Gå til innhold

Pi@ venter...

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HEI EPONA  :vinke:

Nå har jeg spilt "lift me" med Madrugada og Ane Brun 21 ganger siden i går........ :sjenert:

JA den er bare nyyyyydelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker den sangen!!!!

Men huff og huff da.....Det er som jeg sier; sport er farlig!!!!

Hørtes slett ikke mye godt ut...Må være forsiktig med ryggen din og resten av deg :fy_fy:

Men tar litt tilbake det om sport da...

Og særlig når jeg ser og hører han Thorbjørn Eggeseth eller hva F*** han heter :frustrert: Der kan man snakke om dust!!! Blir rasende jeg...Lyser kvinnehater lang vei av han...

Nei,nå skled jeg litt ut her....ups! Er sånn når jeg ser tv samtidig....!

Ha ei fin uke med mye studering ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var jeg her igjen :sjarmor:

*synger litt*

"Mooon troooo om deet fiiiiines noooe sjokolaaadeeee i nærheeeeten... Er sååååå sjoookooolaaaadeeee hhuuuungriiiiig."

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Charmina: Tror jeg begynner å bli kurert for den sangen snart :ler::klem:

Skytte: Sport kan være farlig ja, men det kan være like farlig å ikke holde på med det. I alle fall for meg. Kiropraktoren sa at jeg knapt hadde vært oppegående hvis jeg ikke hadde trent så mye som jeg gjør :overrasket:. Ikke snakk om sånne kvinnehatere, jeg blir så sint så sint :frustrert:. Så er jeg også feminist så det holder da ;):klem:

Ryggen er forresten helt fin nå :sjarmor:

LB: :kys_2:

Har full studiedag i dag, og jeg er så flink :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: til flinke Pi@vennen!! Bra at du har studert og jobbet hardt!

(eller har du surfet på nettet slik som jeg pleide å gjøre da jeg skulle gjøre skolesaker....)

Så godt at ryggen din er bra igjen! Det er uten tvil bra og trene ja!

Burde gjort det jeg også,i aller høyeste grad.........Men har bare ikke tid og overskudd til det på vanlige dager med arbeid og sånt..

Hvordan har voffsene det?! Må huske å nusse litt på dem fra meg ;)

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg faktisk vært flink og ikke surfa rundt eller vært for mye inne her, men nå kjenner jeg at det begynner å bli litt lite konsentrasjon igjen.... :sjenert:. Skal holde ut en time til, gjøre litt andre ting enn bare lese vitenskapelige artikkler for det blir man bare slik av: :sprettoy::Gjesp:

Jeg MÅ bare trene, kjenner at kroppen klikker helt hvis jeg ikke gjør det, sjølom det ofte er veldig tiltak å komme igang. Det går jo på bekostning av mitt sosiale liv da, desverre, som virkelig er på et nullpunkt for tida. Det skal bli bedre når jeg er ferdig, men det er egentlig en dårlig unnskyldning. Tenkt en del på hva som egentlig er meninga med livet. At jeg hele tida skal gjøre det som er forventa og det som er riktig, eller om man bare skal hoppe av hele karusellen og gjøre ting man virkelig brenner for og bruke den tida man trenger på det. Jeg liker virkelig å skrive denne her masteren, men nå har jeg så mye å gjøre med den jobben og alt, at det bare kjennes ut som et mas og et kjas og en stor lenke rundt foten.... :tristbla:

Det går fint med voffsene. Potene til ene hunden er bra igjen, nå er hun bare lat slik hun bruker å være. Hadde en villmannstur med spark igjen i går. Det er så sjukt moro, og fullstendig livsfarlig... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner tankene dine...Og det er jammen ikke greit å vite hva man skal velge nei...

Men du finner det ut! Det vet jeg!

Og :klappe: for innsatsen idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og  :klappe:  for innsatsen idag!

Jeg er faktisk fornøyd med innsatsen sjøl også, og det er ikke ofte.

Nå har jeg unnet meg en bli-ny-time på badet. Nå er jeg ikke kommunegrå lengere, men rødhåra. Meg -> :kjempesinna::ler:. Vet ikke ennå hvordan det blir seende ut, fordi jeg ikke eier noen hårføner :overrasket: og må vente til det tørker. K-J-E-D-E-L-I-G, hadde vært moro å vite om det ble fint eller ikke før jeg går ned til sambo. Ellers har jeg fjærna en enorm mengde med hår ellers på kroppen. Jeg trengte virkelig en overhaling. Fant ut at jeg ikke har barbert leggene siden fadesen etter julebordet, og det var i begynnelsen av desember :sjenert:. Håper det ikke blir like vondt denne gangen her. Godt å få shina seg litt, sjølom jeg ikke vet om jeg kan gå ut i morra. Bra jeg ikke begynner på jobb før 1415 så rekker jeg å farge det omigjen hvis det blir helt krise, ellers blir det borte om 6 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Du er sååå god!! Var godt å finne en kos da jeg kom i boka mi ised..helt nedbrutt av teite tv2...

Men nå går det bedre! Men duh,har du tenkt på at du nå blit lillegulls første tante rød :ler::ler::ler: Tror jeg ler meg ihjel!!! Trengte en god latter nå så dette var genialt!

Skal vedde på at du blir skikkelig lekker og kommer til å gjøre mannen vill i nikkersen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhalingen fungerte veldig fint :sjarmor:

Ble riktig så fornøyd med hårfagen, sjølom jeg trodde den skulle bli enda rødere.

Nå må jeg komme igang og være like flink student som i går, 10min til her og så.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så trøtt :Gjesp: og jeg som ikke har noe gull i magen engang.... Jeg hadde ikke klart det her kjøret hvis jeg hadde vært gravid. Rent praktisk så er det vel like greit å ikke begynne å prøve før jeg er ferdig med studiene og får litt bedre tid (det må ikke sambo få vite :ler: ), men sånn inni hue mitt er det perfekt å begynne å prøve nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårn "tante" :)

Er nok sympatitrøtthet skal du se!!

Håper du får gjort litt idag også for du var jo så flink igår!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok sympatitrøtthet skal du se!!

Der har du det :ler:

Har vært litt flink i dag også, som den utålmodige sjelen jeg er, så skulle jeg jo helst ha skrevet hele masteren på en times tid, men det går jo ikke.

Sambo var så søt i stad. Ringte å la igjen en syngehilsen på mobilen :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kommer jeg på besøk tilbake etter at du la igjen hilsen hos meg. Har ikke helt kommet meg gjennom alle sidene dine, så jeg må bare spørre: hva slags hunder er det du har, og hvor mange?

Vi har ikke hund enda, siden vi bor i en liten leilighet og mannen pendler. Men vi er på husjakt, og da skal familien utvides med 2 firbente. Vi diskuterer litt raser, er ikke helt enige, men det blir i alle fall tur-hunder som kan gjøre nytte for seg med trekking og bæring. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellrypa: Jeg har to alaskan huskey tisper og sambo har en fuglehundtispe, så har i gården er det 12 labber som tasser rundt :). Så hyggelig med besøk av deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pi@vennen! :rosasmil:

Har bare lyst å ønske god helg! Og håper at denne fredag den trettende bringer lykke! :) Vi trenger alle litt lykke i blant!

Bra det går bedre med deg og vofsene etter uhellet hin dagen. Må være forsiktig vet du..

Kjenner jeg blir helt tullete når du skriver at det tasser rundt 12 poter hjemme hos dere. Savner pusekatten min som jeg hadde da jeg var liten, han hadde så gode poter! Myke og deilige! :) Får intens lyst til å kose med en pelsdott bare jeg hører ordet poter!! Mjaaau! Nå er det hunder du har da, men jeg tenker liksom katt! ;) Hils vofsene dine!

God helg til alle de 16 føttene og potene som bor i Pi@huset! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...