Pi@ Skrevet 19. september 2005 Forfatter #201 Skrevet 19. september 2005 Kanskje jeg skal prøve å skrive litt av meg allikevel.... Alt går bare dritt idag med skolearbeidet uansett (får fortsatt ikke til det jeg styrte med i forrige uke) Vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Kanskje at jeg er vanskelig, tverr og egoistisk. Har vanskelig for å snakke om ting og er utålmodig..... Hele greia starter vel egentlig med at jeg ikke har fått mensen ennå. Fortalte sambo om det på lørdag når han kom hjem fra fjellet. Han syntes det var litt spennende og lurte på om jeg trodde jeg var gravid (fortalte ingen ting om graviditetstesten jeg tok på tirsag), jeg sa jeg ikke trodde det og at mensen nok dukker opp hvert øyeblikk siden det kjentes slik ut på magen min. I går ettermiddag hadde mensen fortsatt ikke kommet, og jeg tok en ny test, fortsatt uten å si noe til sambo. Noen timer etterpå kom det litt rosa utflod og jeg regna med at det var i gang, og sa det. Det var da vi hadde lagt oss alt ble tull. Jeg klarte ikke å dy meg om å spørre om sambo var glad for at jeg hadde fått mensen , det var han ikke og han fortalte at han hadde blitt veldig glad om det viste seg at jeg var gravid osv. Jeg burde jo egenlig svevd på en rosa sky og vært lykkelig for det han sa. At han virkelig er så nære ønsket om å begynne å prøve og lage barn. Men, nei da det var ikke akkurat reaksjonen . Vet ikke helt hva som skjedde jeg, annet enn at jeg begynt å grine og bli sint og være helt på bærtur....... Først hadde jeg ikke lyst til å si noen ting, men så fortalte jeg litt etterhvert. Jeg har kjent meg så utrolig ensom i det siste, og jeg er lei av å skulle takle alle følelsene mine sjøl. Jeg ville så veldig gjerne at sambo skulle gjøre noe med det. Men det kunne han ikke, sa han..... Og han har jo rett, det er jo bare en ting som kan ordne opp i alle di dumme følelsenen og det er ikke sambo klar for ennå. Og slik fortsatt det til langt på natt og i dag tidlig. Helt dårlig jeg nå, har til og med .... Vet jeg er urimelig og vet vi må snakke om det, sjølom det ikke blir noen løsning akkurat nå. Det er bare så fryktelig vanskelig. Jeg vil at vi skal snakke om ting slik at di skal bli bra, men det skjer ikke. Det er liksom bare å snakke om ting og fortsette å vente. Pga det kjennes det liksom lettere og ikke si noe til sambo i det hele tatt om hvordan jeg har det, og så skjer det her da . Det kjennes litt tungt og kun prøve å konsentrere seg om å komme seg igjennom hverdagen og ikke bare grave seg ned. Orker liksom ikke å tenke framover i det hele tatt, sjølom det er det jeg veldig skulle ha gjort. Tror ting hadde blitt litt lysere da. Æsj, nå skal jeg slutte og og skrive, skal på jobb om en time og jeg ser helt herja ut... Får se hvor lenge jeg vil la det her stå
Skytte Skrevet 19. september 2005 #202 Skrevet 19. september 2005 Huff og huff Pi@vennen... Hva er det med denne tiden nå? Er det høytrykk med kranglig over oss eller? Er så kjipt når det blir sånn....Fryktelig tungt og frustrerende.... Skulle ønske vi var naboer så kunne vi gruffa ut alt til hverandre og fått grått og ledd litt til slutt!! Vi må bare gjøre så godt vi kan og ta en dag av gangen! Det går nok over og blir bedre før vi aner det! Heier på oss jeg.....!
Tulipan Skrevet 19. september 2005 #203 Skrevet 19. september 2005 (endret) Hei Pi@!!! Litt sent, men tusen takk for melding i dagboken min. Det er så hyggelig med meldinger at jeg kan danse rundt på gulvet :hoppe (eller hoppe da.... ) Endret 19. september 2005 av Tulipan
Lille Ballerina Skrevet 19. september 2005 #204 Skrevet 19. september 2005 Kjære deg Håper det ordner seg for dere..
Peony Skrevet 20. september 2005 #205 Skrevet 20. september 2005 fra meg! Skjønner at situasjonen må være veldig frustrerende, men det beste er sikkert å gi han rom til å kjenne på følelsene, det ser jo ut til at det har fungert så langt! Ikke lenge igjen nå til han er helt på gli!
Pi@ Skrevet 20. september 2005 Forfatter #206 Skrevet 20. september 2005 Vet du har rett Peony, men av og til så klarer jeg ikke å være så fornuftig og gjennomtenkt som jeg burde . Sambo vil jo gjerne snakke om barn (på en positiv måte da.....) I går kveld kom mensen. Egentlig en lettelse siden testen på søndag var negativ. Ligget litt våken i natt meg krampe i magen, og har det fortsatt... 32 dager tok det, har ikke hatt en så lang syklus etter at jeg fikk pillene ordentlig ut av kroppen. Håper neste runde blir helt normal, med di normale mensensymptomene
Peony Skrevet 20. september 2005 #207 Skrevet 20. september 2005 Bedre lykke neste gang (eller altså når sambo er helt klar!)
Skytte Skrevet 20. september 2005 #208 Skrevet 20. september 2005 Heia du! Dumme dumme tanta som plager deg så fælt........ Det er ikke alltid like lett å bevare fornuften når man vil noe så sterkt....Men du klarer det bare bra, menn glemmer raskt Så han kommer nok sigende mer og mer over til din side skal du se! Nattinatt!
Pi@ Skrevet 21. september 2005 Forfatter #210 Skrevet 21. september 2005 Plages fortsatt med programmet jeg skal utføre analysene til oppgava mi i, og jeg har fortsatt ikke fått svar fra veileder på mailen jeg sendte i går, så da får jeg ikke gjort noe med det i dag heller . Får lese noen artikkler i stedet før jeg skal på jobb. Tenkte også at jeg skulle trene før jeg drar på jobb (i dagslys for en gang skyld...). Vanligvis sitter jeg å venter på at det skal bli mørkt før jeg går ut, litt rar jeg..... "Depresjonen" min har gått over og alt er ved det normale igjen. Det kan jo faktisk skje at jeg blir gravid før vi starter den ordentlige prøvingen, slik som vi holder på . Det er slurving over en lav sko, for å si det slik..... Og det er veldig greit for sambo, det er mere den "nå skal vi lage barn" og så som er problemet. Jeg er helt sikker på at hadde jeg blitt gravid sånn helt plutselig så hadde han blitt overlykkelig og like glad for det som meg. Litt rart det der, men prøve på ordentlig skal vi da altså ikke gjøre.
Pi@ Skrevet 22. september 2005 Forfatter #211 Skrevet 22. september 2005 Jeg blir så frustrert og stressa over at jeg fortsatt ikke har fått kommet igang med analysens mine og fortatt ikke har fått svar på mailen fra veileder. Får nesten ikke gjort noe skolearbeid . Og så er jeg supergodtesjuk for tida og jeg vet at det ligger både sjokolade og ostepop i skapet......Pi@ tusler ned og henter........ mmmmmmmmm...... kankje jeg får lest litt nå.....
-TeddyToria- Skrevet 22. september 2005 #212 Skrevet 22. september 2005 Så kjedelig at du ikke får noe svar fra veileder... Det er dårlig oppfølging! Samme her forresten, har sendt ørten mail og ringt, men har ikke hørt et knyst på over ei uke! Det er for dårlig! Kjedelig at tante kom da, men det høres jo faktisk ut som om trøkket begynner å løsne for sambo da! Selv om dere ikke direkte går inn for å få unge, så er det jo tydelig at han er på rett spor når han sier at han hadde blitt glad om det skjedde! Det går seg nok til dette skal du se!
Skytte Skrevet 22. september 2005 #213 Skrevet 22. september 2005 Heia du! Så godt at alt er tilbake til normalen! Men så kjip den veilederen er da...Er kjempefrustrerende når man vil og har tid til å komme seg videre, så er det noen andre sin feil at man ikke gjør det Mannen er såå på gli ja! Supert! Er også sikker på at han bare hadde smelta hvis du hadde blitt gravid! Snikprøving er vel litt lov........ Av og til er godis bare sååååå det beste som finnes!! Må ha det, bare må ha det da.....! Ha en fin fin kveld og takk for hilsen i boka mi!
Pi@ Skrevet 22. september 2005 Forfatter #214 Skrevet 22. september 2005 Nå er det tid for valgets kvaler.... Dra på step eller power yoga hjemme?????
Skytte Skrevet 22. september 2005 #215 Skrevet 22. september 2005 Hva ble det?! Alle er så flinke til å trene og jeg har fallt helt av treningslasset......Har blitt en racer i antitreningsunskyldninger tor jeg........ Vel,vel.. Ha ei goooood natt Pi@!
Pi@ Skrevet 22. september 2005 Forfatter #217 Skrevet 22. september 2005 Orkis og Skytte: I morra må jeg nok ringe veileder og høre... Tror nok det tar ei god stund før vi blir ordentlige prøvere, men det blir nok mer og mer slurv , det virker slik i alle fall.... Og Skytte ikke tenk på det med trening. Jeg endte opp med å se på film og spise godt i stedet. En venn av meg lurte på om han skulle komme innom og ta med film, og jeg kunne ikke si nei...... Tar det igjen i morra. God natt alle sammen
Skytte Skrevet 23. september 2005 #218 Skrevet 23. september 2005 Heia! Bare innom for å ønske deg en fin dag og ei god helg
Pi@ Skrevet 23. september 2005 Forfatter #219 Skrevet 23. september 2005 Det lå bananskall i søppeldunken på badet.... Hva i all verden har sambo gjort med en banan der?????? :klø:
Peony Skrevet 23. september 2005 #220 Skrevet 23. september 2005 Det lå bananskall i søppeldunken på badet.... Hva i all verden har sambo gjort med en banan der?????? :klø: ←
Anbefalte innlegg