Charmina Skrevet 28. februar 2006 #781 Del Skrevet 28. februar 2006 Hei snuppeluppa! Håper du får en fin dag i dag! Her skinner spla så deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 28. februar 2006 #782 Del Skrevet 28. februar 2006 Bare innom for å oppdatere meg litt jeg Jeg vil og gå på ski!! Prøvde meg i vinter, men det gikk ikke så bra... Har jo ikke gått på ski siden barneskolen! Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 28. februar 2006 #783 Del Skrevet 28. februar 2006 Hei på deg!!!! Bare innom med en og med ønske om en fortreffelig kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. februar 2006 #784 Del Skrevet 28. februar 2006 Heia! Hur er leget?! Nå er det magebilder til tante Pi@ i boka mi................! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. februar 2006 #785 Del Skrevet 28. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. mars 2006 #786 Del Skrevet 1. mars 2006 Håper alt er bra med deg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 1. mars 2006 #787 Del Skrevet 1. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #788 Del Skrevet 1. mars 2006 Bare vært borte en liten dag herifra og så har jeg fått utrolig mange koselige hilsener . Dere er bare di beste i hele verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 1. mars 2006 #789 Del Skrevet 1. mars 2006 Lykke til med realisering av fine planer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 1. mars 2006 #790 Del Skrevet 1. mars 2006 Nå ble det elgete og fint inne hos deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. mars 2006 #791 Del Skrevet 1. mars 2006 Fin fin elg!! Den ligner på en elg i et playstation spill... Flott eksemplar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #792 Del Skrevet 1. mars 2006 Kjempebra . All ære til miiip for den nye looken min Og nå er datoen avslørt også, til dere som har vært nyskjerrige, men som ikke fikk noen svar... Kjenner meg mer og mer komfortabel med den, så nå føler jeg det er greit å si at vi skal begynne å prøve mai til neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. mars 2006 #793 Del Skrevet 1. mars 2006 Så fiiin du ble nå!!! Digger den elgen!!!! Og takk for at du er den du er og at du er her(MÅTTE bare rime litt..) Men er seriøst glad for at du var på msn akkurat når jeg trengte det veldig idag!! Og nå har dagen blitt værtfall sytti hakk bedre og jeg er bare glad!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #794 Del Skrevet 1. mars 2006 Veldig koselig Skytte I går var jeg en liten tur på ski i det fine været og så på yoga. Kroppen er fortsatt helt ferdig og stiv og støl, men jeg prøver da i allefall å gjøre noe. Blir en liten tur på slalom i kveld. Skal holde nybegynner kurs i carving i helga, så jeg må øve litt... Bare stått slalom 2 ganger før . Hadde store planer om å komme meg en liten tur ut på ski på dagen i dag, men det gikk ikke så bra. Mye koseligere å chatte på msn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 1. mars 2006 #795 Del Skrevet 1. mars 2006 14 maaneder er jo ikke saa veldig lenge, det er jo knallbra at dere har bestemt en dato! Husker vi drev og stresset faelt med dato ogsaa....helt til vi bestemte oss for a bare hoppe i det! Lykke til paa carving-kurs. Hoeres goey ut! Elsker mine carvingski, forresten....de er saa lette aa staa paa! Jeg, som pleide aa vaere ultrapyse i slalombakken, er naa ganske toeff etter at jeg begynte aa staa paa dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 1. mars 2006 #796 Del Skrevet 1. mars 2006 Grattis med dato for prøving! Ikke sååå lenge til! Kunne vært verre. Jeg har virkelig ingen anelse jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 1. mars 2006 #797 Del Skrevet 1. mars 2006 Hei på deg!!! Gratulerer masse ed dato for prøve-start. Tenker meg at eggstokkene dine slår flikk -flakk når April neste år viser seg i kalenderen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. mars 2006 #798 Del Skrevet 1. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 1. mars 2006 #799 Del Skrevet 1. mars 2006 Hvor blei den andre elgen av? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. mars 2006 #800 Del Skrevet 1. mars 2006 :klø: Mangler du en ælj?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg