Lille Ballerina Skrevet 10. oktober 2005 #261 Del Skrevet 10. oktober 2005 Vit at det er mange som er glade for at nettopp du er du Og ja, KG har MANGE rare innlegg.. Blir aldri forundret lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #262 Del Skrevet 12. oktober 2005 Takk Miiip og en til LB Er superenergisk i dag og i godt humør. Det var på tide . Var i Tromsø hos veileder i går og nå har jeg masse å jobbe med fram til neste møte , kjempemoro. Har sånne kjempemenssmerter nå, slik det bruker å være første dagen med mensen, hatt det 3 dager nå uten at mensen er her ennå (er litt tidlig). Synes det er litt rart, bruker å ha litt murring i magen i ca ei uke før mensen, men ikke så mye..... Skulle ikke forundre meg om jeg plutselig skulle bli gravid nå.... Når jeg har lagt andre planer og ikke har stressa med det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 12. oktober 2005 #263 Del Skrevet 12. oktober 2005 Så flott at det har gått bra hos veileder! Så koselig melding du har lagt igjen i dagboken min. Snill helt inn i hjertet er du.. Takk for at du er til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. oktober 2005 #264 Del Skrevet 13. oktober 2005 WEEEEE!!!!!!!! Heia du!!!! Så kult "det du vet"!!!!!!! Ble helt lam jeg først! Snakker om sammentreff!! Tøft var det faktisk!! Må få svart deg så snart jeg kan! Burde vært i byen å fiksa tusen ting, men jeg bare mååå være på nett idag, kan ikke gå glipp av så mye! Seeya beibe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 13. oktober 2005 #265 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ble nyskjerrig av Skytte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 13. oktober 2005 #266 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ble nyskjerrig av Skytte jeg ← Me too! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter #267 Del Skrevet 14. oktober 2005 Tihi dere skulle bare visst.......... Begynt å spotte litt i dag så da er mensen rett rundt hjørnet, og min magefølesle tok feil.. Hatt en liten sånn følelse av at denne gangen så slurva vi på rett tid.... men nei. Det hele "feires" med en snus og en kaffe latte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. oktober 2005 #268 Del Skrevet 14. oktober 2005 Tihi dere skulle bare visst.......... Begynt å spotte litt i dag så da er mensen rett rundt hjørnet, og min magefølesle tok feil.. Hatt en liten sånn følelse av at denne gangen så slurva vi på rett tid.... men nei. Det hele "feires" med en snus og en kaffe latte ← Kan du virkelig holde oss på pinebenken sånn!??? til den dumme spottingen da!!! Jaja, jeg for at dere slurver til rett tid neste måned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 14. oktober 2005 #269 Del Skrevet 14. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. oktober 2005 #270 Del Skrevet 14. oktober 2005 Heisann du! Tjihi! Nå er halve kg nysgjerrig her Var ikke noe spesielt jenter! Bare noe som var litt kjempestilig God helg Pi@vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter #271 Del Skrevet 14. oktober 2005 Nå ligger to av hundene oppå hverandre og den siste ligger foran ovnen Superslitsom dag på jobben, masse å gjøre. Var helt ør i hue etterpå, hadde planer om å gjøre litt skolearbeid, men har stranda i sofaen med pc og tv... Ja, ja, har tenkt å i alle fall ofre søndagen for masteren min, skal prøve å ikke dra på tur. Hvis det går bra og jeg får gjort masse i neste uke så kan jeg dra på fjelltur hele neste helg, har nemlig fri neste fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 14. oktober 2005 #272 Del Skrevet 14. oktober 2005 Nettopp våknet fra midlertidig koma jeg Synes du skal ha god sammvittighet og kose deg på sofaen jeg! Så kan du heller være "fornuftig" på søndag! God fredagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter #273 Del Skrevet 15. oktober 2005 Prøvd for andre gang på ei uke å bestille noe på bokkilden.no, men fikk ikke til å betale med visa , har jo gjort det før.... Blir så irritert, skrev mail til kundeservice der, men di kunne ikke gjøre noe, må sikkert ringe banken å høre hva som er problemet. Nettbanken og visakortet fungere i alle fall. Fikk bestilt bøkene i alle fall og får betale en giro i stedet. Skal prøve å få gjort litt yoga, slik at jeg kan sove lenge i morra uten at ryggen krangler med meg. Er noen muskelspenninger i rygg og nakke som tvinger meg å stå opp tidlig, og det er ganske fælt for et utprega B-menneske som meg. Hjelper hvis jeg gjør yoga gjevnlig, får tøyd ut. Men det er ikke akkurat så festlig å gjøre det hjemme, som sammen med mange andre og med instruktør. Senere