Gå til innhold

Pi@ venter...

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

LB: Så kult å være hyttenabo med Monsen. Lest noen bøker om han ja :sjenert:. Skal ha meg hundespann når jeg blir stor, men det passe ikke akkurat nå, så det får klare seg med to.... Jeg blir kjempemisunnerlig på deg som skal kjøre hundespann i vinter, jeg får klare meg med hundene foran sparken eller skia. Moro det også.

Charmina: Jeg kjenner at jeg hadde kjempegodt av å komme meg bort.

Palmen: :klem: tilbake. Hva er det du studere? Må innrømme at jeg ikke har rukket innom dagboka di ennå :sjenert:

Magolia: takk og :klem:

Skytte: Jeg hadde en kjempefin tur.

STOOOR :klem: til dere alle.

Jeg og hundene riktig storkoste oss på fjellet, var helt nydelig. Kjedet meg ikke i det hele tatt, sjølom jeg var alene og det ble mange timer i teltet pga mørket. I dag tidlig brukte jeg 20 minutter på å få på meg skoa :overrasket: fordi di var helt bunn klaka. Riktig komisk. Måtte bruke letherman for å først få av gamasjene, som jeg ikke orka ta av lørdagkveld (fordi di hadde frosset fast til skoa :overrasket: ), og så for å få opp lissene. Videre måtte jeg sitte med føttene halvveis oppi skoa for å tine di opp før jeg endelig fikk di på. Var litt kald ja :ler:. Ellers var det ingen problemer, bortsett fra at jeg lurte på om teltet skulle blåse bort i natt, og ryggen krangla veldig slik at jeg sov litt dårlig.

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarer å komme meg på tur litt oftere, det er jo bare så utrolig herlig, og jeg kjenner meg så fri.

Var et helt fantastisk nordlys over teltet på lørdag kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi! Hørtes ut som en bra tur ja! Men jeg skal ærlig innrømme at jeg aldri hadde turt det alene.... :sjenert: Jeg er så mørkredd...

Monsen er kul ja! En skikkelig barsking!

God natt vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Pi@!! Utrolig tøft av deg å dra på fjelltur alene!! Det hadde jeg aldri turt! Men jeg regner med det var herlig å kjenne naturen så tett innpå, nyte stillheten og høstfargene! ...og ikke minst nordlyset!!!

Ønsker deg en herlig dag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monsen er best! MEN han er slettes ikke slik som på tv i virkeligheten.. makan din menneskesky person :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte og magolia: jeg er ikke det minste redd når jeg er alene på fjellet. Hverken på dagstur eller med overnatting. Jeg har vært mye ute og stoler på meg sjøl, mine avgjørelser og kunnskaper. Jeg er dessuten veldig forsiktig, sjølom det aldri er noen garanti. Jeg tror jeg var rundt 15 første gang jeg sov ute alene, så det er ikke første gangen, til min omgivelses store fortvilelse :ler:

Lille Ballerina: Jeg er nok litt for flink til å være alene ja :sjenert:. Det er liksom så lettvint det, slippe å mase på andre og vente og styre og herje. Da har jeg jo gjort det jeg hadde planlagt i mellomtida :overrasket:. Men jeg er sosial også da, bare så det er sagt..... :)

Nå kommer jeg rett fra svømmehallen. Er ikke akkurat flink til å svømme, men jeg er veldig flink til å sitte i badstua :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he nå fant jeg nesten ikke igjen min egen dagbok, for jeg har nemlig bytta navn på den :plystre:

:hoppe:VI SKAL NEMLIG BEGYNNE Å PRØVE TIL PÅSKE :hoppe:

Hadde en av di vanlige rundene med sambo i gårkveld, til langt på natt.... Men vi fikk faktisk mye fornuftig ut av det, sjølom jeg som vanlig :grine:. Fortsatte i dag tidlig, hvor jeg hinta frampå at det hadde vært så fint om vi hadde bestemt oss for en dato eller noe, sambo var nemlig veldig bestemt på det i gårkveld at han ikke kunne si når han ble klar, ville ikke engang svare på om det kom til å ta måneder eller år..... :overrasket: Etter jeg hadde snakka om det, sto jeg opp og det tok lang tid for sambo kom ned. Tenkte bare at han hadde sovna jeg. Vi spiste litt frokost og så kom han med sin store avgjørelse :hjerte:

Til påske skal vi begynne å prøve og lage :babysmokk:. DET ER BARE 5 MÅNEDER TIL :hoho::hoppe::klappe::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusset litt i navnet på dagboken din ja... :ler:

Kanskje lurt at dere bruker litt tid på hverandre og forholdet deres, før dere begynner å tenke på :babygutt: for fullt!

......det er da ikke sååååå lenge til Påske da....dere får øve enn så lenge :sjarmor:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig! Gratulerer så mye :klappe: Tiden flyr, og vips er det påske! I mellomtiden jeg du glede deg til jul, og da er det ikke lenge igjen (for jula varer helt til påske) ;) Suss :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke lenge til påske i det hele tatt, jeg går i alle fall rundt og innbiller meg for harde livet at det er veldig kort tid :sjenert::hoppe:

Og tenk, hvis ting går bra, så blir jeg gravid i løpet av 2006...... og 2006 er jo veldig snart :sjarmor:

Og i mellomtida skal jeg og sambo bare være kjærester -dobbel :sjarmor: -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OIOIOI!!!! Så bra vennen!!!!

Godt at dere har fått snakket enda mer og kommet frem til noe håndfast liksom!

Åååå, så glad jeg ble nå!!

Lenge til påske nei!! Ikke med dette tempoet gitt! Er jo jul imorgen og påske i neste uke! Nesten.....!

:hoppe::hoppe::hoppe: For deg!!! KOs deg masssssse med kjæresten og ha ei strålende uke og ei super helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott vennen! Håper dere kan bruke all tid på å være skikkelige kjærester fram mot påske! Ta godt vare på hverandre.

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Skytte og Charmina :klem: og Lille Ballerina igjen :klem: og magolia du må også få en :klem: og så må jeg :hoppe: litt igjen :sjarmor:

Nå har jeg blitt nekt litt på plass og kjenner meg litt øm i nakken og ryggen. Kiropraktoren var ganske imponert over at det gikk an å være så stiv i nakken i en så ung alder..... :overrasket: Han sa også at hadde jeg ikke trent så mye som jeg gjør, så hadde jeg knapt vært oppegående.... :overrasket: Skal dit igjen i neste uke og så må jeg begynne å gjøre noen strykeøvelser for øvre del av ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...