Gjest miiip Skrevet 9. mai 2006 #1261 Del Skrevet 9. mai 2006 Kjipings med den ankelen! Håper den kommer seg fort og at du finner en treningsform som ikke belaster den alt for mye så lenge den er vond. Synes du er kjempeflink til å motstå sukkersuget. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 10. mai 2006 #1262 Del Skrevet 10. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #1263 Del Skrevet 10. mai 2006 Tulipan: Heldigvis så gikk det bra med ankelen etterhvert som jeg fikk beveget på meg. Jeg har også tråkka over ordentlig en gang. Var i gymmen på videregående. Det var utrolig vondt og jeg bare grein og grein. Måtte til røntgen og hele pakka og så presterte sjukepleieren på røntgen å si: "er du sikker på at du har vondt". Da var det et stk Pi@ som holdt på å klikke, og et stk Pi@mamma som ikke akkurat var fornøyd . LinKri: Vil ikke skremme deg fra å besøke meg. Da legger jeg heller ned treningsdagboka! Håper du kommer tilbake Skytte: miiip: Jeg klarte å stå 8timer på jobb i går, så det går fint. Jeg er ganske stolt av meg sjøl for at jeg har klart meg så lenge uten godteri. Jeg er avhenging . Gullet: I går jobba jeg overtid og fikk fri i dag . Var noe jeg veldig gjerne ville bli ferdig med, så jeg jobba fra 14 til 22 i går. Drakk massse kaffe mens jeg holdt på, tenkte ikke helt på hvor mye klokka var. Da jeg skulle legge meg var jeg helt sånn: . Fikk heldigvis sove til slutt og sov kjempegodt i natt. ------------ Ble ingen trening i går, siden jeg jobba. Får ta den planlagte turen i morra for i dag er det yoga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. mai 2006 #1264 Del Skrevet 10. mai 2006 Bare innom for å gi deg ett på kinnet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. mai 2006 #1265 Del Skrevet 10. mai 2006 Så morsomt at du så mye om dagen!! Da vet jeg at du har det bra og koser deg!!Det er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #1266 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Æsj jeg har bare surra i dag, og ikke studert noe . Ble ferdig med å lese igjennom pensum til eksamen jeg skal ha den 23. i går. Nå må jeg repetere og lære meg det som står, men jeg har ikke akkurat motivasjonen på topp iss: tilbake Skytte: Jeg har det veldig bra om dagen. Masse energi. Det er helt topp . Endret 10. mai 2006 av Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. mai 2006 #1267 Del Skrevet 10. mai 2006 Kanskje hodet bare trengte å ikke å lære noe en dag??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #1268 Del Skrevet 10. mai 2006 iss: Hode trengte visst en lærefri dag i dag Skal straks kjøre på yoga. Jeg gleder meg veldig til det, men jeg er spent på hvordan det går, fordi skuldrene er fryktelig vonde i dag Sambo og svigerfar snekrer altan . Så var sambo og kjøpte sånne ferdigutsjærte planker i går (vet ikke hva det heter. Sånne sprinkler liksom), di var litt lange så di måtte kappes i den ene enden som var litt lengre enn den andre. Tror dere ikke at di to klarte å kappe feil ende :grine2:, så da var det bare å dra og kjøpe nye . Vi skal bygge ny trapp til inngangsdøra, så di kan brukes der, så ikke så krise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. mai 2006 #1269 Del Skrevet 10. mai 2006 Det kunne vært sambo og leieboer her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 10. mai 2006 #1270 Del Skrevet 10. mai 2006 Håper det er bra på yoga og at skuldrene blir bedre og ikke verre av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #1271 Del Skrevet 11. mai 2006 iss: Tror det kunne vært hvem som helst av gjør-det-sjøleere . miiip: Instruktøren hadde bestemt at det skulle være en ekstra hard poweryoga time i går. Jeg ble så sliten at jeg måtte nærmest krabbe meg av matta :grine2:. Tror skuldrene hadde godt av det, kjenner meg mye bedre i dag i allefall . ---------- Var en veldig bra yogatime i går, som jeg skrev ovenfor. I dag blir det sykling hvis været holder. Begynner det å regne så jogger jeg i stedet. Hater å sykle i regnvær, spesielt når det er så kaldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 11. mai 2006 #1272 Del Skrevet 11. mai 2006 Hei på deg Pi@-knupp!!! Så fint at du orket yoga'en. Husker jeg skulle prøve en kick-boxing time på 1helsestudio jeg trente på. Dette var rdentlig kick-boxing altså. Etter 11/2time vr jeg har skutt. Bokstavelig talt. Trodde jeg skulle dø på vei hjem. . Skalv i hele kroppen da jeg satt i garderoben. Husker ikke hvordan jeg kom meg hjem. . Men husker at selv om jeg var DRIT sliten, så var det godt på en måte. Kjenne at kroppen jobber ordentlig liksom. Og for en god samvittighet man får etterpå. Ønsker deg en fortreffelig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. mai 2006 #1273 Del Skrevet 11. mai 2006 Heia! Er lurt med en lærefri dag innimellom,sånn at det man har lest kan få synke dypt inn i underbevisstheten!*dagens moral* Kanonbra at du fikk skikkelig utbytte av yogaen! Og at ikke skuldrene ble værre! Da går det an å holde på! Er det regn hos deg?Tror det kom noen dråper her i natt,men idag er det nada! Solen har tilogmed tittet frem! Morsom gjør-det-selv historie!! Ha en fiiiin dag snuppi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 11. mai 2006 #1274 Del Skrevet 11. mai 2006 I går kjørte jeg hest, med dekk på slep - og tenkte på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 12. mai 2006 #1275 Del Skrevet 12. mai 2006 Håper du har en bra fredag! Planer for helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #1276 Del Skrevet 12. mai 2006 Tulipan: Så morsom historie. Det er herlig å kjenne at man virkelig har brukt kroppen. Skytte: Bare det ikke blir lærefrie dager for ofte så, for det har jeg ikke tid til . Ser nesten ut til at jeg er i gang meg lærefri dag igjen , skjerpings Pi@!!! Virker som om skuldrene har veldig godt av litt trening, før ble di bare værre, men nå går det den riktige veien. Var pissregn i går og i dag er det kjempesurt og kaldt . Epona: tror alle forbinder meg med dekk nå. Kanskje jeg burde bytte nick: "dekket" eller noe . miiip: Jeg har konkrete planer for helga. Jeg skal jobbe og så må jeg lese og så drømmer jeg om en lang sykkeltur, men det er så surt vær. Nå har sambo reist på tur med jobben. Siden han har gått hjemme sjukemeldt nå i mange måneder har jeg blitt helt avhengig av å ha han i nærheten. Gruer meg litt til å være hjemme alene (og det er ikke akkurat meg), det er bare til søndag, så jeg overlever helt sikkert. ----------- Gårsdagens trening var 40min med smerteh***** jogging. Var supersulten da jeg kom fra jobb, og så hadde sambo glemt å lage middag (ikke akkurat blid da.... ). Fikk meg mat til slutt, men etter det fikk jeg vondt i magen, jogga for tidlig etter maten og fikk enda mer vondt i magen da jeg var ute . Hadde bare med meg en hund og ingen dekk i går. Planen for i dag er å sykle, men det er kjempekaldt ute og masse vind, så jeg får se hva det blir til..... Har forresten gått ned 2kg på ei og ei halv uke . Har ikke gjort annet enn å kutte ut godteri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 12. mai 2006 #1277 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg er her i helga vettu!! så kan jo bare øse dine sorger utover meg!!! Jeg spiser ikke godteri, så kan ikke kutte ut det. Men jeg vet hvorfor jeg ikke får av de 3-5 kiloene som kom på etter røykeslutt.... Cola..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. mai 2006 #1278 Del Skrevet 12. mai 2006 Hello skinny people!! Æsj så guffent med drittvær da...Ikke helt toppers her heller men.. Vil ha masse sol og varme jeg Blir ikke fornøyd....... Blir helt sikkert en del på nett i helga jeg også.Regner med at sambo skal snekre hvis det blir vær til det,så da får vi holde hverandre med selskap! Snakkes ikveld! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 12. mai 2006 #1279 Del Skrevet 12. mai 2006 Wow, saa flink du er med godtekutt! Goey at du fikk resultater saa fort! Proever aa vaere flink jeg ogsaa, men det er ikke lett paa en daff fredag.... Ha en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #1280 Del Skrevet 12. mai 2006 iss: Så fint du er hjemme i helga. Regner meg at hele søndagen går med til lesing og da er jeg 15cm unna pc'en . Jeg er ikke noe glad i brus i det hele tatt. Kan gå ukesvis mellom hver gang jeg drikker det, og kjøper det aldri sjøl. Heldig med den . Skytte: Skinny er jeg ikke . Jeg har masse rompe som står ut bak. Så fint at du blir på nett i helga HH: Jeg er kjempefornøyd med meg sjøl for at jeg har klart meg så bra foreløpig med godte kutten. Nå begynner det værste søtsuget å gi seg . Nå er jeg dødssulten. Har rundstykker og fiskepinner i ovnen. Blir det med tatsiki (hvordan skrives det??? :klø til lunsj Prøver å lage meg litt ekstra god lunsj for tida, må jo ha litt belønning til meg sjøl for at jeg ikke spiser godteri . Det er 17grader på stua. Spørs om jeg må hente inn litt ved og fyre opp når jeg kommer hjem fra jobb i dag. Holder på å fryse ihjel på kontoret også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg