00: Spise middag, se på tv og snakke med folk resten av kvelden. Legger meg rundt midnatt. Endret 22. mars 2020 av miaw
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #5 Skrevet 22. mars 2020 Nja dagene er så som så, er singel og bor alene. Tar en tur ut hver dag der jeg møter minst mulig folk, ellers blir det mye tv/internett, netflix etc Er ganske stusselig men alt går jo i en periode Hipp hurra for mobil/facetime/skype etc Anonymkode: 7a3c1...404
LittDiva Skrevet 22. mars 2020 #6 Skrevet 22. mars 2020 Jobber mye. Når jeg har fri, så er det tur i skogen, hudpleie hjemme, baker, lager mat i store porsjoner og fryser ned så har til dager jeg jobber, rydder i skuffer og skap, ser på serier, snakker med folk på telefon.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #7 Skrevet 22. mars 2020 Jeg er hjemme med en 2-åring og en ganske fersk liten baby. Dagene går med til amming, lek med 2-åringen, få babyen til å sove, bleieskift, matlaging og det jeg rekker av husarbeid. Og en tur ut med barna i søskenvogn når det passer seg sånn. Ikke så veldig annerledes enn før krisen, men selvfølgelig litt travlere med barnehagebarn hjemme. Men jeg er ved godt mot og synes det er hyggelig å ha 2-åringen sammen med oss. Det virker som han synes det er greit også, selv om han kjeder seg og spør etter barnehagen innimellom. Anonymkode: e8543...4c5
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #8 Skrevet 22. mars 2020 Leser til eksamen, gjør husarbeid, lufter hunden Anonymkode: 31c95...321
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #10 Skrevet 22. mars 2020 Tar noen små turer, rydder, vasker, leser, ser tv, data, lager mat.. Anonymkode: ca03f...3cf
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #11 Skrevet 22. mars 2020 Setter på vekkerklokka til 07.30 hver dag. Studerer til kl 10.00. En time pause. Studier til rundt 14.00 Går en tur Baking/matlaging/husarbeid og TV resten av dagen. Anonymkode: d3fb4...a90 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #13 Skrevet 22. mars 2020 Jeg har faktisk begynt å lese bøker igjen. Likte alltid å lese når jeg yngre men føler jeg aldri har tid etter jeg fikk barn. Vi har huset fullt av bøker som jeg faktisk aldri har lest,så har jeg begynt å lese igjen å nyter en god bok Har funnet flere serier jeg bytter på å se på så det er kjekt om kvelden etter sønnen min er lagt seg Ellers er vi mye ute for tiden der det er lite folk så klart. Vi går på tur,spiller fotball bare vi to eller øver på sykle. Nå kjeder sønnen min seg så mye at han faktisk sier ja til å spille brettspill også 😮 Sønnen min liker også at vi ser en film SAMMEN Jeg er ikke så flink å sette meg ned å se på barnefilmer,jeg gjør som regel husarbeid da. Men nå ser vi faktisk filmer sammen å er koselig det også selv om det kunne vært litt gøyere filmer Anonymkode: 65fde...de7
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #14 Skrevet 22. mars 2020 Jobbet en del (varehandel) og førsøkt å jobbe med innleveringer på Universitetet. Prøver å gå en tur ut hver dag. Ellers spiller jeg mye dataspill og quizzer med samboeren. Når alle oppgaver er levert er planen å få lest noen bøker og begynne å planlegge eksamenslesning. Anonymkode: 96c90...23c
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #15 Skrevet 22. mars 2020 Ser altfor mye nyheter. Sett mer nyheter de siste 2 ukene enn jeg har gjort de siste 40 åra. I tilegg jobber jeg hver dag, og driver med hjemmeundervisning av ett barn. Anonymkode: 907ca...9f3
Anbefalte innlegg