Pi@ Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #841 Del Skrevet 8. mars 2006 Popelka: Tror jeg helt glemmer at jeg blir 25 i sommer og ikke 35 . Jeg har jo egnentlig hav og evigheter med tid... iss: Skytte: Ting ordner seg, det gjør di alltid. Bare det at jeg skulle ønske at det skjedde litt fortere og mere av seg sjøl. miiip*2: Ønsker deg også en fin dag. Fjellrypa: . Jeg ser deg nok.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 8. mars 2006 #842 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Bare innom med en jeg... Så godt å se at du at du har positive tanker og fine planer Endret 8. mars 2006 av LinKri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #843 Del Skrevet 8. mars 2006 LinKri: Takk I dag har jeg faktisk jobba bittelitt med oppgava Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 8. mars 2006 #844 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg prøver å unngå ordet flink - vil bare si at det er bra at du har jobba med oppgava - og at det bare var bittelitt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 8. mars 2006 #845 Del Skrevet 8. mars 2006 Innom med en natta til Pi@. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. mars 2006 #846 Del Skrevet 9. mars 2006 God morgen vennen!! Kan jeg få sove litt i boka di....? Jeg ble så trøtt her på runden min... Hvordan føltes det å jobbe litt med oppgaven? Vær forsiktig nå,bit by bit,piece by piece vettu Håper du får en herlig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #847 Del Skrevet 9. mars 2006 miiip: Vanskelig å gi ros uten å si "flink". Har han forfatteren noen gode svar på det? For det er vel ikke feil å gi barna sine ros??? Kakao: Skytte: Selvfølgelig kan du sov i dagboka mi, snupp Det føltes veldig fint å jobbe med oppgava, måtte faktisk begrense meg, fordi det var så mye jeg kunne gjort...... Eneste problemet er å komme i gang. Nå har jeg ringt den psykologitjenesten. Leste litt på nettet om den og det virka mer som om det var en slags rådgivingstjeneste, men det er verdt forsøket. Det er gratis . De hadde ingen time før den 20.mars, men de har en åpen time hver dag, så jeg satser på den i morra, så får jeg i allefall et lite inntrykk av hva det dreier seg om, og om det kan være noen hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 9. mars 2006 #848 Del Skrevet 9. mars 2006 Flinke, flinke Pi@ som har ringt psykologtjenesten! Ha en riktig fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. mars 2006 #849 Del Skrevet 9. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 9. mars 2006 #850 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg har ikke lest så langt i boka enda, så jeg har ikke funnet ut av det der med flink og alternative rosemetoder. Enig i at det må være lov og veldig fornuftig å gi barna sine ros! (Men psykologen mente han forfatteren kanskje var litt ekstrem, så det er mulig han mener det er galt også?) For min del prøver jeg å bruke "dyktig" i steden for "flink". Dyktig er for meg mer en beskrivelse av en god prestasjon, og gir ikke på samme måte som "flink" assosiasjoner til noe man må være absolutt hele tiden og dermed blir en tvangstrøye. Men det kan jo hende at du har det annerledes siden problemet vårt var litt ulikt da vi var yngre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. mars 2006 #851 Del Skrevet 9. mars 2006 Tror vi har likt syn på ordet flink! Tenk så ofte barn hører ordet flink, de blir jo immune, og ordet mister sin betydnig... Så det er visst "pedagogisk" riktig å bruke synonymer.. God kveld pi@!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 10. mars 2006 #852 Del Skrevet 10. mars 2006 Hei på deg!! Så fint at du har orket å jobbe litt med oppgaven din. Men ikke ta for hardt i nå . Jeg synes du skal være stolt av deg selv når du gjør slike små, men betydningsfulle fremskritt!!! Ønsker deg en fortreffelig dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. mars 2006 #853 Del Skrevet 10. mars 2006 Er du oppe å rangler midt på natta tulipan???? Ha en flott dag pi@! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. mars 2006 #854 Del Skrevet 10. mars 2006 Gooood morning!!! Hvordan går det?! Så bra at du har snakket med dem og skal dit idag!! Veldig greit når ting begynner å rulle liksom! lir spennende å høre hvordan det var! Ellers så blir det vel vår vanlige skravlerunde ikveld! Skal bare prøve å unngå å bli invitert på noe Riktig god helg snuppi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 10. mars 2006 #855 Del Skrevet 10. mars 2006 Er du klar for Idol-chat i dag? Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. mars 2006 #856 Del Skrevet 10. mars 2006 Du er savnet min venn........! Håper alt er bra med deg og at du koser deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. mars 2006 #857 Del Skrevet 10. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. mars 2006 #858 Del Skrevet 11. mars 2006 God morgen solstråle!!! Håper du har det bra og får en super lørdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 11. mars 2006 Forfatter #859 Del Skrevet 11. mars 2006 Nå er det evigheter siden jeg var innom og skrev noe i min egen dagbok Fjellrypa: Rart sånne små ting som å ta en telefon skal måtte ta dagesvis og ukesvis iss*4: Så koselig med så mye besøk snuppa miiip*2: Dyktig er et bra ord, det finnes mange bra ord som kan erstatte "flink". Tulipan: Jeg er veldig forsiktig, og prøver så godt jeg kan å være fornøyd med veldig små mål, ikke like lett bestandig, men..... Skytte*2: Veldig lei meg for at jeg gikk glipp av idol-chatten, men jeg er i Tromsø nå og var uten tv og ellers litt opptatt, men jeg lover å komme sterkere tilbake Blir veldig kort det her for hunden til sambo har ødelagt to klør slik at jeg må til dyrlegen med henne Snakka med den rådgivertjenesten og mannen virka veldig hyggelig og flink. Snakka som en foss om alt mulig som er og har vært dumt og grein. Han sa det var mye grums fra barndommen min som vi måtte snakke videre om senere, og som kunne ha ført til at ting er som de er nå... Jeg har fått satt opp 3 nye timer og så får vi se hvordan det går, evt kan han henvise videre til psykolog. Mannen jeg var hos holdt på med tankefeltterapi og lurte på om jeg ville prøve det, skal lese litt på nett om saken til neste gang, men det hørtes spennende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 11. mars 2006 #860 Del Skrevet 11. mars 2006 Så bra at mannen du snakka med var hyggelig og flink (eller dyktig )! Godt å ha noen å snakke med som man ikke trenger å sensurere seg selv overfor, det er i alle fall min erfaring! Håper det gikk bra med hunden til dyrlegen! Jeg har såvidt prøvd tankefeltterapi, kan fortelle litt om det på MSN en dag. Ha det hyggelig i Tromsø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg