Gå til innhold

Pi@ venter...

Pi@

Anbefalte innlegg

HH: Hadde det bare vært snakk om at kg hadde krøpet oppover så kunne jeg godtatt det, men i dette tilfellet er det mer snakk om at di har hoppa på meg. De har kommet kjempefort. De har kommet etter det skirennet jeg gikk :overrasket: og det er en måned siden :overrasket::sjokkert:. Blitt litt lite trening og MYE godteri i det siste. Kan kankje ha en sammenheng med at jeg slet veldig med å spise da jeg var deprimert og da jeg begynte å spise igjen var det fryktelig usunt. Jeg har ingen planer om å slanke meg, bare spise sunnere og trene ordentlig igjen. Så forsvinner vel forhåpentligvis jeg-har-det-veldig-bra-for-tida-kg igjen ;). Lover at jeg ikke skal bli for tynn, skal bare prøve å komme meg inn i klærne igjen :ler::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heeeeeia vennen!!!

:ler: Bra helg!! Syns jeg ser dere!!Åh hvor herlig det hørtes ut å være ut og drikke og herje på afterski! Joho!!

Ikke :grine: så mye over de kg snuppa! Du kommer til å rase dem av deg nå når du skal sykle så mye i sommer! No problem!

:klappe: For at dere har fått en ryddeplan!! Ellers måtte jeg ha tatt meg en tur,jeg eeelsker rydding tror jeg! Og sambo mener jeg har tatt helt av....... :sjenert:

Og så herlig med nye ting i stua! Det gir en godt humør og økt trivsel! Satser på ikea gjør jobben for meg der i helga!

Og ikke minst :klappe: for at du snart er ved veis ende med skolen!!!

Dette blir bare bedre og bedre!!

Nå håper jeg at du får ei kjempeflott helg i herlig sommervær!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så masse som skjer her inne. Som jeg skrev til deg i min dagbok: vekt kan ofte være misvisende! ikke fokuser alt for mye på det!

:klappe: for rensede tepper og ny fin stue! Og for innledning som nesten er ferdig, og bare 2 eksamner igjen!

Ha en fin dag og kos deg på løpetur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg

Huff da Pi@ for en liten vektoppgang :troest: . Men du skal nok se at de renner av igjen nå som våren kommer og vi dermed automatisk er mer ute. :klem:

:hoppe: for kun noen få justeringer.

Ha en fantastisk kveld med mannen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miiip

Jeg klarte ikke å la være å se for meg fire små enkilosmonstre som satt bak en dør og HOPPA på deg når du gikk forbi! :ler::ler2:

Men godt at det var så mange bra ting å glede seg over også! :hoppe:

Nå har pappa og mannen fått ordna så mye at jeg egentlig fikk litt ryddekick... Tror jeg skal bruke energien konstruktivt i en halvtime og så skal jeg sette meg pal i sofaen og se på nyhetene. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte: Ingen fare jeg festa for deg også. Jeg har aldri lagt på meg før, så det her er en liten krise for meg, men det går nok fint, jeg overlever nok :sjenert:. Det ser strøkent ut her nå, får bare tro vi klare å holde det slik. Vi er så altfor flinke til å prioritere andre ting enn rydding og vasking. :klem:

Fjellrypa: Jeg skal ikke fokusere så mye på vekta, jeg vil bare trives med meg sjøl. Synes det nye bordet/kassa ble så superstilig, så jeg har måttet gå ned i stua med jevne mellomrom bare for å se. Er det min stue, liksom. Det har vært ett eller annet som ikke har stemt i stua, men nå har brikkene falt på plass :sjarmor:. :klem:

LinKri: Takk :klem:

Tulipan: Tror egentlig jeg trenger di ekstra kg til i sommer og den jobben jeg skal gjøre, så kanskje det er godt for noe. Ellers er det vel ingen som har vondt av å spise sunnere og trene litt mer. Det er så koselig når du skriver: "ha en fantastisk kveld med mannen". Gledessprederen min :klem:

Molly Mu: Takk. Jeg skal nyte finværet :briller2::klem:

miiip: Det er det som har skjedd, det er enkilosmonstrene som har tatt meg :grine2: jeg har gjort mitt for å riste di av meg i dag :ler:. Jeg må ikke la verden gå under sjølom jeg ikke helt føler meg som noen :sexy: for tida. Det er masse andre ting å glede seg over. Så fint at di har fått gjort så mye :hoppe:. :klem:

iss: Jeg klarte ikke å la være å kommentere :hoppe:, jeg bare MÅTTE :ler::klem:

----------

Dagens treningsøkt ble gjennomført som planlagt. 31min moderat jogging. Kjempelenge siden jeg jogga sist, så det var tungt. Hadde med hundene mine med dekk etter. Endelig så er joggestien min bar og så godt som tørr.

Når jeg først har tatt steget med en bitteliten treningsdagbok så kanskje jeg skal skrive ned planen for neste dag, for det forplikter og da MÅ jeg trene :ler:

-fredag: 1t 30min rolig sykling er planen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde visst tatt helt av med smileys :ler:, så jeg måtte ta vekk noen, og det var ikke lett. For alle var HELT nødvendige :grine2:

Der hadde jammen gullet vært innom også. :vinke: Så koselig :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg få lest litt et par timer og så er det ut på sykkeltur i det strålende været :briller2:. Jeg gleder meg :hoppe:, ikke noe er bedre en en sykkeltur i godt "sommervær" :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rognebær: Nå har jeg kost meg på sykkeltur. Var en kjempefin tur til tross for vondt i rompa, stiv i nakken og sur i beina. Jeg er sadist..... :sjenert::klem:

-----------

Dagens treningsøkt: 2t 14min på sykkelen (6mil, så kan spesielt interesserte regne ut snittfarta, ikke mye å hoppe i taket for akkurat). Oppsummerte i grunnen ovenfor.

I morra er det hviledag, er mos i beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi på deg!!!

Glederssprederen du!!! :grine2: Den var god :grine2:

Jeg har heller aldi møtt på dekk-slepende hunder før. Men ser for meg to gamle damer som tisker og visker til hverandre når du passerer de: :overrasket: hvordan er det hun behandler hundene sine??? :frustrert::ler:

Håper du får en fantastisk fin lørdag.

Det er jo et helt fantastisk vær ute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva slags dekk er det du bruker, og har de hvert sitt eller deler de? (Jada, jeg er nyfiken av meg!)

Ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: :ler: er nok ikke så mange hunder som drar rundt på dekk. :klem:

Tulipan: Jeg har fått noen rare blikk, men nå tror jeg de fleste kjenner igjen meg :). :klem:

Fjellrypa: Jeg har vanlige bildekk, av det litt store slaget, uten felg. Når jeg jogger med mine huskeyer så bruker jeg et dekk og to hunder, ellers går det for sakte. Jeg har di i bånd med belte rundt livet. Hvis jeg bare skal gå (noe som i grunnen skjer veldig skjelden) så bruker jeg ett dekk til hver. Sambo sin fuglehund drar ett dekk alene, men hun er en god del større enn di andre og sterkere, men hun blir etter når vi jogger. På sommeren så må jeg være litt forsiktig med å trene hundene mine for hardt, hvis det blir over 10 varmegrader så begynner det virkelig å bli for varmt for dem. :klem:

Nå skal jeg bare drikke opp kaffen min, så er det rett ut i finværet :briller2:. Skal rengjøre og legge på glider på skiene, slik at jeg kan legge di vekk for sommeren. Så må jeg rengjøre sykkelen min, slik at jeg kan få reparert den (terrengsykkelen). Den tålte veldig dårlig å velte med tre hunder forran på en liten skogssti i fjor høst :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei hei

Titter innom for å ønske deg all lykke. :)

Har selv vært syk med deprisjon og la på meg masse. Men jeg lover deg, med sol og sommer, bittelitt trening, og når sinnstemningen er bedre (som den absolutt virker å være) så ordner det meste sei selv. :Nikke:

:blomst: og :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Du har skikkelig polfarervoffer, du! :)

Jeg for min del har kjørt mye hest med dekk tidligere, men aldri sett hund med dekk nei! :ler:

Nyyyyt fineværet! :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...