Gå til innhold

Pi@ venter...

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

LB: Hurra for dyrehage :hoppe:. Da kan jeg ta med av guidinga med mine kunnskaper og du kan pleie syke dyr. Det blir kjempemorsomt.

Skytte: Det skal nok gå litt opp og ned, eller vet man jo ikke når man har det bra :) .

2*LB: Du er bare helskjønn :kyss:

Hulderjenta: Tusen takk for PM :klem:

På lørdag var vi på shopping og kom hjem med:

-5 julegaver

-skjorte og slips til sambo

-2 boxere til sambo

-et belte til sambo

-en kjole......til meg

-maskara...også til meg

-dobbeldyne og sengetrekk :sjarmor:

-nye gardiner til stua

-spill

Fint å jobbe slik at jeg har råd til å bruke litt penger på masse unødvendige ting, for det er veldig morsomt av og til.... Kjøpe seg lykke :sjarmor:. Bare det ikke blir for ofte og for mye!

I går var jeg og kjærest inne og spilte spill hele dagen. Superkoselig. Og så jogga vi en times tid.

Det var i grunnen hele helga. Jeg har hatt det kjempefint. Og dobbeltdyne kan anbefalles på det varmeste

:hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er helt slått ut av mørketida. Jeg er så utrolig trøtt om morran. Sjølom jeg har sovet lenge nok så klarer jeg ikke stå opp. Vil bare forsvinne under den enorme dyna i evig tid..... :forvirret: Kankje jeg burde se om det finnes noen gode tips mot trøttheta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*signerer på at dobbeltdyne er best ja* :sjarmor:

Er så koseli å krype inntil hverandre uten å sloss med flere dyner før man kommer frem!

Mer som dere har shoppa ja! Men det er nå litt godt å kjøpe seg litt nye ting innimellom! I allefall når man har jobbet og slitt for pengene!

Hva slags spill er det dere spiller?

Håper du har en fin tirsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LB: Jeg får stikke innom en helsekostbutikk neste gang jeg er i nærheten av en. Nå har jeg sluntra unna trening i to dager fordi jeg er bare dødsliten. Hadde jo sikkert blitt mye bedre hvis jeg bare hadde kommet meg ut da. I morra er det ingen bønn, da er det på med joggesko og brodder.

Skytte: Hvilken fest i dagboka di :ler: Vi har kjøpt spillet "smarte penger". Nesten som monopol kjempemoro. Nå står det 4-4 tror jeg.

Hadde så mye jeg tenkte å skrive, men nå var det plutslig helt tom i hue :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Pi@!!! Trening gir overskudd vettu .. ;)........

Men jeg er enig i at mørketiden er hard... Godt å kose seg under dobbeldyne da..... :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!!!

Var bra fest ja!! Takk for at du var med!!

Håper du får en super dag!

Var det noen som sa trening...? -Overså visst det jeg......... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LB: Så koselig, jeg er veldig glad i besøk :klem:. Innom deg også så godt som hver gang jeg er på KG, men det er ikke bestandig jeg legger igjen hilsen. Jeg skal prøve å bli flinkere med det, om så det bare er en :klem:

Magolia: Så hyggelig å "se" deg. I dag er det ingen bønn, i dag MÅ jeg trene. Jeg blir jo bare enda mer trøtt og sliten av å sitte foran pc/tv'en. Eneste problemet er at det er såpeglatt ute og jeg vet ikke om det er nok med brodder på joggeskoa. Jeg er så klumsete at jeg detter med en gang, og det gjør ofte ganske vondt....

Skytte: Helt slått ut av den festen din. Klarte ikke karre meg ut av senga før 1116 idag :overrasket: og har ennå ikke kommet igang med å være flink student :overrasket:. Men koselig var det :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pi@ sliter litt med konsentrasjonen i dag..... :sjenert:. Så jeg har bedrevet litt research på hvor lenge det er til påske. Telte bare vanlig og da var det omtrent like lenge som da jeg telte sist :sur:. I underkant av 4 1/2 måned, ble litt skuffa... Men så telte jeg i antall sykluser. Jeg skal ha mensen 5 ganger før vi begynner å prøve, og det som er mest morsomt er at jeg skal ha EL sånn ca midt i påsken :hoppe:. Så i teorien kan det klaffe med en gang.

Men nå skal jeg slutte å spekulere og glede meg, plutelig så får sambo kalde føtter og vi må utsette det hele enda lengre :grine:. Og da tror jeg jeg kommer til å være utrøstelig ei god stund. Ikke tenke negativt nå, er altfor flink til det. Vil ikke bli skuffa. Bare tenke 5*mensen og så prøve :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann du!!

5*tanta så er det påske :overrasket: Det er jo så si ingenting!!!!

Tenk så fort det går....Før vi vet ordet av det så er det faktisk PÅSKE!!! For det er jo jul om bare 1mnd :nissevink: Her feires det med julebrus og mandariner!

Nå skal vi tenke positivt hele gjengen!! Dette ordner seg for oss snille piker!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag så har jeg jobba og så dro jeg rett til Tromsø og til veiledning. Veileder sa at han syntes jeg hadde kommet veldig langt og var fornøyd med det jeg hadde gjort. Synes ikke sjøl jeg har gjort noe men... :sjenert:. Nå skal jeg straks sette meg i bilen og kjøre hjem. Og det er LANGT!!!!! Det har skjedd i dag Lille Ballerina-vennene-min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper turen gikk bra LB :klem:. Overlevde kjøringa jeg også, men holdt på å kræsje to ganger i to rundkjøringer. Var glatt i går.

I dag er det :Gjesp::sove::Gjesp:. Neste uke skal jeg sørover og det blir bra. Få oppleve litt lys, kankje jeg kommer meg igjen da.

Hadde EL slim i går, det stikker fortsatt litt det der om at vi ikke skal prøve NÅ. Ble noen små tårer etter at sambo hadde sovna :tristbla:. EL kom et par tre dager før enn beregna, men det er vel bare i TEORIEN at sædceller kan leve fra en søndag til en torsdag :sur:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...