i kveld skal jeg til svigers på kveldsmat, har egentlig ikke lyst. Er litt lei stesvigermor. Hun er av det hysteriske slaget. Skriker og roper, og farer opp for alt mulig. Og jeg er i grunnen ikke enig med henne om noen ting, men gidder ikke si imot, bare for å beholde husfreden. Hun er en veldig typisk husmor, som kommer for å inspisere om jeg har satt servis og glass i glasskapet i stua. For det er kjempeviktig å ha masse slik drit. Bryr meg ikke en døyt om å samle på glass og porselen. Jeg er en skikkelig anti-husmor. Rydder og vasker kun når jeg virkelig må, og sa mener jeg VIRKELIG må. Kjenner at jeg er i riktig dårlig humør egentlig. Irritabel, sur og lei. Godt sambo er på jobb, så han slipper å slite med meg. Hadde sikkert kjefta på han for ett eller annet dumt, og da blir han helt fortvila og lei seg, og vet i grunnen ikke hvor han skal gjøre av seg. Alt blir nok bra bare jeg kommer meg igang meg yogaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter #274 Del Skrevet 16. oktober 2005 I dag er jeg så flink student som faktisk får til litt av det jeg prøver på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 16. oktober 2005 #275 Del Skrevet 16. oktober 2005 Hei vennen! Så flott at du har hjelp av yoga, har hørt at det har blitt ganske populært blandt folk som plages med rygg/nakke/skuldre. Har du hatt en fin søndag? Jeg skal også studere i kveld, men må først få varmen i meg. Var iskaldt da jeg kom hjem *brrr* Nå sitter jeg med pledd rundt skuldrene, lester på føttene og varm suppe ved siden av meg Jeg har også kranglet med bokilden.no. Feks angående ei bok jeg hadde forhåndsbestilt. Fikk giro i posten, og betalte denne samme dag. Noen uker senere kommer boken, og det lå det også en giro. Betalte jo selvfølgelig ikke denne, men noen uker senere fikk jeg purring. Ringte kundeservice, og der kunne de fortelle meg at jeg hadde ikke betalt en shit. Jeg sendte kopi av kvitteringen fra nettbanken, og da mente de at den var forfalsket Ble så paff at jeg rett og slett begynte å le Går det ann? Ordnet seg til slutt da, men men. Jeg syns du skal være nøyaktig slik du er, og drite i hele svigersgreiene. Synes du er gò jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. oktober 2005 #276 Del Skrevet 18. oktober 2005 Heia vennen! Enig med LB jeg; syns også du er god! Og hva er vel værre enn gneldrete hysteriske folk?!?! Får angst jeg ja! Man må da vel få gjøre som man vil i sine egne hjem!!! Har hendt seg jeg har måttet satt svigermor på plass, men tror hun skjønner tegninga ganske kjapt nå! Pirker ikke meg på nesa! I allefall ikke når jeg har en "tøff-i-trynet-dag"..... Kos deg masse vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter #277 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jobba masse di siste dagene så jeg har ikke vært inne på nett, ikke fått gjort noe skolearbeid heller Nå ligger hunden til sambo og hyler og skriker på kontoret, pga innbilt svangerskap. Kjempefestlig. Tror jeg skal starte en tråd inne på kjæledyr for å se om det er noe som tips på hvordan det her kan gå over fortest mulig. I går brukte jeg og sambo hele kvelden på å snakke om det som har bygd seg opp i lengre tid nå. Jeg fikk sagt alt jeg har gått og tenkt på, og hvilke følelser jeg har hatt. Jeg har nemlig i det siste seriøst tenkt en god del på å flytte fra sambo, fordi jeg har følt det som lettere å takle enn å være sammen med han slik ting har vært. Endelig nådde jeg igjennom, og han sa det han følte og hadde tenkt på, og ikke bare jatte med for å være diplomatisk og si di rette tingene. Kjennes veldig godt å endelig få snakka ut. Nå har jeg endelig forstått hva som ligger til grunn for at han er så redd for barn, og jeg håper og tror at det kommer til å bli enklere for meg å takle ventinga, og jeg tror også at sambo kan bli fortere klar, nå som jeg har skjønt problemet. LB og Skytte: Dere er verdens beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 20. oktober 2005 #278 Del Skrevet 20. oktober 2005 Godt å høre at dere har fått snakket ut og det høres ut som om dere har nærmet dere hverandre etter praten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 20. oktober 2005 #279 Del Skrevet 20. oktober 2005 Så godt dere har fått snakket ut! Håper forholdet blir sterkere og at sambo greier å åpne seg bedre etter denne praten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 20. oktober 2005 #280 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hei vennen Så godt for dere at dere endelig har fått snakket skikkelig sammen. Er så glad på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg