Gå til innhold

Pi@ venter...

Pi@

Anbefalte innlegg

Mitt innlegg #500 :klappe:

Jeg er i så bra humør for tiden :hoppe: at jeg glemmer å være innom her å klage :ler:. Kan ikke huske sist jeg var så ovenpå og så lenge. Stakkars sambo blir nesten utslitt av all :humpe: min :sjarmor::ler:. Regner med at jeg har hatt eller EL er rett rundt hjørnet, men det har ikke spilt noen rolle denne gangen. Har klart å ikke tenke på det eller være lei meg. Bare kost med med hundene og sambo, og bare gjort alt som vil bli litt mer vanskelig hvis jeg hadde vært gravid. Som ville sparkferder med ville hunder og sånn....

Og nå er det bittelillejuleaften og hjemme hersker det totale kaos. Ingen julepynting eller vasking for den slags skyld. Badet er rent for det ordna sambo, ellers er det helt J******. Det blir nok jul for det. Kankje sambo kommer hjem med juletre i morra, eneste problemet er at vi kun har arva juletrepynt, sånn skikkelige grusome glaskuler i alle verdens farger... :overrasket::ler:

magolia: :klem:

MissS: God jul og godt nyttår tilbake :klem:

Charmina: Selvfølgelig måtte jeg holde liv i dagboka di, gleder meg til å stikke innom og se hvordan du har det. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hooi!!Ville snøferder kan være gøyalt ja!!

Og så kjekt å høre at du har det så bra!! Er akkurat sånn det skal være nå!!

Håper dere får ei herlig julefeiring og etsuperdupert nytt prøveår!!!! Skal krysse alt jeg vettu snuppa!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fredelig jul ønskes til deg og dine fra meg! Håper kvelden blir koselig, og at romjulen blir fylt med glede og fine stunder. Takk for at du er innom i boken min og leser, det betyr så masse :hjerte:

God jul helt fra nordnorge :kyss:

Kanskje kommer nissen i kveld! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klem:

Håper du hadde en kjempefin julaften og at du koser deg nå i romjula. Og nå er det jo ikke lenge til påske :sjarmor::klem:

Stor juleklem fra Charmina :nisse::nisse::nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at dere har vært innom meg. Jeg blir så glad. Hadde store planer om å stikke innom dagbøkene deres og ønske god jul lillejuleaften, men det ble rett og slett ikke tid. Har faktisk ikke vært på nett på 5 dager og det må nesten være ny rekord :ler:.

Hadde en riktig trivelig julefeiring, gikk veldig fint og det var veldig koselig, men det var litt rart. Hittil så har jula vært prega av festing, er jo ikke vant til det så det har vært litt slitsomt, men veldig moro.

Gleder meg sånn til å se i alle di andre dagbøkene om hvordan dere har hatt det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!

Klart vi er innom!! Så bra at du har hatt ei koselig julefeiring!

Skal være litt festing i jula! Husker før i mine yngre dager ( :ler: ) da var det fest fra første juledag til og med 6.juledag!! Så var det å slumre seg gjennom nyttårsaften! Skjønner ikke hvordan man klatre det,men morsomt var det!

Fikk du mye fint i julegave da?

Her er det kaldt som fy..Skulle gjerne vært ute og gått tur,men det er utelukket når det snart er -20....Fyrer for livet!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være litt festing i jula! Husker før i mine yngre dager ( :ler: ) da var det fest fra første juledag til og med 6.juledag!! Så var det å slumre seg gjennom nyttårsaften! Skjønner ikke hvordan man klatre det,men morsomt var det!

:ler: Tenk at skytte har blitt en voksen gravid kvinne, som bare går rundt og tenker på gamledager og bare er seriøs :ler:

Vi fikk mye fint. Mye kjøkkenting, servis og greier sjølom vi virkelig ikke ønska oss det, men det var superstilig så vi beholder det. Fikk dunjakke av sambo, og det er jeg bare superfornøyd med, ble så glad for det ønska jeg meg. Han drev å tulla hele tida med hva han hadde kjøpt, så jeg trodde jeg skulle få noe helt annet, og var nesten litt skuffa, men så var det dunjakke allikevel :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tutti :klem:

Selskinnssko er jo herlige da! Og så varme! Og dyre :overrasket: Er så glad for de blå og grå skoene mine.. Sukk :grine2: Vet ikke hvorfor, men jeg synes de er så utrolig nydelige :hoppe: Okei.. litt rusa på sukker her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LB: Nesnalobber er bare så utrolig fine. Thi hi :kyss: tilbake

Charmina: Jeg er innom deg fordi det er så utrolig koselig å lese om livet i Charminaheimen :klem:

Hulderjenta: Føler meg ikke så optimistisk, men det er jo lov å prøve. Kjempe :klem: tilbake

Driver å pakker til tur, jeg, sambo og hundene drar på fjellet i morra til søndag. Stille og rolig nyttårsfeiring bare vi to. Forhåpentligvis blir det på hytte, men ellers har vi med telt og 20kg varme klær :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Happy New Year!

Håper du får en flott kveld, og at år 2006 blir alt du har drømt om! Jeg skal danse meg inn i det nye året! :-D Håper det blir mange av de gode øyeblikkene, og at det blir fler smil enn tårer!

Mange klemmer fra Lille Ballerina :klem:

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÆPPI NJU JER DU!!!!!

Høres ut som dere har har planlagt ei skikkelig herlig romantisk nyttårsfeiring!!

Men håper du er her snart så jeg vet du er like hel og varm....... :sjenert:

Seriøs jeg :overrasket: Fikk meg en liten støkk der ja...!

Men har tenkt på det noen ganger siden de to blå...at jo,jeg har forandra meg ENORMT de siste par årene.

Før begynte jeg å planlegge helgas eventer på tirsdag! Og var stadig siste mann hjem fra fest! Mest sprø og gjorde det meste-værtfall hvis noen sa at jeg IKKE kom til å gjøre det!!

Og nå er jeg blitt en seriøs lite konemor med symaskin.......... :overrasket::overrasket::overrasket:

Hmmm.........Men det stikker ikke så dypt at jeg er blitt helt boring! For jeg er fortsatt megabarnslig og uvoksen og sprø til tider!!! Og det vil jeg alltid være!!

Men du må minne meg på det hvis jeg glir helt over til boringkjerringland :ler:

:klem: til go`Pi@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overlevde turen. Hytta var ledig så vi har kost oss masse, med enorme mengder mat, spill og raketter. Gikk opp på ski i mørket på gps på fredag, var skikkelig drittvær, sur og kaldt, men det gikk heldigvis fort å fyre opp i hytta, lørdag var vi bare en liten tur ute rundt hytta fyrte litt bål og ellers kosa oss, og så gikk vi ned i går i stålende vær og -15 grader.

LB*2: Godt nyttår til deg også, vennen. Jeg håper også at 2006 blir alt hva vi drømmer om :sjarmor:

Skytte: Godt nyttår tilbake. Du er ikke mer voksen enn det du føler deg vet du. Men det er litt greit å være litt voksen også, og litt barnslig når det passer seg. Og har du virkelig symaskin..... jeg bare låner svigers sin gamle jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...