Gjest miiip Skrevet 27. april 2006 #1181 Del Skrevet 27. april 2006 PS: bare 3dager igjen nå . Nå fikk jeg plutselig et bilde en en ganske så desperat Pi@ som om 12måneder og 3dager hopper på mannen sim og sier "NÅ SKAL VI LAGE BARN!!!!!" Det er godt å høre at knekkeren ikke har knekt deg og at du har strategiene klare (og utprøvd) når det gjelder stive rygger. Håper du har hatt en fin dag med oppgave eller trening eller jobb eller avslapning eller hva du nå driver med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. april 2006 #1182 Del Skrevet 27. april 2006 PS: bare 3dager igjen nå . Nå fikk jeg plutselig et bilde en en ganske så desperat Pi@ som om 12måneder og 3dager hopper på mannen sim og sier "NÅ SKAL VI LAGE BARN!!!!!" ← Jeg ser en elg som løper i vill fart på mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 28. april 2006 Forfatter #1183 Del Skrevet 28. april 2006 HH: Nå er jakka ferdig, mangler bare knapper. Den ble så søt og liten. Tror nesten jeg må strikke mer babyklær . Det høres litt strengt ut av kiropraktoren å si slike ting, men jeg vet det fra før. Tulipan: Tenkte faktisk jeg skulle forandre nedtelleren min i dag, siden jeg skal på fylletur med jobben i helga . miiip og iss: Dere to asså :grine2: Dagens store gladmelding: Fjellrypa er gravid Dagens andre gladmelding: Det er 60 siders fest i boka mi Dagens tredje gladmelding: Jeg jukser litt og flytter nedtelleren min til 12 måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. april 2006 #1184 Del Skrevet 28. april 2006 60 SIDER OG BARE 12 MND IGJEN!!!!!!!! JOHOOOOOO!!!!Det går unna her også!! Men atte duh,hva er det svigermora di har i kaffen sin?! Håper du får ei herlig helg med like mye sol som vi har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 28. april 2006 #1185 Del Skrevet 28. april 2006 Dagens store gladmelding: Fjellrypa er gravid ← for meg selv, og for Pi@som er så søt og blir så glad på mine vegne! Grattis med 60 sider, og ikke minst med 12 måneder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 28. april 2006 #1186 Del Skrevet 28. april 2006 for 60 sider og for Fjellrypas positive test! Jeg blei så ivrig at jeg klikka på tre faner i Opera-nettlesern min på en gang, og da hang alt seg opp... Kos deg på fylletur! (Det hørtes faktisk fristende ut... Men det blir nok en stund til neste fylletur for meg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 28. april 2006 Forfatter #1187 Del Skrevet 28. april 2006 Det er skikkelig partystemning her inne i dag og det kommer til å vare hele helga . Tror jeg har glemt å skrive om det her inne. Jeg skal på tur med jobben i helga, til et skisted i nærheten. Sambo trodde han skulle jobbe i helga, men det skulle han ikke, så han får ikke være med. Skal nok klare meg fint for det. Party Party Skytte, Fjellrypa og miiip: Stor og god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 28. april 2006 #1188 Del Skrevet 28. april 2006 I går tok jeg fram ei lita babyjakke jeg har holdt på å strikke på i evigheter. Skulle egentlig være til ei venninne som fikk baby i juni i fjor, men jeg ble aldri ferdig. Da tenkte jeg at ei annei venninne skulle få den i juli, ble heller ikke ferdig. Tredje venninne fikk i januar i år, men neida. Nå har jeg bestemt meg for å få den ferdig og bare beholde den. Den er så bitteliten og søt ← Jaaa! Den må du ha selv! Fin ting å gjøre mens man venter på å få prøve! Ett år igjen nå!!! Og joho, 60-sidersfest! God helg skjønne Pi@mor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 28. april 2006 #1189 Del Skrevet 28. april 2006 PARTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! for 60sider og for party helg med jobb. Ha en fenomenal helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. april 2006 #1190 Del Skrevet 28. april 2006 Fest jo!!! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: :danse::danse::danse::danse: Og kose deg masse på tur, ja jeg tror nok du klarer deg uten sambo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. april 2006 #1191 Del Skrevet 28. april 2006 Åjo!! Glemte å for 12!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. april 2006 #1192 Del Skrevet 28. april 2006 for fest!! for festlig lag for 12 mnd for babyjakka Sckål! :perebrus: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 29. april 2006 #1193 Del Skrevet 29. april 2006 Håper du koser deg på tur, er kul skibabe og drikker litt for oss som er midlertidig fratatt slike gleder også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 30. april 2006 #1194 Del Skrevet 30. april 2006 Hei!!! Håper du har hatt en fin fest-helg. Og enig med miiip: håper du tok en drink for oss også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 1. mai 2006 #1195 Del Skrevet 1. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. mai 2006 #1196 Del Skrevet 1. mai 2006 Hohoooo!!! Eller kanskje jeg ikke skal rope så høyt idag?! Hvordan har helga vært?! Gleder meg til alle detaljer om alt det morsomme!! Var det noen tabber?? Tabber er good stuff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 1. mai 2006 #1197 Del Skrevet 1. mai 2006 :danse: :danse: :hoppe: :hoppe: :enig_anim: Benytter anledningen til å feste litt til, jeg. Nå er jeg spent på oppdatering, asså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 2. mai 2006 #1198 Del Skrevet 2. mai 2006 Hvordan var festen? Hoertes artig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 2. mai 2006 #1199 Del Skrevet 2. mai 2006 VIL HØRE OM FEST! Håper du har hatt en strålende morsom helg, og at været hos deg er bedre enn her. Ser ut som det er oktober og ikke mai ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #1200 Del Skrevet 2. mai 2006 Her kommer et lite referat for dere gravide/prøvere som er helt uttørsta på alkohol : Festen begynte på lørdag kl 11 (på formiddagen ja... ) Da dro vi til skistedet som ligger ca 12 mil herifra. Vi skulle dra tidlig, fordi vi skulle kjøre ski, men det gikk dårlig med 1 i promille eller noe.... . Endte opp i boblebadet i stedet, før det var middag og videre fest. Ved tolvtida på natta gav vi oss. Da hadde vi tross alt holdt på i 13 timer . På søndag kom sambo , vi klarte nemlig å overtale han, og det ble skikjøring. Litt sliten, men det gikk greit. Så var det afterski, fin middag og afterafterski . Jeg drakk og festa for dere alle og litt til :grine2:. Var helt på bærtur fjortis full, både jeg, sambo og alle andre vi var med.... Sånn det skal være på jobbtur. I går kjørte vi ski, ble utrolig nok mye bra kjøring, og vi fikk tatt noen riktige rå bilder av meg iss*: Pondusa: Hurra for ventevenninne miiip*2: Tulipan*2: Skytte: Ene kollegaen min ble kasta ut fra 21-bordet, tror det var den største tabba som skjedde . Ellers var sjefen min amøbefull hele helga :grine2:. HH og Fjellrypa: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg