Gjest Hulderjenta Skrevet 2. januar 2006 #461 Del Skrevet 2. januar 2006 Næmmen - er du fra her jeg bor du? Tilgi meg at jeg har kalt stedet Lille Filleby! Stor nyttårsklem til deg Pi@! Håper vi får to blå i 2006 både du og jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 2. januar 2006 Forfatter #462 Del Skrevet 2. januar 2006 Hulderjenta: du er veldig tilgitt. Det er vel en grunn til at alle jeg gikk på videregående med var som blåst vekk fra byen etter russetida, kun jeg som var igjen noen år til Har gått på en bitte liten smell igjen. Kom noen tårer etter at sambo hadde sovna i går. Nå har jeg klart å skyve "ønske om å starte å prøve"-tankene bort fra hode en god stund, men bang så var di der igjen. Hadde egentlig ikke tenkt å skrive om det her i dagboka mi ennå, men det kan kankje være greit å få det ut. Det blir nok ingen prøving fra påske av. Sambo har hinta sterkt frampå at han har fått kalde føtter. Når påske kommer og ting er akkurat som nå, så vet jeg virkelig ikke hvordan jeg skal klare å takle det.... Og i tillegg så begynner jeg å få panikk i forhold til masteroppgava mi. Kun 4 1/2 måned igjen, og jeg vet ikke om jeg klarer å bli ferdig hvis jeg skal jobbe så mye utenom. Alle dumme ting skal liksom ramle ned i hodet mitt på en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 2. januar 2006 Forfatter #463 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg har ikke lyst til å legge meg. Sambo er på jobb og det er så tomt i senga uten, og så kommer det så mange dumme tanker snikende. Er mensen snart igjen..... åhhh jeg hater det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 2. januar 2006 #464 Del Skrevet 2. januar 2006 I U Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. januar 2006 #465 Del Skrevet 3. januar 2006 Å vennen....... Så mange dumme ting nå helt i starten av et nytt og ubrukt år....Det var ikke bra.... Hva er det sambo din er så redd for? Får litt lyst til å sparke han litt på leggen når han gjør deg trist.......... Vil ikke at Pi@mi skal være lei seg...... Tenker på deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. januar 2006 #466 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg stiller meg i kø for å sperke han bittelitt på leggen jeg også! Sender over en god klem til deg Pi@moren min. Synes det er så leit når du er lei deg! Stor klem og ønske om et godt nyttår til deg fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #467 Del Skrevet 5. januar 2006 Takk for all støtte, det varmer virkelig. Hadde en liten brake down på tirsdag, virkelig ikke bra, kjefta og smalt på sambo og sa veldig mange ikke fine til til han. Det hadde jo bygd seg opp gjennom noen dager, mensen nærma seg og jeg var lei meg for det og så kom det litt spotting og da var igang.... Hadde jeg bare klart å sagt at jeg er lei meg bla bla bla i stedet for å bli sint. Jeg blir så ekstremt kvass, og setter alt på spissen og jeg sårer virkelig sambo. Men vi ble venner igjen, og hadde heftig slik at den ryggen min gikk fra vond til ekstrem vond . Nå klarer jeg ikke bøye meg. I går var det så ille at sambo måtte hjelpe meg opp fra senga og jeg klarte nesten ikke få på meg klærne. Kom meg på jobb, men det var et h*****. Har fått time hos kiropraktoren i dag så jeg håper det hjelper. Har aldri hatt slik vondt i korsryggen og heller vondt i nakke og skuldre enn det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #468 Del Skrevet 5. januar 2006 Hulderjenta har blitt borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 5. januar 2006 #469 Del Skrevet 5. januar 2006 Hulderjenta har blitt borte ← Ånei! Trist å høre at du og mannen krangler, men det høres ut som om dere ble gode venner igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #470 Del Skrevet 5. januar 2006 Ja vi ble gode venner , men jeg måtte ofre ryggen...... Måtte forandre dagboktittelen min, orka ikke ha den sånn nå som det er opplest og vedtatt at det ikke blir noen prøving til påske.... Hadde jeg bare kunne blitt litt tålmodig på det nye året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #471 Del Skrevet 5. januar 2006 Nå kan den tullemensen slutte å leke borte bø jeg vet jo at den kommer..... Fått knekt på plass ryggen, og nå er jeg veldig mye bedre. Vært på en steptime, gikk fint, men tok det veldig rolig (kjedelig, ble jo ikke svett engang...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. januar 2006 #472 Del Skrevet 6. januar 2006 Har lett etter huldra jeg også,men tenkte kanskje jeg bare var blind ett øyeblikk...Nå er hverken hun eller magolia her.... Du nå må jeg le litt her når jeg leser hvorfor ryggen din ble værre!!! Sexskade i ryggen Men sånn utenom det så er det jammen ikke mye å le av...Er så lang venteliste her så jeg fikk ikke time før den 16.... Skulle liksom begynne å gå så mye også...Mmm...Her er det speilholke!! Og da er det såvidt jeg tørr å hente posten! Det er jo livsfarlig! Og sand er visstnok noe vi har lite av her i byen.....! Har forresten glemt å si for en stilig og "kledelig" avatar du har fått!! Nå tror sikkert folk at jeg syns du ligner en elg!! Men du vet nå hvorfor da! Vet hvordan det er med sånne oppsamlingsutbrudd.....Da kommer det meste man mener og ikke mener....Saklig og usaklig!Det er ikke morsomt,men du er sikkert sånn som meg som ikke klarer å porsjonere det ut alltid...og da sier det ofte pang..Og spes når han er temmelig ubestemt med deg da. Da hadde nok enhver xplodert. Men du,jeg håper han tar til vett etterhvert! Og skjønner at han må forte seg å få verdens nydeligste barn med verdens beste Pi@!! Da kommer han til å angre bra på at han var en sånn sta geitebukk!! Håper du får ei super helg vennen! Og nuss og kos til hundene fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #473 Del Skrevet 7. januar 2006 Tusen takk for det superkoselige innlegget ditt, Skytte Jeg og sambo er godvenner nå og det er ikke måte på hvor snill og god og kosete han skal være. Veldig greit for meg, for jeg setter virkelig pris på det. Mensen kom i dag tildlig på ordenlig, var helt greit fordi jeg visste den kom, men jeg går jo rundt og drømmer da...... . Vi slurva litt.....men en dag for sent. Var på besøk hos ei venninne i går, sammen med sambo, som har ei datter på halvåret. Hun er bare så nydelig . Sambo holdt henne litt, men jeg tror han synes det er litt skummelt. Jeg fikk dulla masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. januar 2006 #474 Del Skrevet 7. januar 2006 Så bra å høre du!! Ingen ting er bedre enn å være bestis med sambo! Aha! Dra dit oftere og se om det ikke går seg til....! Jeg plages sånn idag!! Når jeg skriver mangler det en bokstav i hvert ord nesten!!Dumme tastaturet....Blir jo DEN kodeskrifta hvis jeg ikke passer på å fylle i det som mangler etterpå! Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #475 Del Skrevet 8. januar 2006 Eneste problemet med slike prøv-å-overbevis-sambo-om-at-barn-er-drømmen-besøk er at disse små søte babyene driver å skriker litt med gjevne mellomrom... og det kan jo være litt slitsomt... men han kommer vel seg til slutt, han skal bare være litt sta først. Nå har jeg fått husarrest på kontoret og må sitte å gjøre skolearbeid . Sambo er nemlig veldig bekymra for meg for han synes jeg gjør alt for lite på masteren. Så nå MÅ jeg være her en halv time til. Sitter her og smugskriver på KG med hjertet i halsen, for hver gang jeg hører noen lyder i nærheten, i redsel for at jeg skal bli oppdaga . Veldig morsomt i grunnen. Føler meg som jeg er 13 og smugskriver lapper i timen til ei venninne. Fine med kontorarresten er at jeg sitter her og sambo rydder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 8. januar 2006 #476 Del Skrevet 8. januar 2006 Genialt!! Får håpe du får gjort litt skolearbeid da! Sender inspirasjon din vei! *inspirasjoninspirasjoninspirasjon* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Mathea- Skrevet 8. januar 2006 #477 Del Skrevet 8. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 8. januar 2006 #478 Del Skrevet 8. januar 2006 Heia vennen Litt lite KG i helgen. Har vært så mye å henge fingrene i. Vært flink å trenet, og gjort en masse. + at jeg har sett på interiør til den nye leiligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 9. januar 2006 Forfatter #479 Del Skrevet 9. januar 2006 Takk for inspirasjonen Skytte . I dag har jeg vært ganske flink og lest masse artikler, men bare et par har vært brukanes Mathea: tilbake LB: Fint med masse å gjøre, bare det ikke strekker seg over altfor lang tid, da blir man bare utslitt. Så moro med leilighet, før gav jeg helt blaffen i møbler, gardiner og slikt, men nå har jeg begynt å bli mer og mer intresert Skrekk og gru jeg tror jeg begynner å bli voksen Jeg presterte å tryne så sinnsykt på ski i går. Skulle gå en liten tur og så var det beinhardt i løypa. Jeg bruker å gå først pga ellers er hundene helt steingale, men ikke akkurat på det tidspunktet det her skjedde. Ploga i en liten nedoverbakke og der skulle det plutselig være masse kvister som stakk opp og som skia selvfølgelig skulle henge seg i. Gikk rett på ræva og ble dratt litt bortover isklumpene. Gjorde så utrolig vondt, ble bare liggende og hyle med tårer i øynene. Gikk bra med meg og nå kan jeg le, men jeg ble litt ekstra forsiktig. Stakkars ene hunden min fikk vondt i labbene, hun har klør som vokser ekstremt fort, klippet de for 1 1/2 uke siden, men nå hadde de blitt lange igjen og det hadde ikke jeg fått med meg. Og plutselig ble den ellers veldig raske hunden min etter. Da jeg så på potene hennes i går var hun blitt rød rundt klørne. Blir et par dagers hvile og klo-klipp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 9. januar 2006 #480 Del Skrevet 9. januar 2006 Au.. Stakkars både deg og hundene.. God bedring! Ikke godt å falle sånn! Og forresten: Hei her er jeg! Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg