Pi@ Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #1321 Del Skrevet 16. mai 2006 Det snør og snør du, ja mer og mer du, det er så moro....NOTTTT!!!!! Fikk tak i strømper og flagg og garn og hvit jakke og stømpebukse og sånn kort olabukse og et par stømper til. Storførnøyd . Nå MÅ jeg vel i gang med den j**** stykinga. Akkurat nå angrer jeg på at jeg skal ha bunad på meg i morra . Tror det kommer til å bli svin kaldt, det er spådd 0 grader . Jeg har ikke jakke eller cape til bunaden så jeg må bare jukse litt med ei vanlig svart vinterjakke...... Tulipan: Takk for at du også har tro på meg, jeg har aldri tro på at det skal gå bra på eksamen, men det gjør stort sett det . Vi bare ler av svigermor både sambo og jeg. Han tar det ikke tungt eller blir sur eller noe, det er jo bare komisk Lucky: Cape eller jakke ønsker jeg meg også. Epona: Takk iss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #1322 Del Skrevet 16. mai 2006 Hmm det er ikke så lett å stryke uten strykejern og jeg aner ikke hvor det er (sier litt om hvor ofte jeg stryker dvs: ALDRI) må vente til sambo kommer hjem. Glemte å fortelle om at det var helt strøkent hjemme da jeg kom fra yoga og så hadde sambo vært å kjøpt ny duk på badet til en komode som vi har arva. Ble kjempestilig. Jeg har fått meg en mann med talent for duker ------- Dagens trening unnagjort 1t 10min yoga. Var ei hardøkt i dag også, kjempemoro På 17. mai trener man ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 16. mai 2006 #1323 Del Skrevet 16. mai 2006 men det går hvis jeg ikke veiver så mye med arma, og det gjør man gjerne ikke i et 80års lag. Hihi! Synes jeg ser deg tilbringe en hel dag i åttiårsdag med å veive med armene!!! Fint at shoppinga blei vellykka. Jeg har også troa på eksamenen din! Men ikke tenke på den i morgen, da. Samboer med sans for duker høres veldig bra ut! Kos dere masse i morra. (Jeg tenkte jeg skulle snikføde på nasjonaldagen så ingen får det med seg! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. mai 2006 #1324 Del Skrevet 16. mai 2006 Hei hei Flink sambo du har da Skulle likt å sett min sambo dratt å kjøpt en duk ja eller i det hele tatt rydde uten at jeg spør Morosmt med skikkelig shopping da, fikk tatt til deg en del på den runden også du da Strykejern?? Hva er det Kan trøste deg med at det er veldig sjeldent jeg stryker jeg også. Stryker kun skjorter (ikke ofte sambo bruker skjorter som trenger stryking da), duker og sengetøy. Så blir ikke ofte jeg må ta frem strykejernet Ha en fin dag i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. mai 2006 #1325 Del Skrevet 17. mai 2006 HA EN FIN 17.MAI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 18. mai 2006 #1326 Del Skrevet 18. mai 2006 for svigermor! Håper du får lest og trent og pauset i passende blanding i dag! Og at du hadde en fin dag i bunaden din i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 18. mai 2006 #1327 Del Skrevet 18. mai 2006 Håper du har tint opp etter i går og at du har en passelig effektiv dag som Fjellrypa sier. Hyggelig å snakke med deg på MSN og at du føler med på hvordan det går med meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. mai 2006 #1328 Del Skrevet 18. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 18. mai 2006 #1329 Del Skrevet 18. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 18. mai 2006 #1330 Del Skrevet 18. mai 2006 men det går hvis jeg ikke veiver så mye med arma, og det gjør man gjerne ikke i et 80års lag. ← Så ur-kjipe 80-årslag du frekventerer, da! Når jeg er i åttiårslag veiver jeg med arma dagen lang! Neida, hihihi. Det hørtes ut som en utmerket anledning til å bruke en kjole hvor man ikke skal veive med arma. Håper 17. mai ble fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. mai 2006 #1331 Del Skrevet 18. mai 2006 Bare innom sånn snarest med en liten for nå ble det så vondt å sitte.... Er vel tavelt opptatt med eksamensforberedelser du...når er det du har den? Løv ju! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #1332 Del Skrevet 19. mai 2006 miiip*2, lucky, Skytte*2, Fjellrypa, iss, LinKri og Rognebær. Dere er verdens beste KG venninner (håper jeg fikk med alle) Orka ikke skrive noe i går, var veldig lei meg men jeg har fått snakka ut med sambo i natt. Nå er alt i orden bortsett fra at jeg er fryktelig trøtt og har hovne øyer . Eksamen blir kl 12 den 23. Så nå er det lesing for alle penga. Tenk om Tulipan har fått gutten sin og vi får ikke vite noen ting før om mange dager og miiip får snart . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 19. mai 2006 #1333 Del Skrevet 19. mai 2006 til deg snuppa bra at du fikk snakket med samboer`n din da...ønsker deg en riktig god helg og lykke til me lesingen fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. mai 2006 Forfatter #1334 Del Skrevet 20. mai 2006 Takk Gullet Jeg blir helt råtten i kroppen av å lese til eksamen . Ekstremt dårlig med trening . Og så har jeg vært så sliten pga lei meg, furt og sur på sambo. Jeg dør vel ikke om jeg ikke får trent noe særlig ei uke, jeg bare tror det Jeg slapp og jobbe i dag, og det er jeg veldig glad for. Da kan jeg bruke dagen til å lese fram til vi skal i 80års laget ved 17 tida. Nå kom jeg på at jeg må sende ei melding til svigermor og høre om hun har noen hvite pensko, passer ikke med svarte sko til kjolen jeg skal ha. Ikke sølvfarga sko heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. mai 2006 Forfatter #1335 Del Skrevet 20. mai 2006 Det er et korps som spiller ute . Tror di har misforstått litt, er litt sent ute eller så er det jeg som er dum . Det er hurrarop også . Kankje jeg har sittet for lenge inne og lest og derfor blitt litt gal??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 20. mai 2006 #1336 Del Skrevet 20. mai 2006 Håper humøret blir litt bedre snart! Bra at du slapp å jobbe. Ha det hyggelig i 80-årsdagen i kveld! Veit at det er buekorpsenes dag i Bergen i dag, men jeg vil ikke tro det er de du hører! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. mai 2006 Forfatter #1337 Del Skrevet 20. mai 2006 Miiip: Humøret er på den riktige sida igjen nå . Det er visst kretsmesterskap i turn for barn, derfor var det korps og musikk. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. mai 2006 #1338 Del Skrevet 20. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 20. mai 2006 #1339 Del Skrevet 20. mai 2006 du kan godt le litt for det gjør jeg...er ikke vondt lenger bare litt stiv !!!!Uff så mye rart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 21. mai 2006 #1340 Del Skrevet 21. mai 2006 Fikk du vifta noe særlig med armene i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg