Lille Ballerina Skrevet 26. oktober 2005 #301 Del Skrevet 26. oktober 2005 Kanskje du skal gjøre det du føler for, og ikke presse deg selv sånn. La det som skje, skje, og gjøre det som hjertet ditt vil. Er ikke noe særlig å gjøre noe bare for å "bli ferdig med det". Kroppen og sinnet ditt trenger hvile. Lytt til deg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 27. oktober 2005 #302 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hei Vennen! Jeg vil bare stikke innom å ønske deg ei kjempefin helg. Håper du har det bra. Tenker masse på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 27. oktober 2005 #303 Del Skrevet 27. oktober 2005 Pi@ -vennen da.... håper humør og lyst kommer til deg snart.... En stor til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 27. oktober 2005 #304 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hei Vennen! Jeg vil bare stikke innom å ønske deg ei kjempefin helg. Håper du har det bra. Tenker masse på deg. ← Hei igjen! Jeg har fått det for meg at det er fredag i dag. En dag fra eller til gjør vel ingen ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter #305 Del Skrevet 29. oktober 2005 Kloke ord LB, jeg vet du har rett, men det er ikke så lett allikevel. Så koselig med et nytt fjes i dagboka mi Truselinemor, og takk . Magolia tilbake. Endelig er arbeidsuka ferdig. Jobba fullt, og det går dårlig. Ikke fått gjort noe skolearbeid, og det gjør meg søvnløs. Nå har jeg fri til onsdag og drar til Tromsø i morra for å studere, det blir bra. Krangla med sambo igjen på torsdag, og jeg som trodde at alt var bra nå, men det er nok mest på overflata....... Var egentlig en fille ting, men jeg ble så utrolig skuffa og reagerte veldig sterkt på det. Sambo skal sette opp ei hytte på en tomt han har. Jeg ønsker meg veldig noe så lite som mulig og veldig enkelt, han bare fabler om større og større hytte. På torsdag så ringte han meg på jobb og sa jeg måtte komme bort å se på noe, og det var ei bitte lita hytte ferdig oppsatt, akkurat slik jeg har drømt om. Det som var enda finere var at den ikke kosta mer enn at jeg kunne gå inn med halvparten. Han var supergira, og jeg sa at vi skulle gå for det og at jeg ville være med å betale. Jeg oppfatta det som om vi hadde bestemt oss og at vi skulle kjøpe hytta dagen etter, allikevel begynte han å diskutere med faren sin om andre muligheter og større hytter osv. Jeg ble så utrolig skuffa at jeg har ikke ord. Sambo sa etterpå at ingen ting hadde forandra seg og at vi fortsatt kunne kjøpe hytta, men da var alt ødelagt for min del, jeg kan ikke helt forklare hvorfor, men han tråkka på en måte på drømmen min og det kan ikke rettes på. Nå har jeg ikke lyst til å være med på noen hytte i det hele tatt, hadde jeg hatt tomt så skulle jeg kjøpt hytta tvert. Nå er vi på mange måter der vi var før den store samtalen, og jeg er så lei så lei av å krangel og grine til jeg spyr.... Eneste positive er at barnetankene blir litt i bakleksa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 29. oktober 2005 #306 Del Skrevet 29. oktober 2005 PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. oktober 2005 #307 Del Skrevet 29. oktober 2005 Søteste vennen - så leit det var å lese det om den hytta! Søren hvorfor kan han ikke skjønne hvordan du har det da Sender deg en god klem, og husk at jeg tenker på deg! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 30. oktober 2005 #308 Del Skrevet 30. oktober 2005 God søndag til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. oktober 2005 #309 Del Skrevet 30. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #310 Del Skrevet 31. oktober 2005 Nå har jeg "fri" og er bare Tromsøstudent. Herlig . Kjenner meg virkelig avslappa og alle problemer er som blåst vekk, det sier vel litt om hva jeg egentlig burde gjøre...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 31. oktober 2005 #311 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hei vennen! Har sendt deg pm jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 1. november 2005 #312 Del Skrevet 1. november 2005 Kjempe til deg Pi@!! Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 1. november 2005 #313 Del Skrevet 1. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 3. november 2005 Forfatter #314 Del Skrevet 3. november 2005 Snakka litt med sambo angående forholdet vårt i går. Kom ikke fram til noe, men jeg klarte faktisk å ikke grine. Jeg vet ikke helt hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 3. november 2005 #315 Del Skrevet 3. november 2005 Vennen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. november 2005 #316 Del Skrevet 3. november 2005 Tenker på deg vennen Gjør det du føler er riktig for deg! Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 3. november 2005 Forfatter #317 Del Skrevet 3. november 2005 Tusen takk snille søte jentene mine Vært en riktig drittstudeiedag i dag. Først oppdaga jeg at jeg hadde gjort en feil da jeg hadde lagra noen statisktiske analyser på tirsdag, slik at jeg måtte gjøre alt på nytt, og gullfiskhjernen min huska ikke hva jeg hadde gjort . Da jeg endelig fant ut av det så var det noe feil med resultatene som jeg ikke vet hvordan jeg skal ordne... Prøvde i stede å gjøre noen andre analyser, men da kræsja maskina pga for stort tallmateriale . Nå skal jeg ta meg en varm dusj og dra på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. november 2005 #318 Del Skrevet 3. november 2005 Neeei...så kjedelig da vennen...Sinnsykt kjipt å plages sånn Håper du har hatt en bra arbdag og får ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 3. november 2005 Forfatter #319 Del Skrevet 3. november 2005 I morra drar jeg og hundene på tur til søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 3. november 2005 #320 Del Skrevet 3. november 2005 Så utrolig deilig å komme seg bort litt! Det tror jeg du trenger I vinter skal jeg dra med hundespann så ofte jeg kan, og jeg håper det blir nok snø og godt vær. Nærmeste nabo til hytta er Lars Monsen, så jeg vurderer å kjøre om kapp med han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg