Gå til innhold

Pi@ venter...

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei vennen!!

Måtte bare innom deg liksom! Godt at dere har fått tatt en skikkelig prat nå!

Ventet spent her vettu...Har savnet deg :klem:

Tenker jeg sier at vi snakkes mer etter helga! Kos deg med sambo din da!

PS: Hvis du finner en god kur for hunden,kan du varsle meg da?!?! Kanskje det funker på meg også :ler:

God helg vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg tilbake, jenter. Det er så utrolig koselig :klem:

Snakka enda mere med sambo om alt mulig, spesielt min måte å tenke på. Og det er vel i grunnen ikke han det er noe feil med, men meg..... Så det skjer endel tankeprosesser oppi hodet mitt. Det er spesielt et par ting jeg må jobbe med, hvis jeg i det hele tatt skal være i stand til å leve sammen med et annet menneske som par. Men, nå er jeg inne i prosessen og sambo støtter meg, og vi kan prate om det, så da håper jeg virkelig at ting kan gå seg til og bli bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjer så fantastisk lite spennende i hverdagen min for tida at jeg helt glemmer å skrive i dagboka, eller sagt på en annen måte, jeg har ingen ting å skrive om........

Jobbe, studere, trene, sove, jobbe, studere, trene, sove, jobbe, studere, trene, sove, jobbe, studere, trene, sove osv. i det uendelige.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tjallabais snuppa!

Tenk det, jeg hadde snøballkrig i dag :grine2: Herlige vinteren! I dag har jeg vært på jobb på ny avdeling. Så omtrent slik ut :overrasket: de første timene. Litt forvirret der jah! :-D Har du hatt en fin dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er bare helt fantastiske :kyss:

Vondt i hue i dag, så jeg gikk litt tidligere fra jobb i dag. Nå sitter jeg i sofaen med pc'en i fanget. Hatt vondt i leggen i et par uker nå, så jeg har bestemt meg for å ta det rolig til det blir bra, i alle fall ut uka. Har det ikke blitt bedre da, får jeg prøve den nye fastlegen min. Kjenner at jeg blir rastløs bare ved tanken på at jeg ikke skal trene resten av uka. Får gjøre litt yoga i stedet, kankje jeg får løst opp i nakke, rygg og skuldrer. Tror jeg har kommet inn i en av di periodene der hele kroppen bare gjør vondt. Hurra, kjempefestlig :roll:. Her sitter jeg 24år gammel med kropp som en 70åring....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!

Kjenner til syndromet ja! Er så utrolig ukult å føle seg helt blæ og ha vondt overalt, vi er jo tross alt "unge og spreke". Får av og til lyst til å sparke folk når de sier sånn :frustrert: Akkurat som de over 50 har enerett på å ha vondt!

Håper du får løst opp litt og at leggen blir bedre med litt hvile!

Ha en fin kveld vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer det seg EL igjen og jeg merker at jeg blir litt nedfor. Det tar på den her ventinga, merker at det er en dramatisk nedgang i :humpe: i det siste. Jeg har rett og slett ikke lyst, fælt og si det, men det er liksom ingen vits...... Hjalp å snakke ut med sambo, men jeg har ikke akkurat fått noe mer lyst av den grunn :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...