Gå til innhold

Pi@ venter...

Pi@

Anbefalte innlegg

Klarte ikke å holde meg unna her. Må bare få tiden til å gå. 1 time igjen og jeg er mer nervøs enn jeg bruker å være foran en muntlig eksamen, og da er jeg gåen. Nå er jeg i grunnen mer død enn levende :ler:. Det værste av alt er at jeg må klare det her uten sambo :grine:. Jeg har gått helt tilbake til barndommen, så alt mamma pleide å gjøre for meg da jeg var liten må sambo gjøre nå :ler:. Dvs at han må lage frokost til meg, lage middag, få meg til å gå ut og trene, ringe til legekontoret og bestille time til meg osv..... Hadde nok vært helt krise hvis jeg ikke hadde hatt han, da hadde jeg nok bare mura meg inne og ligget i senga 24 timer i døgnet..... Han har til og med øvd med meg hva jeg skal si til legen :ler:

miiip*2: Tusen takk for all støtte. Det er godt å vite at det er noen som forstår litt hvordan jeg har det, sjølom jeg ikke kjenner deg IRL. :klem:

Skytte*3: Takk for at du tenker på meg. Trenger sårt alle gode tanker akkurat nå. :klem:. Jeg setter så fryktelig stor pris på at du er innom dagboka mi, og på di morsomme mailene dine.

Fjellrypa: Håper det ordner seg, ellers vet jeg ikke riktig hva jeg skal gjøre. :klem:

LinKri: Takk :klem:

Rognebær: Takk :klem:

Dere er så snille og søte alle sammen så jeg har bare lyst til å :grine:. Tenk at dere orker å bry dere så mye om meg sjølom dere ikke kjenner meg på ordentlig. Jeg setter så uendelig stor pris på det.

Det her ble nesten en sånn avskjedstale, som om jeg snart skulle i den elektriske stolen eller noe :ler: ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vennen!! Klart vi bryr oss om deg!! Du er jo superPi@ vår!!

Så bra at mannen er så snill og god mot deg nå! Det trenger du!

Snakkes snart igjen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo har ringt legekontoret for meg nå, og jeg skal få et telefonmøte med fastlegen i morra. Sambo er heldigvis hjemme og skal være hos meg da. Jeg må bare holde ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist å lese at du ikke ble tatt på alvor av legen! Dumme dumme lege.. Dumme snill-pike-syndromet...

Bra du får hjelp av samboeren din! så får dere ta det fra i mårra, når du får snakke med legen din.. Føler du det er lettere å snakke med fastlegen?? Håper det, så du får uttrykt deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimenn i herrens navn????? Skal jammen meg kome og rive sønder den jækla legefjotten :frustrert:

Jeg kommer på chatten igjen så snart jeg får til.....Plages idag OGSÅ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoerte ikke legen paa deg?! Saa teit! Skjoenner godt det er vanskelig aa legge ut om deg selv til en lege som ikke forstaar....Du maa ikke gi opp, staa paa videre og ikke gi deg foer du faar snakke med en hyggeligere lege!

Lykke til i morgen, Pi@!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååhhhhh......jeg blir så provosert av leger som ikke hører på pasientene sine :kjempesinna: Håper fastlegen din har mer vett innabords.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert:

:sinna::sinna::sinna::sinna::sinna::sinna:

:kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna:

JEG HAR LEST MYE OM DEPRESJON OG UTBRENTHET, OG NÅR MAN HAR DET SÅNN SOM DU BESKRIVER ØVERST PÅ SIDEN HER SÅ SKULLE ENHVER OPPEGÅENDE LEGE MED LITT FORNUFT I HODET TA DETTE PÅ ALVOR.

Som du kanskje kan se blei jeg "litt" (:ironi:) sint nå. Håper fastlegen din skjønner poenget. Dette her går virkelig ikke an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg Pi@!!!

Huff det høres ikke ut som om du har det noe lett for tiden.

Men han legen... Er han heeeeelt tett i øverste etg eller????

:sinna::sinna::sinna::sinna::sinnatagg: . Blir altså så innmari sinna. Sprekker snart over sånne mennesker!!!!!! Tror knøttet reagerer nå også, for nå ble det plutselig liv der inne :ler: .

Håper telefonmøtet med fastlegen går bra imorgen

Kjempe stor- :klem: fra meg til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei og nei! Så utrolig håpløst med en sånn lege, og enda værre at du må gjennom en ny runde i morgen. I alle fall er det utrolig bra at du du har en samboer som stiller opp og støtter deg, og så håper jeg virkelig at fastlegen er av det mer fornuftige slaget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom i natten med en liten :klem: !

Var koselig å skravle "litt" idag!! Er så morsomt det!

Håper du sover godt nå og at morgendagen bringer mer lykke enn idag!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

miiip, Rognebær, Tulipan, Fjellrypa og Skytte :klem:

Grusom opplevelse og ikke akkurat det jeg trengte akkurat nå.....

Snakka med fastlegen min i telefonen i dag og hun virka kjempetrivelig. Skjønte at jeg trengte mere hjelp. Hun kunne selvfølgelig ikke gjøre noe over telefonen, men jeg fikk en time hos henne fredag kl 10. Hun kunne heller ikke sykemelde meg over telefon, sånn første gangen, men jeg tenkte jeg skulle innom jobb og snakke med sjefen nå etterpå. Føler meg i allefall veldig letta akkurat nå, og at det her skal jeg klare. Var så utrolig sint, lei meg og frustert i går kveld. Skjønte liksom ikke hva jeg skulle gjøre hvis ikke fastelegen min heller ville forstå, da hadde jeg jo vært fullstendig rettighetsløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Nå ble jeg så forbanna da jeg leste om den teite legen altså!! :kjempesinna::kjempesinna: Hvordan kan han vite hvordan du har det?? Han skulle vært like utafor selv og bli nekta sykemelding, så skulle han ha fått erfare selv hvordan det er. Kan ta med meg balltre oppover jeg altså :ler: Huff... Det er egentlig fælt å tenke på hvor mye makt enkelte mennesker har over andre mennesker. SKREMMENDE egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen!!

Hmm..syns du kunne fått en hastetime hos henne idag,men vi må vel bare ta det vi får.Godt å høre at hun hørtes trivelig ut,får håpe hun kan hjelpe deg på fredag.Sånn at du får begynt ordentlig på prosessen!

Og klart du skal klare dette! Det er det ingen tvil om!!!

Har du snakket mer med sjefen forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med legetimen i morgen da. Bra du har en fastlege som virker OK. Håper du får den hjelpen du trenger på fredag! Det fortjener du, Pi@mor :klem: Det er uansett ikke noe du skal gjøre deg fortjent til for såvidt, du har rett på det! :klem:

Ellers skal jeg hilse fra Lille Filleby og si her er verden hvit! :) Det har lavet ned de siste dagene! Og det vrimler av elg her nå. I går kveld stod vi i kjøkkenvinduet og så på tre elger som gikk rett utenfor her og spiste på kvistene på trærene. Stod og så på de i sikkert tyve minutter. Veldig koselig synes jeg! Mindre koselig når jeg ser de langs veien da, for det gjør jeg og.. Har skikkelig elgangst når jeg kjører bil!

Tenker på deg, Pi@! :klem: fra Epona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...