Gå til innhold

Pi@ venter...

Pi@

Anbefalte innlegg

Jeg og sambo er uforbederlige! Etter helga er det ett eller annet som har begynt å lukte riktig stygt inni kjøleskapet, og i stedet for å finne ut hva det er og fjerne det, så lot jeg være å spise frokost i dag tidlig :overrasket:. For en halvtime siden måtte vi begge krype til korset, og ta ut det første og beste vi fikk tak i inne i kjøleskapet og den illeluktende tingen er der ennå.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest miiip
Jeg og sambo er uforbederlige! Etter helga er det ett eller annet som har begynt å lukte riktig stygt inni kjøleskapet, og i stedet for å finne ut hva det er og fjerne det, så lot jeg være å spise frokost i dag tidlig :overrasket:. For en halvtime siden måtte vi begge krype til korset, og ta ut det første og beste vi fikk tak i inne i kjøleskapet og den illeluktende tingen er der ennå.... :sjenert:

:ler::ler2::hoho:

Jeg kan dessverre ikke tilby meg å komme på besøk og ta det ut, både ettersom jeg er litt lite mobil om dagen og dessuten brekker meg av ekle lukter... Men en av dere må nok ta fart... ;)

Høres ut som om du har hatt en STRÅLENDE helg! :hoppe: Kan godt tenke meg at du var litt sliten da dere stod på ski på søndag, ja... Jeg har forresten gått på langrenn i fylla... Interessant opplevelse. :ler:

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter på at sambo skal ta seg av kjøleskapsuhyret, det har ikke skjedd ennå :sjenert::ler:.

Jeg har også gått på bortoverski i berusa tilstand en gang for hundre år siden. Det var utfordring det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!

Høres ut som om du har hatt en perfekt pary helg. Fint at du tok en drink for meg (jeg smakte en 1/4 slurk, ble så vidt en dråpe på tunga, rødvin av mannen på lørdagskveld. Det smakte helt himmesk. Gleder meg som en liten unge på julaften til å kunne ta et glass rødvin igjen....).

Det er vel bare å krype til korset og finne ut hvilket lukt-monster som har flyttet inn i kjøleskapet deres.... Men JEG kommer IKKE altså. :sjenert::ler:

Ha en perfekt kveld med mannen

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi hatt ekstraordinært familieråd over middagen om arbeidsfordelingen i heimen. Det ser konsekvent ut som et h***** her. Vi fant ut at vi MÅ ha faste arbeidsoppgaver og gjøre litt hver dag. Fordelingen ble som følger:

-Støvsuging: -sambo: man el. tirdag

-jeg: torsdag el. fredag

-oppvaskmaskina, tørke av benken osv: -sambo: morgen og kveld

-jeg: middag

-jeg har ansvaret for klesvask

-sambo har ansvaret for søpla

Siden sambo nå har fått ansvaret for søpla, så mener jeg det også inkluderer fjerning av stinkemonster i kjøleskapet ;). Som er der ennnå...... :sjenert:

Tulipan: Det er kjempegodt med rødvin til maten. Det er ikke lenge igjen nå før du kan ta deg litt :sjarmor:. Skal kose meg med mannen etter at jeg har sykla og han har vært på trening :sjarmor:. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Kjøleskap monstere kjenner jeg alt om!!!

Men jeg har en sabla tøff sambo som ikke lar seg skremme av illeluktende ting, men heller kommer løpende etter meg mens jeg brekker meg av synet :ler:

Og du, den fyllehelga hørtes jo knall ut da!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere fått tatt knekken på uhyret? Ellers finnes det vel sånne pustemaske å få kjøpt på fargehandlere.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho: Jammen er jeg glad jeg har en mann som dreper sånn monstre :ler::ler: Selv styrer jeg langt unna det kan jeg love deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:vinke:

Høres ut som om du har hatt en morsom party-helg :) Misunner deg litt der altså... :sjenert:

Kjøleskap-monstre vet jeg alt om! Men jeg er også heldig som har en sambo som tar seg av det :ler:

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss, Fjellrypa, Charmina og LinKri: :klem:, nå har kjøleskapmonsteret forsvunnet, søppelansvarlig ordna opp :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Så fint at lukt-monsteret har flyttet ut. Kan jeg spørre hva det var??? :sjenert:

Ha en fantastisk fin kveld

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miiip & Tulipan: :klem:. Jeg vet ikke hva det var som lukta, men borte ble det i allefall ;)

De fleste buksene mine har blitt så trange i det siste, derfor gikk jeg til investering av ei badevekt i dag, sjølom jeg egentlig er en sterk motstander av det. Jeg skulle aldri kjøpt den vekta :grine: jeg har gått opp drøyte 4 kg :grine: og det har nok kommet i løpet av påska og i etterkant av den :grine:. Og jeg som aldri før har lagt på meg :grine: hva skal jeg gjøre nå :grine: det her er jo krise :grine:

Nå skal jeg rense gulvteppet og deppe :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miiip

Næmmen Pi@ da! :klem:

Jeg er sikker på at du blir kvitt de kiloene igjen hvis det er det du vil. Og du er jo slank og sprek fra før, så du kan muligens leve med dem også? Men det er jo ikke noe gøy å måtte kjøpe nye bukser...

:klø:

Håper du ikke er så lei deg i dag i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mer 5kg opp, enn 4..... :grine:

miiiip: Takk for oppmuntringen :klem:. Planen er å få di av igjen, akkurat nå så passer nesten ingen av klærne mine :sur:. Jeg skjønner ikke helt hvordan di har kommet på meg di kg, det har liksom skjedd sånn plutselig. Våkna opp en dag, og så passa ikke buksene, plutselig.... :ler:. Jeg er ikke så lei meg i dag, fordi mannen sa så mye fint til meg i går :hjerter: da jeg var som mest lei meg.

Etter den grusomme oppdagelsen i går har jeg nå bestemt meg for å ha en liten treningsdagbok avdeling i ventedagboka mi. Hadde først bestemt meg for at jeg ikke skulle ha det, men nå har jeg et mission!

----------

Liten oppsummering av treninga denne uka så langt:

-mandag: kjørte litt telemark i bakfylla :ler:

-tirsdag: Sykkeltur 1t 30min, rolig tempo

-onsdag: yoga 1t 15min

-torsdag: planlagt joggetur moderat tempo 30min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte helt å fortelle om di bra tingene, oppi all enlendigheta :ler:

Vi rensa alle teppene og vegg til veggteppet i gangen oppe i går :klappe:, og mens jeg var borte hos knekkeren og på yoga så ordna sambo stua. Kom hjem til shina gulv, tepper og møbler. Han hadde vært og kjøpt ny duk på spisebordet og bytta ut stuebordet. Nå har vi fått ei firkanta kasse som stuebord, og det ble så superstilig. Jeg ble så glad :hoppe:

Og så fikk jeg tilbake melding fra veilederen min på innledninga, og det var bare noen små justeringer som gjennsto :hoppe:. Så fikk jeg vite at jeg skal ha eksamen 23. mai. Siste eksamen med fag og nest siste eksamen før jeg er ferdig :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg velger å tolke det dit hen at du hopper for det siste innlegget mitt og ikke at jeg har gått opp 5kg, iss :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg hopper iallefall for det andre innlegget :hoppe::hoppe::hoppe::ler: og det regner jeg med at iss gjør også :ler:

Så kjekt med en sånn sambo som ordner opp. Slike kan vi like ja :sjarmor:

Her skinner sola noe veldig og det er rene sommertemperaturen ute. Så snart de søte små våkner skal vi ut og nyte det!

Ha en fin dag vennen!

Stor klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjoenner godt at det er kjipt aa oppdage at kiloene har kroepet oppover. Selv har jeg lagt paa meg ca. 4 kilo siden jeg giftet meg for snart to aar siden - ikke monstermye, men likevel irriterende. Men jeg vedder paa at du klarer aa gaa ned de kiloene kjapt siden du er saa aktiv! :tommelsmil: Bare ikke gaa ned altfor mye, da! : :fy_fy:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...