iss Skrevet 25. mai 2006 #1381 Del Skrevet 25. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 25. mai 2006 #1382 Del Skrevet 25. mai 2006 Å kjede seg er noe dritt Kom her og hopp på trampolinen til Henrik du Ha en fin helg snuppeluppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. mai 2006 #1383 Del Skrevet 26. mai 2006 Heia du!! Fant du på noe igår?! Regner med det siden du ikke var her mer! Regner med vi snakkes,men må jo ønske deg ei riktig så god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #1384 Del Skrevet 26. mai 2006 Skytte*2: Nei jeg fant ikke på noen ting i går . Jeg var i grunnen bare sliten og lei, så jeg tror jeg trengte en ordentlig "day off". Grooo: Tusen takk for PM . miiip: Det kommer til å bli kamp om å komme først til maskina :grine2:. iss: Charmina: Fryktelig synd det er så langt til deg, ellers skulle jeg kommet å litt. Som sagt i går gjorde jeg ingen ting . Skal virkelig prøve å sjerpe meg litt i dag. ----------- Klarte å presse meg ut på en joggetur i går, sjølom jeg overhode ikke hadde lyst. 40min rolig/moderat. Blåser fryktelig i dag, men tror jeg skal prøve å få sykla for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 26. mai 2006 #1385 Del Skrevet 26. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 26. mai 2006 #1386 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg vil også hoppe på trampoline!!! Hvor bor Charmina? ( *kommer plutselig på at jeg er 1 uke og 1 dag over termin* ) Bra at du tok en day off i går. Håper du er mindre sliten i dag og får gjort det du har planlagt! Men husk: pauser er alltid viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 26. mai 2006 #1387 Del Skrevet 26. mai 2006 Hallaien! En fridag etter en eksamensdag er VIRKELIG HØYST fortjent, det er ikke snakk om annet! Vi får bare benke oss foran PC-en de nærmeste dagene, tror jeg, så vi får sladra helt samtidig... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #1388 Del Skrevet 26. mai 2006 magolia: Giga tilbake miiip: Charmina bor i Bergen, så det blir litt langt for oss begge . Tror trampolinehopping hadde satt fart i sakene, men jeg er ikke like sikker på hvor sundt det er for deg . Kjenner meg mindre sliten i dag . Rognebær: Lik posting hadde vært moro. Det spørs om du ikke skriver litt fortere enn meg, og dermed hadde vunnet . Jeg MÅ til butikken. Det er TOM for mat her og snart MÅ jeg ha frokost......... Kanskje jeg skulle gått innom kafèn her og kjøpt med meg noe hjem :klø:. De har fryktelige sære åpningstider, men nå tror jeg faktisk det er åpent. Jeg og sambo hadde nettopp lært oss dem, og så går de over til sommertid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #1389 Del Skrevet 26. mai 2006 Nå sitter jeg foran pc'en og koser meg med baguett med kylling og karri og en kopp kaffe . Lurer på om jeg rett og slett skal drite i å gjøre noe på oppgava og i stedet gå i gang med ryddinga og vaskinga. Nettopp telt over og jeg har 5 av 6 lattekopper stående på kontoret . Sambo mener jeg er et "koppetroll", kanskje jeg får prøve å gjøre noe med det før han kommer hjem i morra . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 26. mai 2006 #1390 Del Skrevet 26. mai 2006 Hei! Jeg er ikke så flink med dagbok besøk. Men i dag vil jeg prøve å være litt flink. Derfor har jeg kommet innom deg, for å ønske deg en kjempe flott helg. Kos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 27. mai 2006 #1391 Del Skrevet 27. mai 2006 Er bare innom med en stor til koppetrollet! Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. mai 2006 Forfatter #1392 Del Skrevet 27. mai 2006 Truselinemor og miiip: Nå prøver jeg å være en flink husmor og vaske og rydde litt: DET ER KJEDELIG!!! Jeg har forresten 70 sidersfest og alle er invitert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 27. mai 2006 #1393 Del Skrevet 27. mai 2006 Ojsann, her snubla jeg jammen inn på rett tidspunkt! Griller vi også eller? Har bare SÅ lyst på grillmat nå, så jeg skal gå ut og høre med mannen som klipper plenen om vi kan utsette woken til i morgen og heller reise å få tak i noe grillmat til i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. mai 2006 #1394 Del Skrevet 27. mai 2006 70-tallsfest er gøy! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. mai 2006 #1395 Del Skrevet 28. mai 2006 WEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! Er med på fest jeg ja!!!! Håper du fikk rydda litt sånn at du slipper det på ei stund! Godt med alt som er unnagjort! Ha en kjempefin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #1396 Del Skrevet 28. mai 2006 Grooo: Selvfølgelig kan vi grille. Det hørtes bra ut pondusa og Skytte: Så hyggelig at dere kom Snakka litt med sambo i dag, sånn generelt om framtida egentlig. Har de siste dagene vært litt bekymra for at jeg blir gående mange år i butikkjobben. Først ett år nå med mere venting og så som prøver og senere gravid og til slutt permisjon. I beste fall vil det si 3år i værste fall vil jeg ikke tenke på.... Selvfølgelig skal jeg søke på andre jobber i mellomtida, men det er ikke den letteste tingen i verden her, og når jeg evt blir gravid så er det sikkert ikke så veldig fristende og heller ikke så lett å bytte jobb. Jeg holder forresten på å søke på en undervisningsstilling på en videregående skole 2 mil unna. Har ikke lyst på den, men jeg skal søk. Vikariat for 1år. Sambo skjønner hva jeg mener og han skjønner tankegangen min, men det hjelper ikke noe uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 28. mai 2006 #1397 Del Skrevet 28. mai 2006 Varer syttisidersfesten enda, mon tro? Vi satser på det! Skjønner godt jobbtankene dine... Og har ikke så mange andre råd enn at du må prøve å lytte til hva hjertet ditt sier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. mai 2006 #1398 Del Skrevet 28. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 28. mai 2006 #1399 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg og knøttet benytter også sjansen til en liten fest! Håper resten av dagen har vært bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 28. mai 2006 #1400 Del Skrevet 28. mai 2006 Fest! Så moro! Når det gjelder jobb, så kan jeg godt skjønne hva du mener. Men selv om du tar butikk-jobben, så kan du jo fortsette å søke og se deg om? Det kan fort dukke opp noe også, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg