Pi@ Skrevet 1. april 2006 Forfatter #1021 Del Skrevet 1. april 2006 Tulipan: Ja, jeg vet jeg må roe ned, men det er ikke så lett når det er titusen ting jeg skal gjøre . Fint å være borte litt fra sambo, for da blir jeg så forelska etterpå . miiip: Takk for chatten i går, det var like koselig som alltid. Jeg synes det er moro å høre på babysnakkinga deres jeg. Nå er det ski, glider og smørning som er greia. Sambo er superstressa. Han har tatt helt av og nesten kjøpt all mulig smørning som finnes og glider. Tor ikke tenke på hvor mye penger han har brukt. Og ikke blir det heller for det går ikke forran en slik viktig konkurranse :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 1. april 2006 #1022 Del Skrevet 1. april 2006 Hei på deg!!! Lykke til med turrennet imorgen. Nå må du kose deg masse i løpet av lørdagskvelden. Og så får du ta igjen *10 imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 1. april 2006 #1023 Del Skrevet 1. april 2006 Lykke til med rennet! Håper du sover godt nå og lader krefter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 3. april 2006 #1024 Del Skrevet 3. april 2006 Spent på å høre hvordan det gikk i går! og ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 3. april 2006 Forfatter #1025 Del Skrevet 3. april 2006 Tulipan & miiip*2: Jeg klarte målet mitt i turrennet , men det er det J******* jeg har vært med på. Jeg var så sliten at jeg var mer død enn levende, jeg har innsett nå at jeg er ingen skiløper . Jeg blir nødt til å trene mer teknikk til neste år. Det er rart med sånne konkurranser. Jeg gruer meg i lange tider på forhånd, hater intenst når jeg er midt i konkurranser og tar meg ut så jeg er sjuk etterpå, men i dag har jeg ingen problemer med å si at jeg skal gå til neste år også, og da enda bedre. Jeg er nødt til å være sadist . Jeg var veldig heldig med skia, og det hjalp mye, men det var veldig tungt føre. Jeg tror det her var slutten på skisesongen for min del, jeg sa i allefall det i går . Kankje det blir noen turer med hundene, men ikke noe mer trening på ski. Nå skal jeg ta meg en runde, det er evigheter siden jeg oppdaterte meg sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 3. april 2006 Forfatter #1026 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg glemte noe ekstremt viktig, noe som jeg har gleda meg til i sikkert to uker, nemlig å forandre den lille nedtelleren min Nå er den rett. 13 måneder igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 3. april 2006 Forfatter #1027 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Nå har jeg gjort den største drittjobben jeg noensinne har vært borti (og det er litt faktisk litt....) Har hakka is i hundegården. Is og is dvs frossen tiss og bæsj. Blæ det stinka og så spruta det utover ansiktet og klærne og alt . Men det måtte bare gjøres, det blir enda værre hvis det får lov til å tine og renne utover. Vi har bestemt oss for at neste år så skal vi være enda flinkere å ta vekk snøen som kommer enn det vi har vært i år..... Jeg blir så oppmuntra av 13 tallet i stedet for 14 tallet . Jeg synes det er en stor forskjell jeg . Tenk om bare en måned er det bare 1. år igjen. Tror det kommer til å gå fort etter det. Endret 3. april 2006 av Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. april 2006 #1028 Del Skrevet 3. april 2006 Heia!! flott at du klarte målet ditt!! Ha en fin mandags kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. april 2006 #1029 Del Skrevet 3. april 2006 Heia vennen!!! Og gratulerer med vel overstått renn! Det står det respekt av! Men godt å høre at du skal roe ned skitreningen litt fremover! Iiiiiiiiiiiiisj og blæææææææ den jobben i hundegården misuner jeg deg ikke nei!! *GRØSS* Men sånn er det,medaljen har en bakside!Godt det snart er sommer!! JOHO!!! Bare 13 mnd nå!! Tiden går!! Ha ei kjempefin uke vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 3. april 2006 #1030 Del Skrevet 3. april 2006 Hei på deg Pi@-snuppa!!! Gratulerer med vel overstått turrenn. Synes du er kjempe flink jeg. OG for kun 13 måneder igjen. Skjønner deg velidg godt at du synes det er mye mer oppmuntrende med 13måneder igjen enn med 14. For da er det jo bare et lite skritt igjen til 12. Tiden kommer til å fly skal du se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 3. april 2006 #1031 Del Skrevet 3. april 2006 Gratulerer med vel overstått turrenn og oppnådd mål! Skjønner veldig godt hva du mener med at det er slitsom som bare det, og likevel er man like klar for neste runde. Snodige greier. Jeg her heller ingen skiløper, og tror at det hadde vært veldig, veldig mye tid å hente på litt fornuftigere teknikk. Ja, ja, kanskje til neste år? I år har jeg uansett bare gått på tunge, brede ski med stålkanter, så da har i grunnen teknikken minimal betydning. Moro å komme ned på 13! Deilig å se at det tikker nedover, tenker jeg! Tiss-og bæsj hakking i hundegården er ikke en delikat tanke! Kjenner at jeg plutselig ble bitte-litt mindre gira på hunde-planene våre. Går vel over i løpet av ca 30 sek, tenker jeg! Men du! Nå har du vel tenkt å slappe av litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 4. april 2006 #1032 Del Skrevet 4. april 2006 Gratulerer med vel overstått turrenn!! Du er jammem meg dyktig!! Og sprek!! Og grattis med 13 mnd igjen! Det går fort det! Ha en flott tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 4. april 2006 Forfatter #1033 Del Skrevet 4. april 2006 iss: Skytte: Ja, nå blir det bare ski med hundene, og kanskje jeg skal øve meg litt mer på skøyteskia?? Går å venter på at snøen skal bli borte slik at jeg kan begynne å jogge i skogen, det gleder jeg meg masse til. Jeg er jo og blir sær . Tulipan: Takk og så må jeg litt i dag også for 13måneder. Det er SÅÅÅ stas og telle ned. Fjellrypa: Jeg begynte desverre veldig sent med å trene på ski, pga ekstremt dårlig utstyr i oppveksten, så det ligger nok mye der. Jeg merker godt at jeg bruker veldig mye krefter på å komme meg bortover, spesielt i litt slake oppoverbakker når jeg er sliten, jeg kunne vunnet mye på å forbedre teknikken slik at jeg kunne glidd mye mer på skia mellom hvert tak. Jeg får ta det litt etterhvert, jeg kommer ikke akkurat til å slutte å gå på ski og da går det sikkert bedre og bedre for hvert år. Jeg går også mest på brede tunge ski (uten stålkant da), fordi det er så mye mer stabilt med hundene. Det er desverre en veldig dum ting med hunder og det er at de tisser og bæsjer og at vi må plukke det opp, men det er det eneste dumme jeg kan komme på. Epona: Tusen takk I går prøvde vi en bil som en kamerat skal selge, men vi kommer ikke til å kjøpe den, er for gammel og har en del småfeil. På prøveturen havna vi på besøk hos et annet vennepar av oss som har en gutt på 3 måneder. Han er bare aldeles nydelig . Jeg ble bare helt forelska jeg, og ville ta med han hjem. Han smilte og lo og var så fornøyd. Jeg synes det var litt vanskelig etterpå, og jeg ble litt lei meg, men jeg sa ingen ting til sambo. Eller jeg maste ingen ting etterpå, det blir mer riktig å si. Jeg måtte spørre om han angra på avtalen vår og om han syntes det var for kort tid, men det syntes han ikke . Jeg synes det går greit å vente nå. Selvfølgelig så skulle jeg av og til ønska at vi kunne begynne å prøve nå med en gang, men jeg klare å se litt framover og tenke på ting jeg har lyst til å gjøre før vi får barn. Jeg har innsett at jeg trenger denne tida på å komme meg ordentlig etter det jeg har vært igjennom, og at det hadde blitt veldig slitsomt å bli gravid nå med alt det innebærer av trøtthet og kvalme og gudene vet hva. Jeg merker at jeg fortsatt ikke klarer alt jeg kunne før, uten å bli fryktelig sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 4. april 2006 #1034 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg tror du har SÅ rett i det du skriver i siste avsnitt (snakker av egen erfaring). Men jeg skjønner at det er litt kjipt når man ser søte babyer! Bra at sambo synes avtalen er grei fremdeles. Jeg er sikker på at 13 måneder går fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 4. april 2006 #1035 Del Skrevet 4. april 2006 Gratulerer med vel overstått turrenn Så sprek du er!! Tenk, nå er det bare 13 mnd igjen! Det kommer til å gå fort vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 4. april 2006 #1036 Del Skrevet 4. april 2006 Hei på deg!!! Stolt av deg jeg. Som klarte å motstå fristelsen av å begynne masing på mannen. Og disse 13månedene kommer til å gå så fort så du aner det ikke. Ha en super fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. april 2006 #1037 Del Skrevet 4. april 2006 Hei Pi@ Gratulerer med vel gjennomfoert turrenn! Og grattis med 13 maaneder - er enig med deg i at tiden kommer til aa fly! Haaper du har en fin dag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 4. april 2006 Forfatter #1038 Del Skrevet 4. april 2006 miiip: Jeg tror også at det kommer til å gå fort, og jeg er veldig glad for at sambo også virker komfortabel med den datoen vi har satt. Han har vel skjønt at han ikke har noe annet valg enn å gjennomføre det han har lovet . Jeg vet jeg kommer til å være lei meg av og til for at jeg må vente på at vi skal begynne å prøve, men jeg synes det har gått veldig fint etter at vi bestemte datoen. Over all forventning faktisk . LinKri: Takk Tulipan: Jeg er litt stolt over meg sjøl også, at jeg ikke maste eller kjefta eller noe . Holly Hobbie: Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 5. april 2006 Forfatter #1039 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg har fått mitt første gråe hår og jeg er ikke 25 engang . Er helt satt ut jeg, driver å leter rundt i håret mitt etter flere . Jeg vet at jeg kommer til å bli tidlig grå, fordi både mamma og pappa ble det, men det her synes jeg var litt tidlig . Får håpe at det var et engangstilfelle . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 5. april 2006 Forfatter #1040 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg måtte sette inn denne lista jeg også. Pi@ 293 Skytte 181 Lille Ballerina 104 miiip 84 Tulipan 47 Charmina 41 iss 40 LinKri 29 Holly Hobbie 26 Fjellrypa 24 magolia 22 Epona 21 -TeddyToria- 19 Peony 17 Rognebær 14 *MissS* 10 pondusa 10 Hulderjenta 10 Kakao 7 Melli 7 Xavia 5 -Mathea- 5 Tigi 4 Epica 3 Trulselinemor 2 Madeleine 2 Cr@sh 2 Mrs. Potter 2 monja 2 Mayamor 1 søndagsengel? 1 Palmen 1 tass2406 1 Siam 1 Madden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg