Gjest miiip Skrevet 21. april 2006 #1141 Del Skrevet 21. april 2006 Ser deg! Håper du har hatt en bra kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. april 2006 #1142 Del Skrevet 21. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 22. april 2006 #1143 Del Skrevet 22. april 2006 Hei på deg!!! HUff kjenner jeg får helt vodt i hjertet mitt når jeg leser om slike mareritt. Kjenner igjen følelsen. Gjør vondt langt inn i magen liksom . for at du er babysjuk igjen. Men skjønner deg godt jeg. Og for at dagen igår (var det ikke...) ikke ver helt tipp topp. Men dessverre kommer sånne dagen inmellom.... Håper du får en fin lørdagskveld sammen med mannen til verdens beste Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. april 2006 #1144 Del Skrevet 23. april 2006 Håper de dumme tankene har forsvunnet og at jobbingen gikk bra! Unner deg alt vel og bare godt vettu! *kosepå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 23. april 2006 Forfatter #1145 Del Skrevet 23. april 2006 Har vært den store dagen i dag. Alt har i grunnen vært dumt, men jeg klarte å la være å kjefte og smelle på sambo og si masse stygt. Furta og sutra for meg sjøl i stedet, mens sambo vaska badet. Etterpå fikk vi snakka litt ordentlig sammen, og jeg må nok bare fint tåle å vente. Nå synes jeg det er helt greit igjen, etter at han sa han begynner å bli litt klar , men at han trengte resten av tida til å bli like klar som meg. Det er fint å vite at han begynner å glede seg litt han også. Det er mye bedre å glede seg sammen til noe, enn at jeg må gå å vente alene. Jeg vet innerst inne at jeg trenger denne tida, men det er noe med den tålmodigheta.... . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 23. april 2006 Forfatter #1146 Del Skrevet 23. april 2006 Gullet, miiip og iss: Tulipan: Takk for at du forstår. Skytte: Jeg har det bra nå, men av og til så blir det bare litt dumt. Gikk bra på jobb i går, men det var sjukt mye å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 23. april 2006 #1147 Del Skrevet 23. april 2006 Det er ikke noe gøy når det står på, men etter man har hatt noen sånne -dager føler man seg ofte bedre. Bra at du fikk snakka med sambo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. april 2006 #1148 Del Skrevet 23. april 2006 Synd jeg ikke så at du var pratesjuk før nå altså... Jeg er hjemme i heeeeele morgen, så bare pling på meg selv om det står borte! For jeg bare svinser rundt, og orker ikke at spes folk skal snakke til meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 23. april 2006 #1149 Del Skrevet 23. april 2006 Så bra at det gikk fint på jobb! Hvor mye skal du jobbe framover, da? Skjønner godt at det er tungt å vente. Det er jo bra at du og sambo klarer å snakke ordentlig om det, da, og ikke minst at han begynner å bli litt klar. Det kommer, det kommer! Marerittet ditt høres skikkelig guffent ut. Jeg pleier aldri å ha mareritt, men her på torsdags-morgenen rundt 6 bråvåknet jeg av at jeg trodde jeg hørte et dunk og så Ørnen som ropte navnet mitt. Han hadde reist hjemmefra ca 30 min før det og skulle kjøre på jobb, og jeg visste at han hadde fått sovet alt for lite. Fikk helt skjelven og var sikker på at noe hadde skjedd. Fikk ikke tak i ham før langt ut på dagen, og det viste seg at den eneste dramatikken på turen var at han ble tatt i en fotoboks! Ikke så ille, altså, selv om det selvsagt er sure kroner. Så deilig med ski og sykkelsesong på en gang, da! Jeg tenkte litt på hvor mye 100 mil er. Den ene sesongen jeg syklet en del, så fikk jeg stort sett til en sykkeltur i uka. Den var vel som regel rundt en 4 mil, noen ganger lengre. Hvis jeg regner 4 mil som en slags snittur, så tilsier det at jeg hadde trengt 25 turer for å komme opp i 100 mil. Vet ikke helt hvor lang sesong du regner, men hvis du begynner allerede nå så er kanskje 20 uker rimelig? Med et par økter i uka kan jeg i alle fall skjønne at 100 mil er et oppnåelig mål, selv med litt ferier og sånt innomellom. Landeveissykling er kanskje litt raskere enn terrengsykkel også? Jeg pleier også å trene mye, men har aldri satt meg mål i form av distanse. Teller mer antall økter, og så følger jeg jo med på resultatene: antall kg vekter, tid på en eller annen runde jeg løper, distanse under intervaller... Kanskje et distansemål kunne gjort seg? Høres litt moro ut, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 24. april 2006 #1150 Del Skrevet 24. april 2006 Hei på deg Pi@!!!! Huff da snuppa!!! . Høres ut som om de siste dagene ikke har vært de beste på denne jord. Men desverre kommer disse dagene. MEn de knne ha kommet litt sprendt for deg da ( ). Men det var fint å lese at du fikk snakket med mannen. Og (stille inne i meg ) for at mannen begynner å bli LITT klar. OG nå er det ikke mange dager igjen før du må forandre nedtelleren din Ha en fantastisk dag. til verdens beste Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 24. april 2006 #1151 Del Skrevet 24. april 2006 til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 24. april 2006 #1152 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg var på runde og holdt på å glemme deg!!! IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK! Lover lover lover lover lover at det aldri skal skje igjen. Håper du har en bra dag, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. april 2006 #1153 Del Skrevet 24. april 2006 Huff..sånne er så fælt...*kosepå* Håper du også har deilig sol og sommer idag og at det kan få deg litt ovenpå igjen! Tenker på deg snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 25. april 2006 #1154 Del Skrevet 25. april 2006 Hei vennen Håper dagen i dag er bedre og at du har det bra! Tenker på deg og sender over en DIGER klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. april 2006 #1155 Del Skrevet 25. april 2006 Tenker på deg vennen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 25. april 2006 Forfatter #1156 Del Skrevet 25. april 2006 Nå føler jeg meg bra igjen og hue har kommet på rett plass . Så utrolig koselig med alle og gode tankene fra dere. miiip*2: Du er tilgitt for at du nesten glemte meg. Ikke lett å huske på alle bestandig. Det må til noen dumme dager for å ha det bra! iss: Jeg fikk med meg sambo på Rummy og Scrabble på søndag, så jeg ble litt opptatt. Jeg tapte hele tida . Fjellrypa: Da jeg trente til Birkebeinerrittet før, brukte jeg å ha 150 mil i beina før midten av august. Trente stort sett sykling 3 ganger i uka, mest terreng. Blir aldri så mange mil pr treningsøkt når man sykler i skogen. Lettere å få mil når man sykler asfalt, så jeg tror det skal gå greit å nå målet. Jeg klarer ikke helt å bruke antall økter som noen motivasjon, det er stort sett det samme hver uke. Mye lettere å ha en konkurranse som mål . Tulipan: litt for at sambo begynner å bli litt klar jeg også, men det hadde jeg i grunnen skjønt. Han snakker nemlig mye om barn . Epona: Skytte*2: Charmina: Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 25. april 2006 #1157 Del Skrevet 25. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 25. april 2006 #1158 Del Skrevet 25. april 2006 Godt å høre at du har det bedre nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. april 2006 #1159 Del Skrevet 25. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 25. april 2006 #1160 Del Skrevet 25. april 2006 Saa opptatt av aa jakte paa og analysere symptomer i det siste har jeg helt glemt/ikke hatt tid til aa besoke deg - sorry! Ser du har hatt noen kjipe dager, men at ting er bedre naa. Det er jo flott! Og igjen - det er inspirerende at du klarer aa trene saa mye. All aere til deg for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg