Lille Ballerina Skrevet 10. november 2005 #341 Del Skrevet 10. november 2005 Hmm.. Kanskje du skal begynne med yoga Det hjelper meg iallefall Innom og leser litt hos deg, kan jo ikke gå glipp av noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. november 2005 Forfatter #342 Del Skrevet 10. november 2005 Må nok gjøre styrkeøvelsene i tillegg til yoga. Nå er jeg riktig rasende . Kjørt 18km hver vei for å være med på en steptime, så var det ingen ting og slik var det i forrige uke også..... Ringte for å kjefte på kontaktpersonen og kreve pengene tilbake, men så klare jeg ikke kjefte på folk og så skulle det visstnok være en lapp på døra som jeg ikke har fått med meg. Og siden jeg alltid er så treg og sein av meg rakk jeg ikke en annen steptime i nærheten, så nå sitter jeg bare her og raser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 10. november 2005 #343 Del Skrevet 10. november 2005 Gah..Så utrolig irriterende.. Ingenting man kan gjøre heller.. MEN...du kan sende hvitt pulver i posten til vedkommende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. november 2005 Forfatter #344 Del Skrevet 13. november 2005 LB da... Jeg skjønner ikke hvorfor mensen skal drive å tulle hele tida... Jeg trodde den begynte på fredag, men nei da, det slutta og så trodde jeg den begynte i går, men nei og det samme i dag. Er liksom ikke spotting heller siden det er rødt. Jeg vet jo at det er teknisk umulig at jeg er gravid siden jeg var vanskelig å ha med å gjøre rundt EL (orka bare ikke....). Så kom da mensen slik at du kan forsvinne igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 13. november 2005 #345 Del Skrevet 13. november 2005 God søndagskveld til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. november 2005 #346 Del Skrevet 13. november 2005 God kveld du! Så irriterende med de timene da Blir sint for mindre jeg altså! Er så forb. når man har planlagt ting så blir det ikkeno`.. Håper ryggen og nakken din blir bedre snart! Tenker jeg må plinge på knekker`n min i neste uke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. november 2005 Forfatter #347 Del Skrevet 14. november 2005 I går kveld kom sambo overraskende hjem med film, pizsa og godteri , og det var akkurat det jeg hadde lyst til å gjøre. Snille kjæresten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 14. november 2005 #348 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) bare innom og klemser litt på deg Endret 14. november 2005 av Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. november 2005 #349 Del Skrevet 14. november 2005 Det var snill og god kjæreste ja Godt når det kommer slike små hverdagslige overaskelser! Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. november 2005 Forfatter #350 Del Skrevet 14. november 2005 Charmina: Skytte: Det er herlig med sånne små overraskelser. Nå i det siste har jeg bare vært veldig glad i sambo , og ikke noe lei meg eller irritert over at han bare er seg sjøl. Hjelper å telle ned til påske vet du . Alt har på en måte ordna seg. I morra skal jeg til Tromsø og skal være til onsdag. Skal prøve å få ferdig et elendig 1. utkast til innledninga mi. Angrer som en hund på at jeg ikke tok mere engelsk på videregående enn det jeg måtte, for nå hadde det kommet godt med. Hadde bare matte, kjemi og biologi jeg . Jeg skal tvinge mine barn til å velge språk og sende di på studieår til engelskspråklige land, for man kommer virkelig ikke unna. Sjøl ikke realfagnerder..... (var vel kankje litt kvast det der da, men jeg skal i alle fall oppmuntre sterkt) (hvis jeg er så heldig å få egne barn en gang da...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 14. november 2005 #351 Del Skrevet 14. november 2005 Veldig kjekt når mennen våre kan komme med sånne små overraskelser ja - det er ikke mere som skal til for å glede oss veldig! Håper du får det fint i Tromsø vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 15. november 2005 #352 Del Skrevet 15. november 2005 Herlige kjæresten da! Tenker tiden fram til påske skal gå fort!! :-D Du får ha lykke til i Tromsø, og gjøre din beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 15. november 2005 #353 Del Skrevet 15. november 2005 He, he nå fant jeg nesten ikke igjen min egen dagbok, for jeg har nemlig bytta navn på den VI SKAL NEMLIG BEGYNNE Å PRØVE TIL PÅSKE Hadde en av di vanlige rundene med sambo i gårkveld, til langt på natt.... Men vi fikk faktisk mye fornuftig ut av det, sjølom jeg som vanlig . Fortsatte i dag tidlig, hvor jeg hinta frampå at det hadde vært så fint om vi hadde bestemt oss for en dato eller noe, sambo var nemlig veldig bestemt på det i gårkveld at han ikke kunne si når han ble klar, ville ikke engang svare på om det kom til å ta måneder eller år..... Etter jeg hadde snakka om det, sto jeg opp og det tok lang tid for sambo kom ned. Tenkte bare at han hadde sovna jeg. Vi spiste litt frokost og så kom han med sin store avgjørelse Til påske skal vi begynne å prøve og lage . DET ER BARE 5 MÅNEDER TIL ← Så utrolig fint, Pi@!!! Det er jo veldig godt å ha et felles mål nå, og på den måten gjøre begge til lags så godt det lar seg gjøre! Slett ikke lenge til er det heller!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. november 2005 Forfatter #354 Del Skrevet 17. november 2005 Det er bare 4 1/2 måned til påske Jeg var så utrolig sliten etter Tromsø turen i går. Sliten og nedfor. Jeg har helt panikk for oppgava, det er bare 6måneder til jeg skal levere. 6måneder til jeg skal gå ut til ingen ting.. og det er dritskummelt. Gruer meg til å begynne å søke jobb som 50 andre, bedre kvalifiserte også søker på. Gruer meg til kankje å måtte flytte til en del av landet jeg ikke har lyst til å bo. Jeg fatter ikke hvordan lille meg skal klare dette her, når alle andre er så mye flinkere enn meg... Av og til angrer jeg på at jeg ikke satsa på noe som var litt mere sikkert, en utdannelse der jeg hadde sluppet å kjempe slik, og sluppet og konkurret med gode venner av meg om jobbene. Men så vet jeg innerst inne at jeg ikke hadde blitt fornøyd hvis jeg bare hadde satsa halvveis. Det går nok bra til slutt, jeg må bare være litt tålmodig. En god venn sende meg en melding for en tid tilbake som jeg har tenkt mye på: "Jeg synes du skal ta livet litt mer med ro og slutte med å gjøre "ferdig" livet ditt før du er 25" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 17. november 2005 #355 Del Skrevet 17. november 2005 Kjære deg.. Du tenker slik som meg du.. Jeg føler at jeg står på kanten av et stupebrett, og snart må jeg hoppe utenfor, og begynne å svømme i samme retning som "alle" de andre.. Derfor har jeg laget meg en liten backup-plan inni hodet mitt Sjansen for at jeg får meg jobb når jeg er ferdig er veldig liten, merkelig, siden de til stadighet syter om at det er får få sykepleiere i norge.. Men men.. Vi får starte noe sammen da, jeg og du. Har du noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. november 2005 #356 Del Skrevet 17. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 17. november 2005 #357 Del Skrevet 17. november 2005 Hei Pia! Jeg må skamfult innrømme at det er en stund siden jeg har lest detaljert nok i dagboken din Men nå har jeg endelig skjønt navneendringen på dagboken din! Grattis med avtale om prøvestart!! Yey!! Til påske blir det alts¨å jakten på påskeegget og jakten på den perfekte lille Pia&Piamann-spiren! Og en annen ting jeg syntes var veldig deilig: Å se at du og din kjære har det så bra! HUsker for en tid tilbake at ikke alt var helt topp, så godt å lese at det ikke er sånn lenger! Vi har også hatt tunge perioder og stunder, men jeg tror det egentlig må være sånn. Har liten tro på at folk virkelig BARE er lykkelige alltid, jeg! Tror det er sunt å røske opp litt innimellom, få sagt hva man egentlig mener og vil, revurdere forholdet og ikke minst velge hverandre på nytt! Når man hele tiden velger hverandre på nytt, så vet man at man har gjort et godt valg! Ikke meningen å mase om dette nå, men jeg mener ikke noe negativt med det heler, snarere tvert imot! Ha en fin torsdagskveld! Snart er det helg! Stor klem fra Huldra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 18. november 2005 Forfatter #358 Del Skrevet 18. november 2005 LB: Tenk så rart at ikke du heller skal få deg jobb når du er ferdig. Da trenger jeg ikke angre på at jeg ikke valgte sjukepleien allikevel. Eneste fordelen er at det finnes jobber litt mere rundt omkring som sjukepleier enn som biolog... Jeg har ikke aning på hva vi skal starte opp, vi er jo en ganske sær kombinasjon av kvalifikasjoner. Charmina: tilbake Hulderjenta: Det var helt nydelig skrevet . Du har så veldig rett. Jeg har heller ikke tro på at alt skal være bra hele tida, og nå har jeg faktisk funnet meg en kjæreste som er veldig flink til å snakke, så da må jeg også øve meg på å bli det samme. Er rart det der med at når en ting er vondt og vanskelig så blir alt det. Jeg har klart å dra inn spørsmålet om barn i enhver sammenheng, og vridd det slik at sambo er bare helt umulig på alle områder . Og nå når vi har kommet fram til "til påsken" avtalen så har alt bare ordna seg av seg sjøl.... og alle di tinga jeg synes var håpløse med sambo er ikke det i det hele tatt, han tenker og reagerer bare litt på en annen måte en meg (og det er jo veldig lov ) Nå er jeg faktisk bare helt død-forelska igjen Og du er veldig tilgitt for at du ikke klarer å holde deg oppdatert i dagboka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 18. november 2005 #359 Del Skrevet 18. november 2005 Da gjør vi noe helt annet og starter... DYREHAGE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. november 2005 #360 Del Skrevet 19. november 2005 Heia du! Det er ikke lett "å bli voksen" skulle jeg til å si! Kjenner på den panikken titt og ofte jeg også! Hva skal man gjøre hvis ditt og hvis datt...Slitsomme greier...Men vi må nesten bare ta det som det kommer! For det ordner seg alltid for snille piker vettu! Godt å høre at dere har det så godt sammen igjen! Har det bra vi også nå! Satser på at det ikke blir mer sånn tøys! Men er enig med huldra i at ingen er baaare lykkelige hele tiden! Så vi er vel ganske normale da! Håper du har ei koselig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg