Gå til innhold

Pi@ venter...

Pi@

Anbefalte innlegg

Når vi kommer til eksamen og vi ikke har gjort eller lest noe, så kan vi jo alltids sitte og :nissekonekyss:. Det ordener seg alltid for snille jenter vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars avantaren min...... :ler: Har blitt helt forvrengt. Tenkte jeg skulle legge inn en ny julegreie, men det var vist ikke så lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HiHi nå er det jul og den forvrengte avataren er vekk. Forresten noen som vet hvordan man får til sånn avatar som rører på seg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte å få lest og skrevet litt etter at den store nyheten om Skytte og gullet hadde lagt seg.

Her er mensen definitivt på tur. Måtte tidvis holde på puppene under steptimen :overrasket: og riktige menssmerter. Våkna faktisk opp en gang i natt pga det.... Skal vel ikke være her før på mandag, så vis det er meninga det skal være så vondt til da, så er det jo festlig..... :sjenert::overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyggelig at du likte avataren min, magolia :klem:

Sovet som en stein i natt, det hjalp nok at du husjet bort smertene, pondusa :klem:. Skjønte ikke noe da klokka ringte kl9, var helt sikker på at den ikke var mere enn 6 eller noe, for jeg hadde jo ikke sovet noen ting :ler:

Har hatt slik kløe, brenning og sviing på begge leggene siden helga. Skjønner ikke hva det kan være. Det er ikke mulig å se noe, ikke noe utslett. Kankje jeg ikke tålte det nye barberskummet jeg kjøpte.... men jeg har ikke reagert andre steder på kroppen hvor jeg har brukt det. Eller så kankje jeg ikke tåler å barbere leggene :ler:, har aldri hatt noen problemer med det tidligere, men så er det en stund siden sist jeg gjorde det :sjenert:. Er jo så kjedelig og nå er det jo vinter. Vondt er det i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pi@vennen min :klem:

Jeg må skryte litt av den juleavataren din jeg også for den var jo bare kjempesøt jo!

Huff sånn som du hadde det når klokka ringer har jeg det hver morning :ler: føler jo at jeg akkurat har sovnet jeg når den ringer!

Å barbere seg er bare såååå kjedelig! Hvorfor mått vi kvinner bli utstyrt med alt det der håret på kroppen? Sikkert bare for at noen skal tjene penger på oss tenker jeg :ler:

Kos deg med jakten på kjærligheten i kveld da, det blir spennende å se hvem de velger gitt ;)

Stor klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var jeg her igjen :klem: Meget mulig du reagerer på barberskummet, fordi jeg reagerer på et, bare under armene, men ikke ellers :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pi@, veldig fin avatar. Jeg vet ikke hvordan du får deg bevegende avatar, men søk på moving avatars på google eller noe, kanskje? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joho Tollef valgte Joran. De er jo så søte sammen :hjerte:

Hulderjenta: Takk :klem:

Charmina: Er helt enig om at vi burde kommet ut ferdig barbert, eller at hårene alle andre steder enn på hode aldri burde vokse fram. Kankje om 500 000 år så har vi ikke lenger hår på kroppen... :klem:

LB: Må nok være barberskummet ja, men at huden fortsatt skal være irritert fra lørdag :klø: Må nok bare slutte å barbere leggene :overrasket::sjarmor::overrasket:

:klem:

Mathea: Takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rosa spotting i dag, så nå er mensen definitivt på tur... Egentlig den letteste dagen når mensen kommer, for da slipper jeg å tenke noe mer på det som uansett ikke kommer til å skje... Dagene før mensen og dagene rundt EL er di vanskeligste... og så kommer dagene fra mensen er ferdig og til EL, og dagene fra EL til mensen nærmer seg. Dagene med mensen er di som er lettest å takle. Da trenger jeg ikke tenke noe på noe :grine::tristbla::overrasket::forvirret::)

Skal jo ikke klage når jeg nesten har ei uke på høyden med meg sjøl :overrasket::ler:. Omtrent som da jeg gikk på piller det. 3 uker premenstruell, sur, sint og grinete, og 1 uke med mensen hvor jeg var normal :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia snuppelupp!!

Æsj da...kjenner til de ukene med pms og heksing og fresing :ler:

Det er jo egentlig ingen ting å le av for vi har det ikke godt da...

Men hva har skjedd med leggene dine ja?! Hørtes ikke bra ut...

Er helt enig,vi burde kun gro hår på hodet,øyevipper og ferdig formede øyebryn :sjarmor: Ja for Skytte kan drømme hun!!

Velvel,håper du får ei riktig fin helg tross tanta...Og gi hundene en kos fra meg!!!

Fikk akutt hundesavn her jeg sitter.....savner hunden til mamis og co!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har en fin helg vennen min!

I morgen skal jeg bake pepperkaker med mine søte små og er spent på hvor mye deig som finner veien inn i munnen på Martine :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepperkakebaking er så gøy. Vært fast tradisjon hjemme hos mamma. Pepperkakebaking med mamma og lillebror og spille julekassetter (viktig at det er kassetter, og at det er di samme som jeg hørte på da jeg var lita) Nå bor jeg for langt unna :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...