Gå til innhold

Pi@ venter...

Pi@

Anbefalte innlegg

Hallais!!

Svimer innom med en aldri så liten gigasvær fredagsknusekos jeg ;)

Kos dere masse masse helgen!

Forundrer megslett ikke om jeg dukker opp her flere ganger idag og resten av helga :ler:

*tjyss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er virkelig på krigsstien i dag :frustrert::kjempesinna::sinna:. Fint jeg har en hund som har sett mammaen sin lei seg før, og som kommer bort for å trøste :hjerter_rundt:, og som akkurat nå sitter på fanget, eneste problemet er at hun egentlig har blitt for stor. 20kg huskey er en ganske stor baby :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..hvorfor det da?!

:ler: Stor kosebebis det ja!! Ser for meg at jeg såvidt skimter deg under et stk pelsdyr!!

Ikke vær sinna.........*kommer oppover og kiler deg da vettu...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gadd ikke hunden være mammajente lengre, så da kan jeg skrive med begge hendene igjen :)

Fjellrypa: Så fin avatar du har fått deg, og jeg missunder deg både turen og snøen. Her er det definitivt innevær :tristbla:. Ja rolige dager trengs så absolutt. :klem:

Skytte*2: Du skal få lov til å komme innom så mye du gidder. Jeg blir så glad av å se at du har vært innom. I :hjerte: U

Popelka: Takk og det samme tilbake :klem:

Har vær stilleaksjon mot sambo, og jeg har ikke tenkt å komme krypende denne gangen også, som jeg alltid pleier å gjøre, jeg er :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmmmmmm........Da fortjener han det nok!!

Send han hit så kan han bli litt sandblåst :ler:

Er det ikke vind hos dere?

Koselig å være her hos deg! Kanskje jeg lager meg en liten hybel her...Bare bygger på litt! Et lite skytterom!

Med plakater av nakne manneben på veggene :ler:

Og masse svææære koseputer....Og jenteblader...

Og godis :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Så søte hunder kan være... hunden til muttern og skal bort å trøste, men han er enda større! 50 kg stor hund skal sitte på fanget lissom... Han får jo ikke plass en gang, kun overkroppen :ler: Men han er søt da...

Ønsker deg en god helg :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!

Hva gjør du på?? Vi har snø...........Tenkte jeg bare kunne sende den opp til deg! Jeg har nemlig ikke bruk for den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte: Ja, han fortjener det. Har sparka sambo hardt i leggen i helga. Tar gjerne imot mere snø, her har det kommet omtrent 3mm som bare blåser rundt om kring. Har ikke gjort noe i helga, bare hatt alvorlige samtaler med sambo. Og så har jeg tenkt masse. :klem:

LinKri: Ja hunder er bare helskjønne. :klem:

Har ikke fått gjort noe skolearbeid i langfrihelga mi :tristbla:. Har funnet ut at jeg er nødt til å prøve å få litt orden på livet mitt, finne ut hva jeg virkelig vil osv. Jeg kan ikke bare gå rundt som det her og være deprimert 3 dager for så og ha en dag på topp og etterpå ramle helt ned i kjelleren igjen. Det er virkelig ikke et sånn liv jeg ønsker meg, og jeg føler ikke at jeg har tid til det heller når det er så veldig mye jeg har lyst til å gjøre. Hatt en del alvorlige samtaler med sambo, og så får vi se hva jeg bestemmer meg for. Vurderer i allefall sterkt å si opp jobben, klarer ikke helt å henge med på det her kjøret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissS: Så klart jeg måtte gratulere da jeg fant ut om den gledelige nyheten :sjarmor::klem:

Har så godt som bestemt meg for å si opp jobben. Jeg og sambo regna litt på hvor mye jeg egenlig jobber, og jeg er oppe i mellom 60 og 75% stilling :overrasket: og det er jo ALTFOR mye nå i innspurten av masteren. Kunne gått med bare vanlig undervisning og hvis jeg ikke hadde vært så veldig opptatt av karakterer, men jeg har som mål og klare B eller bedre på oppgava og da går ikke det her :tristbla:. I tillegg så er jeg satt opp med 3 fulle arbeidsuker fram til midten av mars og det har jeg helt panikk for. Klarer ikke å sette meg ned å studere etter en full arbeidsdag og 3 uker er altfor mye å gå glipp av. Eneste problemet er å si at jeg skal si opp, har så veldig dårlig samvittighet for det (dumme meg, snill pikesyndromet), kommer til å ødelegge planlagt pappaperm for sjefen min osv. Men jeg kan jo risikere å ødelegge hele masteren min og det er mye værre for det er jo framtida mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg at jeg må være litt streng her:

DU MÅ PASSE PÅ DEG SELV, OG LA SJEFEN PASSE PÅ PAPPAPERMEN SIN SELV! IKKE DITT PROBLEM!!!!

Så var det sagt! Høres veldig fornuftig ut å si opp jobben. Håper det ikke blir alt for trangt for dere økonomisk, men alt går vel for en kort periode. Oppgaveskriving og studieinnspurt er slitsomt og bør absolutt prioriteres!

Er alt bra med samboern igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig her ja! Du må tenke på deg og han må tenke på sitt!!

Finnes helt sikkert en eller annen som kan være vikar for han hvis du sier opp!

Det ordner seg alltid for snille piker så du må bare bite tenna sammen og være hard! Deter nå det gjelder! Og hvis han ikke skjønner det så skal vi kjølhale han til han forandrer mening! Nemlig!!

Og for de som lurer på hva kjølhaling er så er det at man blir satt fast i et tau som henger etter en båt...!

Nuss og kos og go til vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellrypa: Tusen takk for litt kjeft, det trenger jeg innomellom. Mine to beste venner er di to som tør å kjefte på meg og si at jeg må ta meg sammen. Samboeren overlever..... er fortsatt litt streng :forvirret:. Tror han trenger det..... Jeg har fult studielån så vi klarer oss økonomisk, i tillegg så har jeg spart opp en god del penger nå som jeg har jobba, så i værste fall så kan jeg leve på det. Finner jo alltids en måte å få inn penger på etter at jeg er ferdig. Problemet mitt har som regel vært at jeg har jobba mye mer enn det jeg har hatt lyst til.... :klem:

Skytte: Jeg skal gjøre mitt aller ytterste med å være litt tøff og hard, er veldig slik oppi hue mitt, må bare overføre det til praksis.... :sjenert::klem:

Sitter på jobben nå, og gidder ikke gjøre en dritt, ikke er det kunder heller.... Lurer på hvordan jeg skal skal fortelle at jeg skal slutte.... Tror jeg må komme på jobb en (oy det kom faktisk en kunde...:sjokkert: ) dag jeg har fri og si det, jeg kan risikere og knekke fullstendig sammen. Begynner så veldig lett å grine og det er jo litt trist å si opp jobben.

Nei, jeg får vel komme igang med å rydde litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pi@!!!

Om flere her sier: du må passe på deg selv og ikke tenke på sjefen din. Pappa-permen hans er ikke ditt problem!!!!

For det er jo synd om du skal ødelegge utdannelsen din fordi du ikke vil ødelegge pappa-permen til sjefen din.

Tusen takk for besøk i dagboken min.

Ikke morro å ta alvorlig samtaler med mennene våre.... Liker ikke sånne samtaler jeg. :tristbla:

Ha en super fin kveld

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...