Lille Ballerina Skrevet 4. oktober 2005 #241 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hm, tror nok det er lurt å satse på studier, selv om det er greit å ha ekstra penger i pungen Vanskelig det der.. Håper dere finner en løsning som passer begge parter da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. oktober 2005 #242 Del Skrevet 5. oktober 2005 Heia vennen! Oioi, her skjer det saker...Huff, det er ikke mye trivelig når man mistrives der man bor...Det er slitsomt og tærer på. Håper du har en snill sjef og at det ordner seg på et vis som han og du og sambo din kan få til å leve godt med!! Trivsel er alfa omega for alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter #243 Del Skrevet 6. oktober 2005 Ja her skjer det mer enn ønskelig inne i hodet mitt..... Ønsker ikke å utlevere alt akkurat nå, men kanskje det skjer etterhvert. Snakka to timer i telefonene med venninne E på tirsdag, og fikk litt orden på tankestormen som har rast rundt i hodet mitt i det siste. Og hun sa bare rett ut: det her går ikke, du er nødt til å gjøre noe med situasjonen. Og hun har vel helt rett... Desverre. Nå går jeg bare rundt og er deprimert, og får ikke gjort noe mer enn akkurat det jeg må. Har så mange drømmer og ønsker, og det er ikke fast jobb, fint hus og dyr bil. Andre verdier jeg setter mye høyere, til sambo sin store fortvilelse.... Jeg har i alle fall bestemt meg for at jeg sier opp jobben og flytter til Tromsø etter jul. Virker ikke så skummelt da, når jeg får litt tid til å bearbeide det hele. Det hele er litt fjernt og uvirkelig, og akkurat nå så ønsker jeg ikke å bli gravid i det hele tatt. Det er vel typisk at det skal skje nå. Kankje at jeg flytter dagboka etterhvert, men ikke riktig ennå. Tusen takk for alle gode ord MissS, Popelka, LB og Skytte. Dere er en stor støtte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 6. oktober 2005 #244 Del Skrevet 6. oktober 2005 Vil gi deg en stor og god Høres ikke ut som om du har det noe bra for tiden. Godt at du har venninner som ønsker at du skal ha det bedre og som gir deg sparket du trenger for å endre på livssituasjonen! Du Pia, hva var det du studerte igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter #245 Del Skrevet 6. oktober 2005 Takk gode Peony . Det er kjempefint med slike venninner, som ikke bare jatter med, men som sier det de mener og som man av og til trenger å høre. Jeg skal bli biolog og drømmer om stipendiat når jeg er ferdig med master. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 6. oktober 2005 #246 Del Skrevet 6. oktober 2005 Synes du har gjort et rett valg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter #247 Del Skrevet 6. oktober 2005 Ja, jeg tror det Magolia. Oppi all depresjonen så glemte jeg å fortelle at jeg kjøpte meg pulsklokke i går. En sånn fancy en, som man kan teste formen med og som lager treningsprogram og har treningsdagbok. Brukte hele gårdagen etter jobb på den. Fortvilelsen var stor når jeg ikke fikk testa den ordentlig fordi jeg fortsatt er forkjøla og større fysiske utfoldelser resulterer i hosteanfall. Fikk testa formen da, for det besto bare av å ligge på sofaen . Beste formtesten jeg har vært borti.... Var ikke lite stolt da jeg havna i kategorien Elite..... Ha ha så bra form er jeg ikke i da, men det er jo lov å ha flaks, neste gang jeg skal teste blir nok en nedtur. Gleder meg til jeg blir frisk igjen og virkelig skal komme i form Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 6. oktober 2005 #248 Del Skrevet 6. oktober 2005 Gratulerer med pulsklokke! Jeg trener selv med pulsklokke, har blitt mye mer bevist på treningsinnsatsen og greier å pushe meg mye hardere Jeg er avhengig av den! Du har kanskje fått målt hvilepulsen iallefall ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 6. oktober 2005 #249 Del Skrevet 6. oktober 2005 Så bra at du endelig har bestemt deg! Nå har du jo tid til å få tenkt igjennom ting og tang før du flytter. Mye kan forandre seg før den tid. Jeg er kjempe glad for dine vegne. Alle har rett til egne drømmer, enten det er ny bil eller en trygg tilværelse. Håper du har en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter #250 Del Skrevet 6. oktober 2005 Gratulerer med pulsklokke! Jeg trener selv med pulsklokke, har blitt mye mer bevist på treningsinnsatsen og greier å pushe meg mye hardere Jeg er avhengig av den! Du har kanskje fått målt hvilepulsen iallefall ... ← Ja, kanskje jeg er eliteutøver i hvilepuls... :grine2:. Tror jeg også kan bli avhengig. Føler at jeg liksom har stått litt rolig og ikke blitt i noe bedre form i det siste. Tror jeg trener litt for mye kosetrening, ikke helt rolig og ikke helt hardt. Håper at jeg kan bli litt mer bevisst og at jeg får litt større utbytte av treninga. Jeg legger jo tross ned noen timer i uka på det.... LB: Fint å få alle tankene på riktig plass i hue før man gjør ting. Ellers går det fort galt og man havner tilbake til det samme gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 6. oktober 2005 #251 Del Skrevet 6. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. oktober 2005 #252 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg må bare si at jeg er så stolt av deg Du er kjempetøff Dette kommer til å gå bra vennen Og uansett om du så flytter boka di til bulgarske polkadanseres sider, så skal jeg finne deg og klemme på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. oktober 2005 #253 Del Skrevet 6. oktober 2005 Du er en orntlig tøffing ja! Og jeg skulle ønske jeg kunne vært der og gitt deg en skikkelig klem! Tenker på deg! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 8. oktober 2005 #254 Del Skrevet 8. oktober 2005 Måtte bare innom deg med en giga Tenker på u! Og har sendt deg pm! Men det har du vel sett...!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 10. oktober 2005 #255 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hei Pia! Ser du har tøffe tak og slitt med å ta store avgjørelser.. åper du tar valg som er riktige for DEG! Du virker tøff, er imponert over deg! STOR KLEM!!! PS: Takk for gratulasjonshilsen i min nye dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. oktober 2005 #256 Del Skrevet 10. oktober 2005 [email protected] u.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #257 Del Skrevet 10. oktober 2005 Å søte Skyttevennen Jeg har liksom ikke hatt noe å skrive om di siste dagene. Så koselig Hulderjenta. Jeg ble så glad da jeg så du hadde testet positivt, det hadde dere virkelig fortjent. Det er desverre slik at man av og til må ta vanskelige valg, og det finnes alltid både positive og negative sider ved slike valg, men jeg tror jeg velger rett når jeg flytter tilbake til Tromsø etter jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 10. oktober 2005 #258 Del Skrevet 10. oktober 2005 Innom med en stor mandagsklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #259 Del Skrevet 10. oktober 2005 Takk LB, sendt tilbake. Titta litt rundt i forumet i dag, slik jeg bruker å gjøre innomellom. Og det er så sjukt mang rare innlegg. Av og til har jeg så veldig lyst til å tilbake, men jeg tørr aldri. Gidder liksom ikke å skaffe meg uvenner. Det er god underholdining da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 10. oktober 2005 #260 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hei, surfa innom og ville bare si hei og lykke til med flytting, studier og gravid eller ikke-diskusjon med samboeren. Håper det ordner seg for deg!!! Det er viktig å vite hvilke verdier man setter og så prioritere etter dem! Tror de gir gode ledetråder... Så det er bra at du gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg