Gå til innhold

Pi@ venter...

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skytte: Du er bare så utrolig god :klem:

Epona: :klem: Det er rart hvor avhengig man blir i de dyrene. Det er jo babyene mine og familien min. En gang sa sambo at det virka som om jeg var mer glad i hundene mine enn han :ler: Og på en måte så er det litt sant, men det er jo to forskjellige måter å være glad i en kjærest og et dyr på.

I dag er jeg ikke noen flink student :tristbla:, er litt rart med fredager, og så er jeg supertrøtt i dag også. Tror jeg må ha pådratt meg innbilt svangerskap eller noe :ler:. Er supertrøtt og humørsjuk. I gårkveld var jeg lei meg, men visste ikke hva jeg var lei meg for og i dag tidlig hadde jeg bare lyst til å begynne å :grine: fordi jeg måtte stå opp :overrasket:, men så var sambo på butikke og kjøpte ferskt brød og godt pålegg så gikk det over. Er så matlei for tida også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med sånne hunder! Litt misunnelig.... ;) Skarven har veldig lyst på malamut, han, mens jeg er mest stemt for en fuglehund eller to. Vi får nå se etterhvert, gleder meg i alle fall til det blir praktisk mulig.

Kjenner til det med ineffektive fredager. Hva gjør jeg her inne mens jeg er på jobb, tro??? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med rødt hår! Jeg blir alltid lykkeligere når jeg har rødt hår! :)

Håper du våkner litt og at humøret kommer tilbake i helga! God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pi@, har du fått den ny avatar? Den var søt i hvert fall ;)

Innbilt svangerskap, huff da...kjenner meg igjen der noen ganger. :ler:

Og hvis det kan være noen trøst, jeg er ingen god student på fredagene jeg heller.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig koselig med så mange besøk. :hoppe:

Fjellrypa: Ikke bare bare å finne ut hva slags hund som passer. Er noe man må bruke litt tid på, og gjerne dra rundt på besøk til folk med di hunderasene som er aktuelle og snakke og snakke og snakke

:klem:

miiip: Synes det røde håret passer bedre til temperamentet mitt enn brunt med lyse striper, det blir litt for snilt og sukkersøtt :ler:. Håper dere har det fint på tur. :klem:

Mathea: Jepp ny avatar som jeg sjøl synes er veldig passende. :) Fint det ikke er bare meg som er inneffektiv på fredager. :klem:

Cr@sh: Stemmer nok det at du ikke har vært her før, jeg har i alle fall ikke sett noen spor. Kjempekoselig med nye "fjes" og du er hjertelig velkommen tilbake når du vil :klem:

Epona: :klem:

Prøvd å gå en skitur, men kroppen ville virkelig ikke være med. Når jeg kom opp på vanlig treningspuls ble jeg dritkvalm, akkurat som om jeg hadde anstrengt med veldig :tristbla:. Var så vondt at jeg bare hadde lyst til å sette meg ned i skiløypa og grine. Lurer på hva som er feil med meg. Jeg er jo helt ferdig, og nå dette med at jeg ikke klarer å trene :overrasket:. Synes at dette innbilte svangerskapet har gått vel langt nå :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På fredag kom sambo med en utskrift av en artikkel han hadde funnet på nett, når vi skulle legge oss. Handla om pappapermisjon. Det er jo helt tullete regeler :frustrert:. Når den tid kommer så ønsker jeg at vi kan dele mest mulig likt, i alle fall at sambo får mere enn 5 uker, og det ønsker han også, men det er jo ikke sikkert at vi får til. Håpløse greier......

Vi fikk i allefall en fin samtale rundt det med barn, og det samme i går egentlig. Men jeg er så sliten og nærtagende for tida at jeg veldig ofte må ta meg sammen for ikke å :grine: og når jeg er i det humøret blir det lett tull og jeg begynner å kjefte å smelle på sambo for at han er så treg til å bestemme seg. Er stolt over at jeg klarte å vri det til noe positivt i går i alle fall.

Mellom :grine: og :frustrert: mine så går det egentlig veldig fint for tida. Vi kan snakke om barn og hvordan vi ønsker å gjøre det osv. Og nå kan sambo i alle fall innrømme at han ønsker seg barn, sjølom han ikke er helt klar riktig ennå... Merker jo at han blir mer og mer slurvete da :sjarmor: og jeg gjør liksom ikke så mye for å stoppe det, men spør han direkte så er jeg selvfølgelig ærlig på hvor langt i syklusen jeg tror jeg er. Vi bruker jo ingen form for prevansjon, så ting kan jo skje, sjølom jeg etterhvert helt har mista trua på under. Vi har faktisk ikke brukt noen form for prevansjon på 1år og 3mnd! Vi har brukt sikre perioder da, men som sagt nå blir di "sikre periodene" kortere og kortere. Begynner nesten å lure på om vi kan få barn.... men jeg vet jo alle sannsynligheter og at det egentlig ikke er så lettvint.

På en måte så er det veldig moro med mer og mer slurv fra sambo sin side, er jo et tegn på at han nærmer seg, men på en annen side så tar det veldig på. Telle og telle igjen og tenke at hypotetisk så er det mulig og vente på mensen og kjenne og vente og få en nedtur når mensen som jeg uansett visste kom til å komme kommer osv...... Forrige syklus hadde vi :humpe: dagen etter EL-slim, men jeg orka ikke skrive om det, ville ikke at dere skulle komme med oppmuntringer, denne syklusen ble det :humpe: på dag 7, altså i går, men det er for tidlig. Jeg vet så altfor godt at EL-slim kommer på dag 11-14 en gang. Men det samme skjer vel denne gangen også, håpe håpe på det umulige og så :grine: og :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, hunder har allerede vært en lang diskusjon hos oss. Planen for tiden er vel å låne med oss litt forskjellige hunder på turene våre framover, sånn at vi kan få bedre inntrykk av hvordan de ulike rasene fungerer til vårt bruk. Uansett er det litt tid til vi har en livssituasjon som tilsier hundekjøp, men vi gleder oss veldig begge to. :)

Skjønner at det er slitsomt å telle og vente og kanskje håpe litt uten at det egentlig er meningen at. Det høres i alle fall ut som samboeren din er veldig på glid, og det må jo være godt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellrypa: Hørtes veldig fornyftig ut å låne med seg litt forkjellig. Jeg har erfaring med både fuglehunder (engelsk setter, gordon setter og vorsther) og alaskan huskey som eier. Og sistnevnte er virkelig min favoritt, men så er det jo hundekjører jeg har en drøm om å bli, en gang jeg får bedre tid..... Ellers har jeg vært hundepasser for et par andre raser. Uansett hva dere velger så er hund livet :). Kan ikke tenke meg å leve uten. Jeg var av den typen som skaffa meg hund først og tenkte på alt annet etterpå, og det har gått seg til.

Tror nok at sambo absolutt er på glid, ja :sjenert:. Problemet er bare at jeg er verdens mest utålmodige menneske og vil at alt skal skje akkurat i det øyeblikket som tanken faller inn i hue på meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt med flere enn meg som føler seg "for snill" med en vanlig hårfarge! :)

Vi hadde en super tur i helga.

Dessverre er det ikke bare å bestemme seg for at NÅ ønsker man barn, og så blir man gravid i samme øyeblikk... ;) Men jeg skjønner hvordan du har det. Mannen og jeg prøvde i et år før det var klaff! Hyggelig å høre at sambo er på glid!

Ønsker deg en fin uke. Jeg setter ny rekord i ineffektiv arbeidsdag i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Pi@!!!

Håper mannen din blir mer på gli etterhvert. Mannen min var ikke (ikke i nærheten en gang) og så skjedde det som da ikke skulle skje enda. Jeg ble gravid. Han har enda litt problemer med å bl fortrolig med tanken, så jeg tror det er best å la han bli ordentlig klar før man legger egget :ler: .

Håper du har hatt en fin helg. OG at formen blir bedre. Kanskje du er litt sliten???

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:vinke:

Har sett deg rundt omkring på KG, så jeg tenkte jeg skulle stikke snuta mi innom for å hilse på. Og her var det jo koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg tilbake!!!

Så koselig at du hade savnet meg i boka mi!! Ble så glad da!

Og så er mannen bare mer og mer på glid ja! Det var virkelig bra å høre! De skal nå være så vanskelige til tider! Og bare si fra hvis du vil låne sambo min! Spes nå som han ligger her på sofaen og snorker som han tytje selv :ler:

Tenker noen begynner å lure nå ja!

Tror også at Pi@vennen min er litt sliten for tiden...Må ikke presse deg vettu! Det er lov å ha borrelås i ræva når man ligger på sofaen :sjarmor:

Har koset max med hunden til mamma og pappa i helga!! Hun er så søt at jeg er nok litt forelsket i henne! Og tror hun elsker meg dypt tilbake! Vi herjer og ligger på gulvet og koser! Mamma bare himler med øynene og sier at hunden blir helt tullete når jeg er hjemme :ler: Kan jeg da ikke skjønne.......... :sjenert:

Oh gosj..nå er enda et løp kjørt...Kåre Conradi har forlovet seg sier de på tv...

Jaja...Da blir vi opptatt på hver vår kant :ler::ler:

Ha en fin uke vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare gi deg en stor klem :klem: Det var mye jeg ville skrevet til deg akkurat nå, men jeg er ret og slett for sliten så det ble bare en klem og noen ord om at jeg tenker på deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tror jeg jammen ikke jeg har vært før.... *ser seg rundt*

Koselig dagbok :Nikke:

Satser på at 2006 blir babyår både for meg og deg.

Lykke til med prøvingen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oy oy oy så mange som har vært innom. Det er jo bare så utrolig superkoselig :hoppe::klem:

Miiip:Så bra at dere hadde det fint, vært å smuglest litt om det :sjenert:. Det dreier seg om god tålmodighet di her barnegreiene, så mye har jeg skjønt :klem:

Tulipan: Jeg har lest om det, og det må være en grusom situasjon. Glad dere holder sammen, og at det ser ut som om mannen din gleder seg mer og mer. Siden vi ikke bruker noen form for prevensjon har vi snakka mye om at det faktisk kan skje at jeg plutslig blir gravid. Og det er veldig greit for sambo, og han sier at han hadde blitt veldig glad for det.... men prøve på ordentlig, det er for skummelt. :klem:

LinKri: så koselig meg et nytt ansikt. Har sett deg også rundt omkring. :klem:

Skytte: Der var du :klem:. Mulig at jeg merker hardkjøret ja.... :sjenert: Har vel kankje et vel optimistisk opplegg med:

- drøye 50% butikkjobb

- heltidsstudium med innspurt på master

- trene 4 ganger i uka

- ta vare på 3 hunder

- holde litt orden i huset (med god hjelp fra sambo da)

- være kjærest

- drømme om å bli mamma

Epona: Tenker mye på deg også :klem:

Monja: enda et nytt ansikt i dagboka :klem: Så koselig

Sitter med PC'n i fanget. Orker ikke å trene i dag, orker faktisk ingen ting annet enn å være 100% lat i dag. Skal prøve å slappe av og ta det litt rolig noen dager nå, og håper at jeg kommer sterkere tilbake. Sambo som har overtalt meg til det. Jeg skal liksom være litt for flink jente og gjøre det jeg burde gjøre hele tida, ikke det jeg faktisk har lyst til. Fy Pi@ :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...