-TeddyToria- Skrevet 20. oktober 2005 #281 Del Skrevet 20. oktober 2005 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. oktober 2005 #282 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hei vennen!! Måtte bare innom deg liksom! Godt at dere har fått tatt en skikkelig prat nå! Ventet spent her vettu...Har savnet deg Tenker jeg sier at vi snakkes mer etter helga! Kos deg med sambo din da! PS: Hvis du finner en god kur for hunden,kan du varsle meg da?!?! Kanskje det funker på meg også God helg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 21. oktober 2005 #283 Del Skrevet 21. oktober 2005 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 21. oktober 2005 #284 Del Skrevet 21. oktober 2005 Ønsker deg en super helg Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter #285 Del Skrevet 21. oktober 2005 God helg tilbake, jenter. Det er så utrolig koselig Snakka enda mere med sambo om alt mulig, spesielt min måte å tenke på. Og det er vel i grunnen ikke han det er noe feil med, men meg..... Så det skjer endel tankeprosesser oppi hodet mitt. Det er spesielt et par ting jeg må jobbe med, hvis jeg i det hele tatt skal være i stand til å leve sammen med et annet menneske som par. Men, nå er jeg inne i prosessen og sambo støtter meg, og vi kan prate om det, så da håper jeg virkelig at ting kan gå seg til og bli bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter #286 Del Skrevet 21. oktober 2005 :KOM DEG UT OG JOGG, PI@ : Ja, men jeg har ikke lyst JOGGE, JOGGE, JOGGE, SA JEG!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. oktober 2005 #287 Del Skrevet 23. oktober 2005 Den var god!!! Akkurat sånn har jeg også det!! Håper du har det bra vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 23. oktober 2005 #288 Del Skrevet 23. oktober 2005 ....jogget du fredag Pi@ ?? Håper du har det bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter #289 Del Skrevet 23. oktober 2005 Ja, jeg var flink og jogga på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 23. oktober 2005 #290 Del Skrevet 23. oktober 2005 Inne å sniker i nattens mulm og mørke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. oktober 2005 #291 Del Skrevet 24. oktober 2005 Heia du! Bare innom og smugtitter og legger igjen en stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter #292 Del Skrevet 24. oktober 2005 Det skjer så fantastisk lite spennende i hverdagen min for tida at jeg helt glemmer å skrive i dagboka, eller sagt på en annen måte, jeg har ingen ting å skrive om........ Jobbe, studere, trene, sove, jobbe, studere, trene, sove, jobbe, studere, trene, sove, jobbe, studere, trene, sove osv. i det uendelige....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. oktober 2005 #293 Del Skrevet 24. oktober 2005 Innom med mandags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 24. oktober 2005 #294 Del Skrevet 24. oktober 2005 Synes det er koselig å være her inne i dagboken din uansett jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 25. oktober 2005 #295 Del Skrevet 25. oktober 2005 Ønsker deg en fin tirsdag Pi@ ! Håper du har det bra..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 25. oktober 2005 #296 Del Skrevet 25. oktober 2005 Tjallabais snuppa! Tenk det, jeg hadde snøballkrig i dag :grine2: Herlige vinteren! I dag har jeg vært på jobb på ny avdeling. Så omtrent slik ut de første timene. Litt forvirret der jah! :-D Har du hatt en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. oktober 2005 #297 Del Skrevet 25. oktober 2005 Innom med en jeg! Takk for at du er den du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter #298 Del Skrevet 26. oktober 2005 Dere er bare helt fantastiske Vondt i hue i dag, så jeg gikk litt tidligere fra jobb i dag. Nå sitter jeg i sofaen med pc'en i fanget. Hatt vondt i leggen i et par uker nå, så jeg har bestemt meg for å ta det rolig til det blir bra, i alle fall ut uka. Har det ikke blitt bedre da, får jeg prøve den nye fastlegen min. Kjenner at jeg blir rastløs bare ved tanken på at jeg ikke skal trene resten av uka. Får gjøre litt yoga i stedet, kankje jeg får løst opp i nakke, rygg og skuldrer. Tror jeg har kommet inn i en av di periodene der hele kroppen bare gjør vondt. Hurra, kjempefestlig . Her sitter jeg 24år gammel med kropp som en 70åring.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. oktober 2005 #299 Del Skrevet 26. oktober 2005 Heia du! Kjenner til syndromet ja! Er så utrolig ukult å føle seg helt blæ og ha vondt overalt, vi er jo tross alt "unge og spreke". Får av og til lyst til å sparke folk når de sier sånn Akkurat som de over 50 har enerett på å ha vondt! Håper du får løst opp litt og at leggen blir bedre med litt hvile! Ha en fin kveld vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter #300 Del Skrevet 26. oktober 2005 Nå nærmer det seg EL igjen og jeg merker at jeg blir litt nedfor. Det tar på den her ventinga, merker at det er en dramatisk nedgang i i det siste. Jeg har rett og slett ikke lyst, fælt og si det, men det er liksom ingen vits...... Hjalp å snakke ut med sambo, men jeg har ikke akkurat fått noe mer lyst av den grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg