Gå til innhold

Pi@ venter...

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest miiip

Selv om det bare er et "kanskje", så må det vel være lov å hoppe litt for det allikevel? :hoppe:

Fornuftig innstilling du prøver å ha, men sånt er ikke lett...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godjenta: Fint vi kan stå sammen om det :). :klem:

miiip: Jeg tar det som et godt tegn at vi ikke har hørt noe fra deg. Det er så fryktelig spennende :hoppe:. Jeg tar meg den frihet og :hoppe: litt for meg sjøl også. :klem:

I går gikk det faktisk opp for meg at vi en eller annen gang faktisk SKAL bli prøvere. Tror ikke jeg har skjønt det før nå. Har bare villet veldig gjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær
I går gikk det faktisk opp for meg at vi en eller annen gang faktisk SKAL bli prøvere. Tror ikke jeg har skjønt det før nå. Har bare villet veldig gjerne.

Tror ikke det er så rart! Kjenner i grunnen følelsen igjen... (Bortsett fra at her var vi relativt enige om å starte prøvingen.) Men den uvirkelige følelsen av at "hjelp! Dette kan bli et nytt menneske!" ... og følelsen av "HVA! Dette BLIR et nytt menneske!" er enda mer absurd... Og jeg vet fint lite om hvordan det kjennes å tenke "Her ER et lite, nytt menneske!" :grine2:

Er det ikke sprøtt?

Så bra at han er litt på gli! Men det høres lurt ut å prøve å tenke at alt som skjer før om 11 mnd, er en bonus. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rognebær: Det er helt vilt. Ikke helt som å skaffe seg en hund som i værste fall kan omplasseres :ler:. :klem:

LinKri: Jeg prøver så godt jeg kan å tenke bonus-tanken, men det er ikke fritt for at håpet er der ;). :klem:

Det er IKKE moro å skrive metode og resultat kapitlene :sur:. Skulle ønske jeg bare kunne holde på med analyser hele tida og ikke måtte skrive om det, og i allefall ikke på engelsk :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Godjenta79

....glad jeg er ferdig med det der ja :) Du er snart ferdig du også!

Skjønner det du mener med å få forhåpninger - får det ved hvert minste tegn på at sambo snakker om barn jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodme: Mange dager siden jeg har vært her inne sist.....

Men jeg må :hoppe: for 11 mnd og kanskje før ;)

Og jeg HATER metode jeg og.... Men du kommer gjennom dette og!!! Flinke Pi@!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

:heiajente::klappe::hoppe: Bare heier på deg og oppgaven, jeg. Og litt på meg selv i samme slengen... :ler:

Sorry at jeg ikke fikk smsa deg også i dag morges, det var litt mye tårer og snørr... Heldigvis er det bedre nå!

Tusen takk for alle klemmer og oppmuntring. Fra i morgen av blir det kanskje en stund til jeg kommer meg innom deg igjen... :klem: :klem: :klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia snuppi!

*deler ut nektariner* for det er veldig godt og jeg tror man blir glad av det!! Jeg prøver på akkurat det i allefall!!

Godt at dere snakker mer og mer sammen om saken! Så skal vi søren meg sørge for at disse mnd flyr avsted i en farlig fart! Og vips så har han funnet ut at nuh vil han lage engler sammen med sin vidunderlige Pi@!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godjenta: Det er ikke lenge til 15. august da jeg skal levere oppgava nei :overrasket:. Gleder meg veldig til det nå, sjølom jeg slet veldig med tanken på å være ferdig som student og begynne på det ordentlige livet. :klem:

iss: Ikke lov til å unnskylde seg for at du ikke har vært innom. Du har hatt andre ting å holde på med. Det er slitsomt å jobbe, og spesielt når det bare er tilfeldige dager du får jobb. :klem:

miiip: Ikke tenk på at du ikke fikk smsa meg. Du har nok å tenke på akkurat nå. Sjølom jeg kommer til å savne deg her og på msn, så har du verdens største grunn til å være borte :hoppe:. :klem: og :kyss:

Skytte: Takk for nektarinene :). :hoppe::klem:

Vi har vært å sett på to småbruk i dag ca 10km utenfor sentrum fra hvor vi bor i dag. Det ene hadde en veldig fin stor tomt, med grense til en elv, men huset trengte store utbedringer og fjøset var direkte farlig og falleferdig. Det andre småbruket hadde skogseiendom, men vi vet ikke hvor stor ennå. Fikk ikke sett inni det huset, men det så greit ut på utsida. Hadde en gedigen garasje som også var i bra stand. Ellers var det litt opparbeida tomt rundt huset. Det var en perfekt akebakke/skibakke og en bekk/lita elv som rant forbi huset. Perfekt oppvekstmiljø for unger og perfekt for hundene. Vi vet ikke taksten på den eiendommen ennå, men sambo skal ringe eieren i kveld.

Jeg har alltid drømt om småbruk og kunne ofra veldig mye av karrieren min for å få lov til å bo slik. Samtidig er det skummelt å skulle kjøpe noe her hvor vi bor i dag, da blir vi her liksom :overrasket:. På en annen side så kunne jeg veldig gjerne tenkt meg å eie noe sammen med sambo. Det er han som eier huset i dag, og jeg synes det blir for dyrt å gå inn i det. Vi får se, vi har jo bare vært å sett litt og tenkt tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til som var litt morsomt. Da vi fikk omvisning av bonden som eide det første småbruket, så spurte han om vi hadde barn, hvorav sambo svarte: "Nei, ikke ennå. Men det blir vel ikke så lenge til". Sånn kommentarer gleder et Pi@- :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter: Der kan du se!!! Hjertet er i ferd med å venne seg til tanken...

Småbruk!!! Er det plass til meg der????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende med hustitting da. Småbruk er jo drømmen for alle :) Jeg bygger jo på en gård og gleder meg til å flytte ut dit nå ja :ler:

Søte mannen din da, betyr jo at han begynner å bli klar det :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky og Toblerone: :klem:

--------

Løpt orientering med sambo i dag. Det gikk :frustrert:. Kankje litt optimistisk å tro at jeg skal finne posten ved å gå vilkårlig rundt i skogen :ler:. Det gikk bra til første posten, men gikk veldig dårlig til den neste. Blir piss-sur fordi sambo er mye flinkere enn meg. Skulle ta de tre første postene alene og møtes da på nr 3. Surra meg som sagt bort på nr 2, mobil er en fin ting, så da var det bare å ringe og si at jeg ble forsinka. Sambo var selvfølgelig på post nr 3 og hadde venta der ei stund :sur:. Som den elendige taperen jeg er, så ble jeg sånn: :kjempesinna:. Siden jeg var så treg fikk vi bare tatt to poster til sammen før sambo måtte på fotballtrening. Tok resten alene. Var supersinna ei god stund etter at han hadde løpt ned, så det gikk litt tregt. Tok seg opp på slutten, men jeg er ikke helt i humør ennå. Neste gang skal jeg løpe alene! Da er det ingen å tape mot! Total treningstid ca 1t 40min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bar må knise litt for at du heller ikke liker å tape...... :)

Men *dååån* til mannens kommentar da!! WE LIKE!!!

Jeg vil også ha hus på landet :grine: Du må lage plass til meg og Iss og kineseren vår! (vi skal bestille en kineser fra ebay sånn at vi kan få kinamat hver dag :sjarmor: )

Håper dere får ei koselig helg sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullet: Det høres veldig idyllisk ut, ja :). :klem:

Skytte: Jeg var helt umulig da jeg var lita med å skrike og hyle da jeg tapte, er vel ikke stort bedre i dag :sjenert::ler:. Sånne kommentarer fra sambo kan jeg like, spesielt når han tar det opp på av seg sjøl når det egentlig ikke trengs. Selvfølgelig er det plass til deg og iss og kineseren ;). :klem:

Liljen: Takk det samme :klem:

Sambo snakka litt med han som skal selge småbruket vi er interessert i på telefon i går. Han ville ikke si hva taksten er på ennå. Fordi det er landbrukstakst og han syntes den var for lav :forvirret:. Hadde vært greit å vite hvilken prisklasse det er snakk om, for jeg har ikke lyst til å invester over en million i et hus her feks. Vi må nok bare vente, skulle ha visning på av sommeren. Vi skulle få mail ganske snart med kart over eiendommen og slik. Jeg er ikke helt sikker på hva jeg føler for å binde meg sånn opp til det stedet her, spesielt i forhold til jobbmuligheter. Det er uansett ei god stund til det blir lagt ut for salg, og en enda legere stundt til et evt kjøp, mye som kan være forandra til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...