Gå til innhold

Pi@ venter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Huff Pi@ det var vondt å lese om hvordan du har hatt det! Det er så leit når man føler seg så alene. Skulle ha gitt deg en stor klem.

Men det blir nok bra skal du se.

Håper du har det bra nå, og at du får en kjempefin helg!

Stor klem fra Charmina :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk snille Charmina :klem:

Tror nesten at jeg har gått på en høstdepresjon eller noe....... Akkurat nå er sambo på middag hos sine foreldre og jeg sitter hjemme. Kan ikke dra dit med røde "jeg har grini di to siste timene"-øyne......

Skrevet

Men vennen da... :klem:

Huff,huff...Vil ikke at du skal ha det så vondt...

Er det noe vi kan gjøre?

Sender deg ti tusen :klem: i allefall...

Skrevet

Hvordan går det med deg? Innom med en varm høsteklem :klem:

Skrevet

Innom med noen :klem: til deg vennen...

Håper det går bra med deg...

Skrevet

Tusen takk for all støtte, jenter. Det varmer så utrolig :klem:

Jeg har verken hatt ork, lyst eller tid til å skrive di siste dagene. Jobba utrolig mye i butikken og så har jeg vært litt småsjuk. Var en hard dag på søndag. Mye :grine:. Snakka med sambo om alt mulig som plager meg, alt bunner jo egentlig i ønske om barn, og det ble jo fort gjennomskua..... Er så vanskelig når vi liksom ikke kan komme til noen enighet når vi snakker, det blir aldri noen løsning. Jeg er veldig løsningsorientert, slik at jeg føler det nesten som bortkasta hvis det ikke skjer noen forandring etter en slik runde. Og sambo takler veldig dårlig at jeg alltid tyr til tårer i slike anledninger, og han blir bare enda mer skremt....

For å gjøre en lang samtale kort..... Jeg fikk lov til å bruke alle tilgjengelige triks for å lure han til å komme der jeg vil han skal komme..... :sjarmor: Så da er det bare å pønske ut noe bra...... Det er ikke den værste ventejobben jeg kunne hatt.... :sjarmor: (igjen...)

Har det bedre med meg sjøl nå. Går vel bra helt til neste gang, kjenner jeg meg sjøl rett. Jeg er så altfor dårlig til å ta opp barnespørsmålet i en positiv sammenheng. Er så lett å komme med all frustrasjon som bygger seg opp i en stor eksplosjon, og det taler jo ikke akkurat min sak da.... :sjenert:

Skrevet
:kose: Savnet deg her inne.. Må ikke forsvinne helt da. Skjønner at du er frustrert, og vi jenter har ofte et behov for å snakke om ting for å finne en løsning. Menn er ofte det stikk motsatte :forvirret: Men ser ut til du har kommet litt lengre med sambo da ;) Ha en fin kveld :klem:
Skrevet

Heia kjære venn!

Huff...Hørtes kjent ut ja...Alt bare tårner seg opp og renner over...

Men det går nok bra skal du se! Disse karene våre tåler nok en støyt! Det må de jo være skapt for, ellers måtte jo bare menn og menn vært sammen......

Og det hadde det ikke blitt mye folk av!

Skal se det går seg til du! Sender deg masse kos i mellomtiden!

Skrevet

Ikke vær redd LB jeg forsvinner ikke, det lover jeg deg.

Du har nok rett Skytte, di derre mennene våre tåler nok mer enn det vi tror... (håper jeg da... :sjenert: eller så tror jeg at jeg ligger tynt ann....)

I går fikk jeg til programproblemet mitt og jeg får gjort analysene min :hoppe:. Jeg ble så glad... Hoppa og jubla. Var liksom som om mange kg ble løfta vekk fra skuldrene mine, vært riktig bekymra for at jeg ikke har fått gjort noe fornuftig skolearbeid på lenge. Det aller mest morsomme var at det bare var å klippe og lime og så ordna det seg. Alle filene var ikke på riktig plass, og det fant jeg ut av meg sjøl......

Er kjempefint vær ute så jeg tenkte jeg skulle gå en tur med hundene nå mens det er lyst, til en forandring.... Men så har jeg mest lyst til bare å ligge på sofaen eller sitte foran PC'en. Driver å blir riktig forkjøla.

Skrevet

Innom og ønsker deg en god helg vennen - nå må du ikke bli syk!!!

Skrevet

Takk Charmina, men det er nok litt for sent. Jeg har blitt dunderforkjøla. Passer veldig dårlig å bli sjuk nå, skal på shopping med venninne i morra og feire at ei annen venninne har fått jobb på kvelden. Skal nok klare det, må bare ta alt i et litt roligere tempo.

Nå er det EL tid, virker som om alt er normalt denne syklusen her. Regner med ordentlig EL slim i morra. Blir alltid mang tanker i hodet akkurat ved EL. Klarer aldri helt å bestemme meg for om jeg skal la være å ha sex eller ikke. På en måte er det veldig lettvint å slippe å tenke at kanskje så er jeg ved uhell blitt gravid. På en annen måte så håper jeg at sambo skal gjøre jobben sin ordentlig.... Det ender alltid opp med at jeg har sex og at jeg bare blir liggende å tenke at han ikke må hoppe av..... Blir ikke akkurat den store opplevelsen av det :overrasket:.

Skrevet

Skjønner godt at det ikke akkurat blir den store opplevelsen ja vennen min! Ikke enkelt det der!

Håper du er bedre av forkjølelsen din, og at du får en kjempefin uke!

Skrevet

Hei Pi@ :klem:

Kjenner meg så godt igjen i mange av følelsene som river og sliter i deg. Håper dere lykkes veldig snart!!

Ønsker deg en fin dag!!!

Skrevet

Takk LB, Charmina og Magolia :klem:

Blitt om mulig enda mer forkjøla :tristbla:, og i tillegg er jeg i full opprørstemning....

Jeg bor i indre Troms på et sted jeg virkelig ikke trives, fordi det er her sambo er ifra. Jeg har visst det her helt fra starten av, men har prøvd å ikke kjenne på følselsene, men nå kjennes det ut som om jeg har kommet til ei slags grense. Drømmen min er å flytte tilbake til Tromsø, som jeg har bodd før og trivdes veldig god. Det er også der jeg har mine omgangsvenner. Var der i helga og fikk snakka ut med ei venninne og jeg forklarte hvordan jeg har det, og hun sa bare:"du må komme deg vekk fra det stedet så fort som mulig". Og nå raser tankene. Hun har jo helt rett. Har satsa sjela mi på utdanninga og nå går jeg rundt her og suller og ødelegger mange gode sjanser for å få den jobben jeg drømmer om. Alltid prøvd å vært veldig taktisk i forhold til hva jeg gjør og kontakter, og nå rett før jeg er ferdig skal jeg ødelegge det med å bo her...... Og det er i tillegg der jeg er sosial, her er det kun falskhet og overfladiskhet.

Problemet er selvfølgelig sambo. Han har jo hus her og familie. Vet ikke hvordan jeg skal få med meg han. Og da blir jeg vel gående her da......

Skrevet

Hei!

Håper du og din kjære kommer til en løsning om hvor dere skal bo.

Er viktig at du bor et sted du har jobbmuligheter og har venner du kan være deg selv sammen med!

Skrevet

Hei, dumpet tilfeldigvis innom dagboken din...og kjenner meg veldig igjen i det du skriver ang. bosted. Selv bor jeg i Skottland, men har begynt aa lengte tilbake til Norge...og visste jo at vi skulle bo her da vi giftet oss, men ting forandrer seg. Jeg har vaert aapen om det overfor mannen min, og vi har kommet til et slags kompromiss - vi planlegger aa flytte til Norge "en gang i fremtiden" - om tre-fem-seks? aar, og innen den tid skal vi gjoere det beste ut av det her borte. Hva synes mannen din om aa planlegge aa flytte til Tromso om ikke akkurat naa, saa om et par aar, f.eks? Haaper dere kan snakke om det og komme frem til en loesning!

:klem:

Skrevet

Hei vennen. Det er så vanskelig når en ikke føler seg 100 % tilfreds der man bor, og enda vanskeligere når man ikke kan bestemme helt alene. Har du prøvd å luftet dette for sambo da? Kan jo hende han er mer positiv til å flytte enn du tror. Ha forstår sikkert at du ønsker å være i nærheten av venner, og har et behov for å trives i byen du bor i. Og siden dere har bodd i nærheten av hans familie og bosted en god stund, så kan dere jo kanskje flytte et sted der du trives bedre.

Håper virkelig det ordner seg for deg. Det er så utrolig viktig å ha venner og et sted man trives rundt seg.

:klem: til deg fra meg

Skrevet

Snakka meg sambo om flytting til Tromsø i går. Han synes jeg bare burde si opp jobben med en gang og finne en hybel, pga studiene. Men da ble plutselig alt veldig skummelt.... Sambo må jo fortsatt bo her mye av tida. Nå har han 1 time kjøring hver vei på jobb. I Tromsø blir det min 2 timer avhengig av hvor man bor der. Jeg er nødt til å ta en riktig prat med sjefen på jobben angående at jeg kanskje må bruke litt mer tid på studier enn jeg gjør nå, og så lurer jeg på om jeg sier opp etter jul og flytter da. Må være litt taktisk i forhold til jobb. Skaffe meg kontakter og "reklamere" litt for meg sjøl. For det er jeg jo veldig flink til..... :eeeh: Blir litt sliten av all tenkinga. Skal ringe ei god venninne i dag og diskutere det her med henne.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...