AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #1 Skrevet 22. mars 2020 Jeg har selv hoppet fra forhold til forhold i 8 år. 4 år som forlovet, to år med en, 1,5 med en annen og nå ett år. Og jeg er kun 23. Angrer dere på å ikke ha vært singel over tid og tatt livet litt ut? Anonymkode: e5d90...9c1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #2 Skrevet 22. mars 2020 Blir du raskt forelsket, eller hvordan går det seg til? Jeg bruker gjerne tid fra en mann til en annen, for jeg får ikke følelser så lett. Singeltiden var i hvert fall bra for meg. Jeg fant meg selv igjen på en måte. Anonymkode: f7cbd...a5c 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #3 Skrevet 22. mars 2020 Hvordan tar man livet litt ut? Jeg er 37, vært i to seriøse forhold på 3 og 4 år, så 10-12 år som singel i mitt voksne liv da. Det er minst dobbelt så lenge som jeg hadde valgt om jeg kunne. Anonymkode: 4b21f...26d 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #4 Skrevet 22. mars 2020 Jeg føler at jeg har vært for lite singel, og at jeg mer eller mindre hoppet fra forhold til forhold, men så tenkte jeg litt grundigere over det, og det stemmer ikke helt egentlig. Jeg trengte alltid noe tid for meg selv før jeg var klar for nytt forhold, men jeg har egentlig ikke regnet den tiden som singel - tid. Det var sørgetid/legge bak seg tid. Det var når det var over ting egentlig skjedde for fort. Straks jeg var klar for å flørte og ha det moro som singel traff jeg en ny. Endelig skulle jeg være fri og frank, kose meg med det, prioritere meg selv og venner, og vipps traff jeg en som hektet meg. Derfor føler jeg at jeg aldri fikk være singel, men det stemmer altså ikke helt. Jeg fikk bare i liten grad være singel og nyte det. Få tid til å flørte litt og kjenne på savn etter en før jeg plutselig var i forhold igjen. Fakta er derimot at jeg var singel rundt et år etter hvert av tre lengre forhold. Jeg føler bare ikke det som singel - tid, men "karantene" for å bli klar til å gå videre. Straks jeg var klar, og skulle nyte det å være singel... ja det gikk over for fort hver gang. Ble litt "Yahoo, jeg er friiii... nei pokker, hva gjør jeg nå? Dropper man en mann som virker SÅ rett bare for å få være singel en stund?" Anonymkode: 19943...7b6 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #5 Skrevet 22. mars 2020 Jeg har hatt forhold siden jeg var 15, er nå 30 og på samboer nr2/kjæreste nr 12(om jeg regner med alle ungdomskjærester som ikke var så seriøse). Det lengste jeg gikk singel var 2 år. Men uansett om jeg var singel i 1 mnd eller 2 år, så brukte jeg tiden godt for å si det sånn. Venninnekos og idrett samt fest og flørting var hverdagen til jeg begynte å studere. Jeg angrer på at jeg var i et seriøst forhold hele studietiden, vi ble kjærester allerede i fadderuka, og samboere etter et halvt år. Forholdet varte i flere år. Jeg angrer nok mest fordi jeg ser at han ikke var noe for meg, og jeg kunne brukt tid på andre ting enn den svette ræva hans. Men jeg går ikke rundt og akker meg. Har hatt et spennende liv til nå. Anonymkode: 13be2...6a3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #6 Skrevet 22. mars 2020 Blir det ikke veldig slitsomt å stadig vekk bytte partner på den måten? Anonymkode: b08b2...3d6 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #7 Skrevet 22. mars 2020 Er 30 år og har hatt forhold siden jeg var 14. To seriøse siden jeg var 17/18. Varte i 3 år og 7 år. Ble singel for første gang for ca 2 år siden. Jeg har det veldig bra som singel. Koser meg og er lykkelig. Fritiden går til familie, venner og trening Anonymkode: 2316a...3b2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #8 Skrevet 23. mars 2020 Hadde jeg vært så lite singel som deg i din beste alder nå så haddr jeg angret ja! Jeg var heldigvis singel hele tenårene og tyveårene og har fått min dose frihet. Livet er deilig når man slipper å ta hensyn til hva en annen mener og føler om hva du gjør, enten det er reising, venninnekvelder eller flørting. Live life to the fullest mens du enda er ung! Anonymkode: c9c28...b3c
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #10 Skrevet 23. mars 2020 Jeg ELSKER å være alene... Er dårlig på å finne ordentlig menn som bidrar til fellesskapet mentalt og fysisk at jeg ikke vet om jeg orker flere menn i livet.🤣 Har ikke noe problem med å få tilbud og flere skjønner ikke hvorfor jeg ikke ønsker noe forhold - jeg er jo drømmedama! Pff... Drømme-mamma heter det! En periode i slutten av tenåra "byttet jeg ene ut med den andre" opplegg, men etter fylte 20 så har jeg vært single 50% av tiden. Anonymkode: 6f036...6fd 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #11 Skrevet 23. mars 2020 4 år som forlovet i en alder av 23, i tillegg til flere korte forhold? Wow. De fleste har ikke seriøse forhold før de har passert 20 år (nei, jeg teller ikke med tenåringsforelskelser, for de blir så godt som aldri varige). Og det at du har så korte forhold nå tyder nok helt klart på at du hopper vel raskt inn i ting. Finn ut hvem du er og hva du faktisk ønsker deg for fremtiden først, SÅ kan du finne mannen som passer inn i det bildet. Det er ingen status å ha hatt mange forhold. Anonymkode: 17db2...797
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #12 Skrevet 23. mars 2020 JA! Har gått fra forhold til forhold fra jeg var 18 år. 5 år - 10 år - 2 år. Skulle vært singel mye mer, og brukt mer tid på å finne en som virkelig matcha meg. Anonymkode: 1fe75...417
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #13 Skrevet 23. mars 2020 Ja! Jeg har alltid funnet en ny fyr innen maks ett år, et par av gangene har det skjedd bare et par dager etter brudd. Er veldig glad jeg hadde over halve studietiden som singel Anonymkode: 80aa2...0ac
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #14 Skrevet 24. mars 2020 Jeg er per nå samboer. Flytta inn sammen etter 3 mnd, vært sammen i snart 9 mnd. Og jeg begynner å tvile på om dette er det jeg vil. Har søkt ny jobb i annen, uten min samboers viten da han ikke vil flytte og jeg tenkte å ta sjansen å se om jeg fikk den. Men jeg tenker hvis jeg virkelig har gjort det, er det egentlig ett godt forhold? Jeg elsker samboer min og når jeg ser på han vil jeg egentlig ikke miste han. opprinnelig ville jeg kjøpe bolig, ha barn osv. I det siste har jeg mistet helt lysten på barn, og jeg vet ikke om feks jeg vil gifte meg med han. Vi har også veldig veldig sjeldent sex, det er snakk om en gang hver tredje uke kanskje Anonymkode: e5d90...9c1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #15 Skrevet 24. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er per nå samboer. Flytta inn sammen etter 3 mnd, vært sammen i snart 9 mnd. Og jeg begynner å tvile på om dette er det jeg vil. Har søkt ny jobb i annen, uten min samboers viten da han ikke vil flytte og jeg tenkte å ta sjansen å se om jeg fikk den. Men jeg tenker hvis jeg virkelig har gjort det, er det egentlig ett godt forhold? Jeg elsker samboer min og når jeg ser på han vil jeg egentlig ikke miste han. opprinnelig ville jeg kjøpe bolig, ha barn osv. I det siste har jeg mistet helt lysten på barn, og jeg vet ikke om feks jeg vil gifte meg med han. Vi har også veldig veldig sjeldent sex, det er snakk om en gang hver tredje uke kanskje Anonymkode: e5d90...9c1 Hvis du sitter med sånne tanker og det ikke engang har gått et år så er ikke dette noe varig. Man bør aldri flytte sammen i forelskelserus, det tar tid før man ser den virelige personen. Anonymkode: 17db2...797 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #16 Skrevet 24. mars 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du sitter med sånne tanker og det ikke engang har gått et år så er ikke dette noe varig. Man bør aldri flytte sammen i forelskelserus, det tar tid før man ser den virelige personen. Anonymkode: 17db2...797 Han er en utrolig fin fyr, derfor dette er så vanskelig. For jeg er redd vi rett og slett ikke er spennende for hverandre, at vi rett og slett ikke passer sammen selvom vi passer sammen på en måte... Anonymkode: e5d90...9c1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #17 Skrevet 25. mars 2020 På 24.3.2020 den 8.02, AnonymBruker skrev: Bumper emne bare Anonymkode: e5d90...9c1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #18 Skrevet 25. mars 2020 Vært singel i 20 år nå siden jeg var 21 år. Angrer ikke, hatt det kjempefint, nå har jeg jo blitt fryktelig sær da selvfølgelig. Begynner å savne litt nærhet. Har en fast elsker men pga corona og avstand funker jo det dårlig nå dessverre. Men kommer nok aldri til å bli samboer igjen, trives for godt alene. Anonymkode: a816c...d11
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #19 Skrevet 25. mars 2020 Jeg er 24 år, og ble sammen med kjæresten min for 11 år siden. Noen ganger tenker jeg at det er litt synd at jeg aldri får oppleve å sjekke opp noen, aldri flørte med noen jeg møter på byen. Det var jeg liksom ferdig med i en alder av 13 år. 🙄 Noen ganger tenker jeg sånn, men jeg er veldig glad for at jeg har en jeg stoler på, er trygg på og som kjenner meg helt og holdent. Jeg føler meg heldig som traff kjæresten min da jeg gjorde. Anonymkode: 7fd3c...479
Gjest Mysticgirl Skrevet 25. mars 2020 #20 Skrevet 25. mars 2020 Ja egentlig, vet ikke helt hvordan det er å være singel Har vært singel en liten stund, før jeg har truffet noen igjen, så å være singel over tid, har jeg aldri opplevd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå