Gå til innhold

Pi@ venter...

Pi@

Anbefalte innlegg

Har endelig kommet igjennom dagboka di. Ser du sliter fælt... Livet skal visst ikke være en dans på :dagens-rose: . Men det er da enda godt at sambo`n begynner å komme på gli. Det er håp da!

Helge :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlige Pi@.. :hjerte:

Er så glad jeg traff deg her på KG.. Tenker på deg :klem:

I kveld blir det NRK tv-underholdning og mandariner på meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at du har lest hele dagboka mi, tass. Hva står egentlig 2406 for? Er det postnr eller noe?

Herlige Ballerina-vennen tilbake. Rart hvor engasjert man kan bli i andre folk sine liv, sjølom vi ikke kjenner hverandre IRL. Men vi deler jo gleder og sorger med hverandre, og mange ganger i større grad enn med venner siden vi kan være anomyme.

Var litt leit i går også, til slutt vekket jeg sambo fordi jeg måtte snakke om det. Eller jeg dytta han ut av senga :overrasket: og så måtte han tippe seg fram til hva som var galt.... men det er i grunnen stort sett kun en ting som gjør meg lei meg for tida, så han tippa riktig med en gang. Superflinke Pi@ til å snakke :sjenert:. Kjentes mye bedre etter å ha fortalt at jeg er litt lei meg for tida, fordi vi ikke prøver. Og etter litt :humpe: så var det enda litt bedre, og da sambo sa: "Vet du grunnen til at jeg orker å våkne opp for å snakke? Det er fordi jeg elsker deg." Da var det best :hjerter_rundt:.

Nå skal jeg lage taco og så må jeg pakke for jeg skal sørover i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Takk for at du har holdt liv i dagboka mi når dataen vår har trøbblet seg!

Fint at du har det bra vennen min!

Ha en fin mandag og en fin adventstid!

Stor klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner å få KG abstineneser nå. Vært på kurs med jobben, og akkurat nå er jeg fulltidsstudent. Ikke så mye tid på nett for tida, men kommer sterkere tilbake til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig mandag igjen nå. Haddet et særdeles fuktig julebord på lørdag. Riktig lenge siden jeg har vært så fjortis full og fjåsa så mye. Var heldig vis ikke så fyllesyk i går. Begynte å sy gardiner, men så streika symaskina :sur:. Får se om jeg får det ferdig i dag på noe vis. Er trøtt og sliten etter forrige uke, og ikke spesielt motivert for å studere akkurat nå, men jeg må vel prøve om ikke annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt håpløs i dag jeg...... Ikke mulig å være student når jeg ikke har vært på KG på ei uke og savnet av en viss rund boks river i kroppen...... Kankje jeg skal se om jeg får orden på symaskina??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke slik det skal være på julebord da ;):ler:

Jeg skal på julebord med jobben til sambo kommende lørdag. Jeg for min del MÅ "oppføre" meg og være "presentabel" :sjenert:

Hvordan går det med lesingen...eller rep av symaskinen?

Håper du har en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med lesing, men jeg fikk sydd ferdig gardinene og hengt di opp, så jeg er fornøyd. Blir noe annet med julebord til samboeren ja, kan liksom ikke ta helt av. På jobben tok alle helt av, så det gjorde ingen ting. Var heldigvis ingen som oppførte seg uanstendig, bare fulle og glade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia vennen!!!

Lenge siden sist nå! Men endelig er jeg på nett igjen! Og her blir jeg visst noen dager fremover :overrasket: Vil jo gjerne ta igjen alt det tapte!

Huff,skjønner godt at det gjør vondt å ikke prøve helt 100%...Men var det ikke hankypanky den dagen du hadde ELslim?? Eller leste jeg vel fort nå?

Uansett,så er det ikke veldig lenge igjen nå vennen!! Snart tipper vi over til 2006 og da kommer påsken før vi vet ordet av det!!

At du klarer så mye jobbing og skole og lesing! Holder på å sovne bare jeg tenker på det! Du er så flink!!

:sjarmor: Julebord er gøy!! Og all den gode maten....Mmmmmm!!!!

Salater og kjøtt og dressinger og loff og ALT!!! Kommer meg aldri lengre enn til koldtbordet jeg!

Vel,vel! Håper du har det riktig så bra Pi@vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LB: Glemmer ikke deg jeg heller :nissekonekyss:. Har bare vært så mye å gjøre at jeg har ikke hatt så god til til KG. Skal komme sterkere tilbake nå framover, det lover jeg.

Mathea: Bare hyggelig :klem:

Skytte: Må hoppe og danse litt for deg i dagboka mi også :hoppe::danse::hoppe:. Tror ikke det var no

:humpe: på EL, i alle fall ikke på en slik måte som det blir barn av. Men 3 dager (mener det var 3 dager, må sjekke) før EL, så ble det gjort på den ordenlige måten :sjarmor:, men så flaks skal jeg vel ikke ha....... Men nå kan jeg glede meg over at du har en fantastisk gullklump i magen :hoppe:

Fri fra jobben i dag, og skal være student på heltid, men har ikke kommet igang ennå :overrasket:, men nå er det ingen bønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt umulige studiner vi to, Lille Ballerina :ler:

Skytte: I allefall ingen håp for uhell denne måneden. Var visst 4 dager mellom :humpe: og EL :sur::tristbla:. Kankje like greit siden jeg har helt innpå i bøtter og spann med alkohol denne måneden :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...