Gå til innhold

Pi@ venter...

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skytte: Takk for tøff-i-tryne tankene di kommer godt med. :klem:

Tulipan: Takk for gode ord. Det er ikke moro med alvorssamtaler nei, men av og til så MÅ det bare til. Jeg vil ikke bli fullstendig gal heller :ler::klem:

Skytte: Tusen takk :klem:

Har funnet ut at det kankje er en alvorlig feil i analysene mine :tristbla:, hvis det er så ille som jeg frykter så må jeg gjøre alt om igjen.... :grine:. Er snakk om en uke eller to med intensivt arbeid, og da har jeg virkelig ikke noe valg angående jobben, blir litt lettere å si opp i alle fall. Sitter å venter på mail fra veileder nå. Tar det foreløpig veldig greit, men det kommer nok noen :sinnatagg: hvis jeg må gjøre alt omigjen. Jeg vil jo ikke bli som en viss kreftforsker........

Så en litt festlig ting: Puppene hoppa ut av bh'en i går :grine2:. Av og til før jeg skal ha mensen så hovner di liksom opp. Blir helt sprengt og gjør supervondt, og det har skjedd nå. Føler meg som den silikon-baben :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det ikke er så krise i analysene mine, kankje det bare er en minikrise.....

AU puppene mine :grine:. Er en str 70B, så jeg er ikke akkurat noen kjempe, men det kjennes ut som om det er pupper over alt. Når jeg sitter å skriver nå, så blir puppene liksom skvist sammen av armene, og det gjør vondt.... og så sprenger det så fryktelig inni den venstre. Hvordan i all verden kommer jeg til å overleve som gravid, når det er SÅ vondt nå. Nå begynte det å sprenge i høyre pupp også :overrasket:. Har hatt det samme i alle fall en annen gang som jeg husker, og da fikk jeg ikke sove om natta fordi det var så vondt, og det varte i mange dager..... Hvorfor i all verden skal jeg bli plaga med sånn dritt, hadde vært veldig greit hvis jeg hadde vært gravid, men ikke når jeg vet mensen kommer om 10 dager :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...akkurat DET vet man aldri....!

Men vet just presis hvor vond de kan være! Mine har egen pute som jeg må ha under dem når jeg ligger på siden,ellers blir det liksom sånn drag i dem....!

Oh no...ikke si at du må gjøre alt om igjen?? Nei og nei....Nå krysser jeg virkelig alt her for at det bare var en tøysefeil som er fort gjort å rette på!!

Shit,nå er nok brøddeigen temmelig hoven den også*ile på kjøkkenet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oy her var det folksomt, så koselig :hoppe:

Fant ut at jeg kankje skulle skrive litt om hva som kom ut av helveteshelga.... orker nemlig ikke begynne å gjøre analyse på om jeg kan gjøre analysene min akkurat nå :sjenert:

Hopper over alt det dumme og skriver om det som er bra.

Vi skal begynne å snakke om prøving i mai. Overhode ikke noe sikkert, og jeg tror nok ikke sambo tørr heller, men det er i allefall et bitte lite håp. Men det er jo utrolig moro å snakke om barn da, om hvordan vi har lyst til å gjøre det og alt mulig sånn. Vi må bare prøve å jobbe oss ut av alt det negative og få fokus på at det er en veldig fin ting. Problemet er bare at jeg har lyst til å snakke om barn hele tida da :sjenert:. Tror det var i går eller dagen før jeg snakka om å ha barn med på tur, og sambo utbryter: "å nei, ikke si sånn da, da blir jeg jo frista." Han er veldig søt også da, men lider veldig av beslutningsangst. Jeg spurte om det ikke hadde vært lettere om det bare skjedde at jeg ble gravid, og da sa han at det hadde vært det beste...... men det skjer jo ikke akkurat av seg sjøl da :sjenert:

Det som taler veldig for mai er at da blir babyen født tidlig på året, og det er sambo veldig opptatt av, slik at ungen kan bli best i idrett :klaske:. Det er faktisk superviktig!!! Han er født i slutten av september og påstår det er grunnen til at han ikke er verdensmester i langrenn i dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Pi@.

PASS PÅ DEG SJØL. Verden går ikke under om vi ikke er snill pike absolutt hele tiden og overfor absolutt alle vi møter på vår vei. Den eneste som vet hvordan DU har det og hva som skal til for at du har det bra er DEG SELV. Vær åpen om det og våg å sette grenser. Dette er så UTROLIG viktig og så UTROLIG vanskelig. (Det vet jeg alt om.)

Bra du tar tøffe samtaler med samboern når det trengs, og at du innser at det er lurt å si opp jobben.

Send meg gjerne en PM hvis du vil diskutere videre det å finne ut hva man vil, kjipe deppeperioder og andre ting flinke jenter sliter med.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hohoi!!!!

Akkurat når jeg skulle skrive her så kom jeg på at brødene sto i ovnen enda!!!!!!

Slo den av da de var ferdige,men siden det var midt i middagen skulle jeg ta dem ut da jeg hadde spist ferdig! -Det er 1 time siden.........!!!

Men de ble heldigvis ikke brent! Puh........

Blir ikke helt klok på sambo din og menn generelt jeg...

Hvis han mener at det egentlig bare skulle skjedd,men ikke vil prøve...Det blir jo litt selvmotsigende.

Eller kan dere ikke bare se hva som skjer da? Ikke kalle det prøving kanskje?

Bare late som dere ikke prøver,mens det egentlig er det dere gjør?

Ikke innvi han i EL dager og sånt kanskje?

Nei jeg vet ikke jeg....Vanskelige greier altså...

Da vi snakket om barn før var sambo opptatt av at ungen ble født sånn at det var sommer når han skulle ha pappaperm :ler:

De har mye rare tanker de også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miiip: jeg ble helt rørt av å lese det du skrev til meg. Det traff sånn. Akkurat nå blir det en stoor :klem:, du hører fra meg.

Skytte: Ja, han er bare helrar egentlig. Har prøvd meg på at vi kan jo bare ta det som det kommer, men det blir han ikke med på. For hvis han kommer inni meg, så er det prøving.....og det er litt for skummelt. Jeg sier ingen ting om EL eller noe, men han er enn sånn informasjonsfreek så han har så altfor god peiling. Er jo ikke akkurat så lett å fake mensen da. Spurte han når han trodde det var størst sannsynlighet for at jeg blir gravid, og han tar ikke akkurat så veldig feil, og han følger med for å si det slik! Han tror det er litt senere enn det jeg tror, forutsatt at mine antagelser er riktig, så det er mitt lille håp :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk at den ene mannen som skulle kunne litt om dette måtte være han da.....

Sånt har ikke sambo en snøre anelse om!!

ÆÆÆÆSJ!!!!!!!!! Irriterende..............

Hva sier han når du sier at bare prøvingen kan ta over ett år da??!!

Jeg vil også at dere skal prøve!!! Jeg vil jeg vil jeg vil!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig blir det barn på første sprut!!!!! Der har han ikke skjønt så mye akkurat...... Eller han har sett statisikken på at 75% av di som prøver hver dag blir gravide innen 3 måneder.

Jeg har sett på fødselsfilm på nett jeg :overrasket: og på et keisersnitt :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har denna dama sett nok på film og lest nok om sannsyligheter for å bli gravid. Og jeg skal ikke mer på nett i dag PUNKTUM, nå skal jeg nemlig ut på sparktur med hundene :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei og nei! :frustrert: Nå klarte jeg å slette hele det lange innlegget jeg hadde skrevet til deg! Du får klare deg med en kort oppsummering av mine kloke ord:

Fødselsfilm = Bad

Analysefeil = Very bad :frustrert: Håper det er bedre enn du tror!

Si opp jobb = Very good :) Just do it!

Sparketur = Good :hoppe: Tror ikke jeg har tatt i en spark på 15 år eller mer!

Håper du og hundene koser dere på tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia supersnupp!!

Hvordan har du det idag??

Sender oppover litt solskinn jeg! Vi har vær så det holder her! Etter å ha pissregna i to DØGER som Ingvild Bryn ville sagt det,så føs det på igårkveld og idag er det klart og fint med solgløtt! Værsågod bli klok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til alle som har vært innom meg, orker ikke å skrive så mye akkurat nå, men bare si at jeg har gått på en riktig smell. Knakk fullstendig sammen foran sambo igjen, men heldigvis så skjønner han, og han er flink til å hjelpe meg. Vi har diskutert litt hva jeg skal gjøre med situasjonen min, og nå må jeg ta litt tak i livet mitt og få det på rett kjøl igjen. Har bare lyst til å legge meg under dyna og sove til alt går over, men det kommer ikke til å skje. Eller så har jeg lyst til å forsvinne og la noen andre ordne opp, men det går heller ikke. Jeg skal dra å snakke med sjefen min nå etterpå, og så må jeg etterhvert komme meg til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Selvfølgelig blir det barn på første sprut!!!!! Der har han ikke skjønt så mye akkurat...... Eller han har sett statisikken på at 75% av di som prøver hver dag blir gravide innen 3 måneder.

Er min mann og din samme person, eller?! :overrasket:

Tusen takk til alle som har vært innom meg, orker ikke å skrive så mye akkurat nå, men bare si at jeg har gått på en riktig smell. Knakk fullstendig sammen foran sambo igjen, men heldigvis så skjønner han, og han er flink til å hjelpe meg. Vi har diskutert litt hva jeg skal gjøre med situasjonen min, og nå må jeg ta litt tak i livet mitt og få det på rett kjøl igjen. Har bare lyst til å legge meg under dyna og sove til alt går over, men det kommer ikke til å skje. Eller så har jeg lyst til å forsvinne og la noen andre ordne opp, men det går heller ikke. Jeg skal dra å snakke med sjefen min nå etterpå, og så må jeg etterhvert komme meg til legen.

:klem: Kjaere deg, haaper du finner ut av det og foeler deg bedre snart! Foler det litt saann om dagen jeg ogsaa, er ikke happy med jobben, er sliten osv. Har du faatt bestilt legetime? Bra du vet hva du skal gjoere for aa faa det bedre, hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennen min.....

Nå er det nummeret før at jeg kommer oppover og henter deg...

Men glad du skriver det du gjør,for nå tror jeg du trenger litt tid og rom her...

Vil ikke at du skal ha det så trist og tungt å så mye å gjøre. Det blir ikke bra til slutt...

Får snakkes mer imorgen vennen...Tenker på deg and løv u very much!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, uff da, uff da!

:klem::klem::klem:

Det er faktisk lov å "avlyse" en dag og legge seg under dyna. Det er ikke sikkert det er det dummeste du kan gjøre heller. Håper ellers du har fått deg legetime og fått sagt opp jobben.

Fint at samboeren din er flink til å stille opp. Høres ut som du trenger det nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...