Gå til innhold

Pi@ venter...

Pi@

Anbefalte innlegg

Begynn å kjør!!!

Har ca fire liter is i frysen,både vanilje og pistasjeis!!

Tror jeg må ha litt nå! Sambo sklle absolutt se BB og da ser jo jeg også litt...Blir helt sjokkert jeg! Tenk å være opphav til sånne galninger!!!!

Hjelpe meg..................!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rognebær
Bra at du har et funn av en sambo! :hjerter_rundt: Gode kjærester er gull verd når man har det vanskelig.

Og når man har det bra også, heldigvis! :hjerte:

Ville bare si at DETTE FIKSER DU! Ikke nødvendigvis på egen hånd, men det har ingenting å si. Jeg synes du er tøff! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sykmeldt et par ganger av "psykiske årsaker" og slitenhet, og grudde meg helt sykt for å gå til legen i frykt for å få høre at jeg bare var lat. Så jeg kjenner så godt igejn alle tankene dine! Men legen tar deg seriøst! Vær ærlig, og fortell ham/henne hvordan du har det, hva du føler, og hva du trenger! Så finenr dere en løsning som kan fungere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom en snartur, for å se at dagboka fortsatt eksisterer :ler:. Jeg skal til frisøren i dag :hoppe:, 4-5 måneder siden sist, så det er på tide....

Stor :klem: til verdens beste jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte*4: Du er bare best :klem:

Rognebær: Jeg er STA så jeg skal klare det her på et vis. :klem:

Charmina: Så hyggelig at du har vært innom, lenge siden jeg har vært i dagboka mi, må vel titte og se hva som skjer der. :klem:

Epona: Takk :klem:

miiip: stooor :klem: tilbake

Jeg ble så fornøyd med hårklippen :sjarmor:, sambo ble sånn: :overrasket::hakeslepp:, og så stamma han fram: "har di gjort feil eller???!!!". Så fornøyd ble han :ler:

Mensen på ordentlig i dag, AU! Skjønner ikke hvorfor jeg skal ha en slik tullemens i mange dager før den kommer ordentlig i gang :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: på vondter pga mensen jeg :frustrert:

Grattis med nytt hår! Skulle hatt meg nytt jeg også...Men jeg er baronesse von blakk for tiden så.....Vel,kan jo alltids fikse det selv! Blir ANNERLEDES da i allefall :ler:

Koselig å se deg snuppi!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så kjekt med nytt hår da! Det skulle jeg også hatt! men jeg gjør jo aldri noe spennende med det jeg! Har hatt langt hår i årevis nå men har ofte lyst til å klippe det av meg! men da får mannen min helt hetta :ler:

Også er det bare sååååå utrolig kjedelig å vaske håret, så jeg burde kanskje vært flintis istedet ;)

Ha en fortsatt fin torsdag vennen!

I morgen er det helg :sjarmor:

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

Grattis med nytt hår :) Og det beste er at du ble fornøyd selv. Greit med litt forandring innimellom og. Skal til frisøren selv neste uke, har litt lyst til å gjøre noe helt annerledes :ler:

Rart at du så min egentlige avatar på en annen maskin da.. og den gamle på den du har nå... :klø: Hva er det for no rart a???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt grusomt å jobbe i dag. Er så trøtt og sliten at jeg ser stjerner og planeter og har mest lyst til bare og sette meg ned å :grine:. Gruer meg så veldig til å jobbe i morra :tristbla:. Har liksom gått så veldig greit før i uka, men nå er jeg helt ferdig. Tåler vist ikke så mye for tida jeg :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke egenmelde deg i morgen da?

Å presse seg sjøl når det er helt tomt er ingen god idé.

Jeg tror jeg veit hvordan du har det. :grine::sur::tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Myztica

Du kan jo ta egenmelding i morra, som miip sier..? Sikkert lettere sagt enn gjort men... For jeg er en slik person som nekter å være syk selv. Men noen ganger må man lytte til kroppens signaler.. De signalene kan fortelle ganske mye. Og du trenger ikke ha dårlig samvittighet for å være en borte en dag. Tror du trenger det jeg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennen da...Nå måååå du høre på hodet og kroppen din....

Det blir bare ball hvis du skal presse deg så mye! Og ball er ikke bra...

Ta vare på deg selv!!!!! Håper du gjør det og får ei bra helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er en enorm støtte jenter :klem:

miiip: Jeg er ikke helt inn i det egenmeldings greiene, men jeg tok 3 dager med egenmelding i forrige uke, så kan jeg ta egenmelding da??? Det er slik sambo vet. Ja, det frister veldig, for jeg er helt ferdig. :klem: Og jeg tror jeg vet hvordan du har det :grine::klem:

LinKri: Det er kjempevanskelig å bare være borte. Vil liksom ikke la di andre i stikken.... Ender vel med at jeg presser på litt til.... :tristbla:

Cr@sh: så koselig :klem:

Skytte: :klem: Jeg skal gjøre mitt beste

Jeg er supersliten, men samtidig helt hyper og rastløs. Riktig rar følelse. Kjempelyst til å bare kjøre meg en tur, men så har sambo tatt bilen min :sur:. Er kjempeslitsomt å sitte alene hjemme, og så har jeg ikke så lyst til å plage sambo med det her når han kommer hjem. :tristbla::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...