Gjest Epona Skrevet 12. april 2006 #1081 Del Skrevet 12. april 2006 Innom med en skikkelig gooood påskeklem til verdens beste Pi@! Og forresten: Butikkene er stengt TORSDAG 13. april, FREDAG 14. april. Så er de litt åpen lørdag 15. april, for så å være stengt SØNDAG 16. april (noe som egentlig er helt vanlig) og MANDAG 17. spril. Så vet du det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 12. april 2006 #1082 Del Skrevet 12. april 2006 Hei på deg!!! Jeg er enig med miiip: synes det er mannen i huset ditt som begynner å bli babysyk nå . Og som miiip skrev igår: noen dager er man mer effektiv enn andre. Jeg blir også helt når jeg leser at du virkelig er på gli med oppgaven din. Nå må du ha en fortreffelig: GOD PÅSKE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 12. april 2006 Forfatter #1083 Del Skrevet 12. april 2006 iss: Det jeg ikke fikk gjort i går, har jeg gjort i dag . miiip: Jeg er veldig opp og ned når det gjelder studiene. Superhyper effektiv en dag, for ikke å gjøre noe di to neste . Så heldig som skal på den kaffeen. Di hadde så god mat der, synes jeg i allefall... Epona: Så koselig at du tar deg tid til å besøke dagboka mi mens du er på påskeferie. Takk for åpningstid opplysningene :grine2:. Tulipan: Takk Nå har jeg ferdig med det jeg skulle på oppgava før påske, så nå tar jeg ferie med god samvittighet . Skal prøve å komme meg en tur på ski i sola med sambo, og så er det yoga i kveld. I morra drar vi på hyttetur , så jeg må nok prøve å pakke litt også i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 12. april 2006 Forfatter #1084 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg har blitt et sex-monster . Vet ikke hva som har skjedd, men jeg er besatt og kaster meg over sambo ved en hver anledning. I natt presterte jeg faktisk å lure sambo til i søvne . Da jeg våkna var vi i full gang..... Sånn da var det sagt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 12. april 2006 #1085 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg har blitt et sex-monster . Vet ikke hva som har skjedd, men jeg er besatt og kaster meg over sambo ved en hver anledning. I natt presterte jeg faktisk å lure sambo til i søvne . Da jeg våkna var vi i full gang..... Maten på den kafeen var god i dag også! Håper du koser deg på yoga og at det blir en fin hyttetur! Så kan jeg litt fordi alle er på påskeferie og jeg er ensom og alene igjen her på KG... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 12. april 2006 #1086 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg har blitt et sex-monster . Vet ikke hva som har skjedd, men jeg er besatt og kaster meg over sambo ved en hver anledning. I natt presterte jeg faktisk å lure sambo til i søvne . Da jeg våkna var vi i full gang..... ← Det var jaggu imponerende! Det tror jeg ikke at jeg hadde fått til! Håper du har en fin påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 12. april 2006 #1087 Del Skrevet 12. april 2006 Sexgal elg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 14. april 2006 #1088 Del Skrevet 14. april 2006 Håper du koser deg på ferie og at det ikke er så lenge før du er tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 15. april 2006 #1089 Del Skrevet 15. april 2006 Hei på deg!!! Nå koser du deg sikkert på hyttetur. Det har du fortjent. Du, sånn sex-gal var jeg også den helgen jeg hadde eggløsning og knøttet mest sammsynlig ble unnfanget (eggløsningstesten viste forøvrig negativt på eggløsning...). Var helt vill. Tror kanskje mannen til tider i løpet av helgen følte seg LITT presset... . Dersom mannen din føler seg utnyttet (noe han sikkert ikke gjør. For det gjør de jo skjeldent i slike situasjoner ), så kan du jo si du var bevistløs i gjerningsøyblikket :grine2: Ha en fortsatt fin påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 16. april 2006 #1090 Del Skrevet 16. april 2006 Gleder meg til ferien er slutt og alle er tilbake fra ferie, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. april 2006 #1091 Del Skrevet 17. april 2006 Håper sexmonsteret har hatt en fin påske Du er nå søt også da................................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly Mu Skrevet 17. april 2006 #1092 Del Skrevet 17. april 2006 ... Da har jeg langt om lenge klart å kare meg gjennom den innholdsrike "boka" di, og legger dermed igjen et lite spor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 17. april 2006 #1093 Del Skrevet 17. april 2006 Hei på deg!!! Hatt en fin påske eller???? Pi@@@@@@@@@@@ hvor er du??? Håper du har hatt en flott påske og at sex-dyret Pi@ har fått stor tilferdsstillelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. april 2006 #1094 Del Skrevet 17. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 18. april 2006 Forfatter #1095 Del Skrevet 18. april 2006 Da var jeg tilbake på kontoret . Har hatt en kjempefin påskeferie og fått masse fregener . Tror jeg kommer tilbake til beskrivelsen senere, jeg er så nysjerrig på om det har skjedd noe her mens jeg var borte miiip*3: Koselig at du er innom meg og passer på dagboka mi mens jeg er borte. Rognebær: Jeg har ikke gjort noe liknende før jeg heller . iss*2: Tulipan*2: Nå er jeg tilbake . Tror jeg var sex-gal pga eggløsning, det kan nok stemme det. Jeg har gått tilbake til normalen nå i allefall . Charmina: Molly Mu: Har du lest HELE dagboka og . Det må jeg si. Så koselig, og velkommen skal du være. Moro med nye "fjes". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. april 2006 #1096 Del Skrevet 18. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 18. april 2006 Forfatter #1097 Del Skrevet 18. april 2006 tilbake iss Jeg glemte å si at jeg har vært hos legen i dag, og......... jeg er friskemeldt. Det kjennes helt greit ut. Jeg er ikke deprimert og jeg har ganske mye energi. Jeg merker fortsatt at jeg liksom ikke helt henger med hvis det skjer mye, men jeg tror det hele handler om å kunne si "nei". Det er vel kanskje ikke meninga at man skal jobbe 200%, være kjærest, trene, holde på med hundene, gjore husarbeid og være sosial og slappe av. Det er visst bare 24 timer i døgnet . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. april 2006 #1098 Del Skrevet 18. april 2006 Er det?? Høres ut som om du har kommet kjempelangt!!! Skal det ikke snart stå tallet 12 i signaturen din?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 18. april 2006 #1099 Del Skrevet 18. april 2006 12? 13? er ikke helt med jeg da selv om jeg har lest endel..er det 12mnd igjen til et lite nurk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 18. april 2006 #1100 Del Skrevet 18. april 2006 Innom med en stor klem til deg! Bare fordi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg