Tulipan Skrevet 15. mai 2006 #1301 Del Skrevet 15. mai 2006 Her kommer det en liten Tulipan (med Tulipan-løk for full bloms i magen ) innom med en mandags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 15. mai 2006 #1302 Del Skrevet 15. mai 2006 Høres ut som du hadde en bra sykkeltur likevel, synes jeg! Det er kjempegøy med nedoverbakker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. mai 2006 #1303 Del Skrevet 15. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 15. mai 2006 #1304 Del Skrevet 15. mai 2006 Flott aa gifte seg i bunad da! Og saa sparer du en del penger paa det! Hva slags bunad har du? Du minnet meg paa at jeg kanskje burde vaske og stryke mine egen bunadskjorte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. mai 2006 #1305 Del Skrevet 15. mai 2006 Heia snuppa mi!! Syns ikke du er sær jeg! Syns du er en helt perfekt Pi@ nemlig! Hadde alle vært helt A4 så hadde jeg dødd for da hadde det bare vært meg som var litt utenom det vanlige Bunad er stas ja,det syns jeg også! Føler meg skikkelig fin og festpyntet når jeg tar den på! Håper du har en god dag uten dumme tanker som plager deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #1306 Del Skrevet 15. mai 2006 Dere er så søte og gode alle sammen og miiip*2: Satser på å få gifta med en gang om tid og stunder ja . Humøret ble heldigvis bedre etterhvert. Tulipan*2: Du er virkelig verdens beste blomst. Det er virkelig ikke lenge til du kan rase rundt med barnevogn nå . Rognebær: Fjellrypa: Nedoverbakker er best. Hater oppoverbakker . iss: HH: Jeg har Solør-Odal bunaden. Den er ganske skjelden. Nå kom jeg også på at jeg må vaske og stryke skjorta . Skytte: Vi kan være sære sammen . Hue har vært på rett plass i dag . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #1307 Del Skrevet 15. mai 2006 Jobba altfor lenge til i dag. Fra 10 til 16, jeg har jo eksamen om ei uke . Skal kreve mindre jobbing i morra!!! Fikk sambo til å se "I mors mage" i går, han var så trøtt at jeg er ikke sikker på hvor mye han fikk med seg . Det så litt brutalt ut da hue kom ut, og så lang tid det tok fra hode var ute til resten av kroppen kom . Jeg var sikker på at det kom til å gå dårlig . Jeg har jo susa rundt på nett og sett fødselsfilmer før, så jeg er ganske dreven . ----------- Ble 53min rolig jogging i går med hundene og dekk. I dag er det treningsfri, det snør . Vet ikke om det jeg rekker så mye trening denna uka, siden jeg må lese og jobbe. Oppsummering av forrige uke: -3t 6min utholdenhet fordelt på 4 økter. 1t 10min yoga Ble stort sett jogging forrige uke pga dårlig vær, derfor så lite treningstid, men jeg fikk gjennomført alle øktene som jeg hadde planlagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 15. mai 2006 #1308 Del Skrevet 15. mai 2006 Stakkars! SNØ! FYSJ! FÅ DEN BORT! Nå vil vi ha vår og fint til Pi@! Håper det blir mindre jobbing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #1309 Del Skrevet 15. mai 2006 I dag skulle jeg egentlig levert masteren min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. mai 2006 #1310 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg og vil ha bundad..... Eller rettere sagt, jeg vil ha DENNE!!!! Ingen bunad, men en fin festdrakt fra hjemstedet mitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 16. mai 2006 #1311 Del Skrevet 16. mai 2006 HA EN FIN 17 MAI IMORGEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 16. mai 2006 #1312 Del Skrevet 16. mai 2006 Bunad er kjempefint! I år blir det likevel en bunadsfri 17. mai på meg, for Ørnen og jeg setter kursen for marka etter jobb i dag, og der blir vi til i morgen kveld. Gleder meg til tur, og er sikker på at det blir en veldig bra feiring! Lykke til med eksamenslesinga! Jeg har stor tro på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #1313 Del Skrevet 16. mai 2006 Rognebær: Det snør i dag også . Ble mindre jobbing i dag, så da går det greit. iss: Den drakta så kjemefin ut. Synes mange av festdraktene er vel så fine som bunadene. Det er ofte så fine broderier. Gullet:Takk det samme Fjellrypa: Det hørtes ut som en veldig bra 17. mai feiring. Blir sikkert kjempefint å få tilbringe litt alenetid sammen med ørnen. Jeg gleder meg veldig til å ha på bunaden. Har ikke brukt den di to siste 17. maiene. For to år siden jobba jeg og i fjor var jeg på Svalbard. Takk for at du har tro på meg og eksamen, jeg har ikke helt trua sjøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. mai 2006 #1314 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg har også troen på deg vennen!!Du kommer til å klare deg kjempebra! Jobb kun det du må,spis godt,drikk masse vann,løp deg en tur når du trenger lesepause! Neste lesepause tar du deg en dusj,neste spiser du en sjokkis(det er veldig lov når man leser til eksamen!) Dertter kan du rydde klesskapet i en pause(det gjorde jeg ALLTID under eksamenslesing før ) Ellers må du bare nusse masse på mannen innimellom og kreve litt god massasje om kveldene! Så skal vi sitte her og heie på deg til vi blir blå i fjeset!! *smelter snøen med superkvinneevnene mine* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #1315 Del Skrevet 16. mai 2006 Skytte: Tusen takk for di gode ordene dine. Jeg har vært flink og ta meg pauser i det siste, men jeg er for dårlig til å røre på meg og det kjennes . Vondt over alt, egentlig bra jeg jobber 4timer om dagen. Skal på yoga etterpå så det blir bra. Svigermor har sett i foster i kaffekoppen igjen :grine2:. Denne gangen var det sambo som fikk historien. Holder på å le meg i hjel. Jeg er sikker på at hun finner på alt det her fordi hun er mer bansjuk en meg . Hun hadde strenge formaninger om at nå måtte vi se og komme igang fordi sambo begynner å bli gammel :grine2: og di venta fryktelig på barnebarn. Hun trodde faktisk at det var noe på gang :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #1316 Del Skrevet 16. mai 2006 Før yogaen skal jeg på plagg og svarte strømper shopping. Må se om jeg finner ei litt fin hvit jakke også. Skal i 80års lag til bestefaren til sambo på lørdag. Har en kjole jeg kan ha, sjølom den er litt trang over puppa . Kjøpte den til et bryllup i fjor, trodde ikke den skulle passe i det hele tatt fordi den er str 34 , men det går hvis jeg ikke veiver så mye med arma, og det gjør man gjerne ikke i et 80års lag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 16. mai 2006 #1317 Del Skrevet 16. mai 2006 Hei på deg Pi@!!! Enig med deg Skytte skriver jeg. Jeg er i allefall helt sikker på at eksamen din går over all forventing. Så svigermor har sett foster i kaffekoppen igjen hun da.... Kan jeg spørre hav hun går på av medisiner??? Eller er det noen medisiner hun har glemt?? . Hvordan reagerte mannen på foster-oppdagelsen til mor??? :grine2: Ønsker deg en fortreffelig og fin 17.mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. mai 2006 #1318 Del Skrevet 16. mai 2006 Hei hei! Koselig med bunad på 17.mai ja. Skal ha på min jeg også, og håper på litt kaldt vær så jeg får brukt den nye capen (tror det skives sånn) som jeg fikk til bursdagen min i år. Hva slags bunad har du da? Lykke til med lesing og ha en flott 17mai feiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 16. mai 2006 #1319 Del Skrevet 16. mai 2006 Heihei! Innom en snartur med ønske om en riktig fin 17. maifeiring i morgen! Klem fra Epona & Knøttet i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. mai 2006 #1320 Del Skrevet 16. mai 2006 Et kjapt spor fra meg!! *raser videre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg