Gå til innhold

Pi@ venter...

Pi@

Anbefalte innlegg

:grine2: GRATULERE MED B OG FERDIG!!!! :grine:

Og selvfølgelig bryr vi oss om deg ,du bryr deg jo like mye om oss!! Og du er nå bare herlig da, synes jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest miiip

GRATULERER MED VEL GJENNOMFØRT!

Ellers har jeg ikke så mange ord i dag, er visst litt sliten. Men en stor :klem: skal du få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

HURRA! :hoppe:

Gratulerer med vel overstått og et glimrende resultat! Jeg håper du bruker kvelden til å gjøre AKKURAT det du har lyst til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja! B :klappe: Du er flink du :klappe:

Gratulerer så mye med jobb også. Det viktigste er jo at pengene kommer inne da, selvom det ikke er så relevant i forhold til utdannelsen. Støtter deg der ja :)

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen millioner takk for alle gratulasjonene Fjellrypa, Skytte, iss, miiip, Rognebær og Lucky :klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Nå er det bare igjen å levere oppgava og forsvare den og så er jeg ferdig :hoppe:. Ingen flere lese-til-eksamener.

Jeg ble innesperra i parkeringstunnelen i Tromsø i dag :overrasket:. Gjorde alt som jeg pleier. Trykker på knappen når jeg kjører inn for å få en papirbillet, betalte billetten på tur ut, men da jeg skulle dytte den inn i boksen på tur ut så ville ikke bommen åpne seg :overrasket: og billetten ble borte. Jeg måtte bare rygge vekk derifra fordi det var kø bak. Så begynte letingen etter et telefonnr til parkeringsselskapet. Men det var rett og slett ikke slått opp noe sted. Var en sånn telefonknapp på automatene, men jeg fikk ingen svar :sjokkert:. Ringte til slutt sambo som spora opp noen som kunne hjelpe meg. Etter mye om og men så kom det endelig en mann ned til meg etter ca 1 time! som slapp meg ut. Ikke mye blid da nei, eller jeg var veldig glad for å slippe ut egentlig.

Og en annen ting jeg har tatt hull i nesa idag :sjarmor:. Satt inn ei lita perle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert: Innestengt!!! dumme maskin!!

Grattis med perle!! Tør ikke stikke opp ørehulla mine jeg... Er så redd for nåler :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herregud!!!!!!!Jeg hadde klikket!!!!!

Hull i nesa er kult! Det hadde jeg før! Men så har jeg vært litt glad i piercing jeg da.... ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: magolia er gravid :grine2:

iss: Det var overraskende ikke vondt i det hele tatt. Tok bare 10sek og så var han ferdig. Har ikke vært vondt etterpå heller bortsett fra i natt da jeg klarte å slå borti nesa i søvne :forvirret:. Superdumme parkeringsmaskin, sambo mente jeg burde fått erstatining :ler:

Skytte: Ble det veldig synlig etter at du tok ut den dingsen i nesa? Litt sent å tenke på det nå kanskje :ler:, ikke at jeg bryr meg så veldig engentlig. :klem:

I dag skal jeg fortsette å jobbe med oppgava igjen etter å ha tatt en pause mens jeg leste til eksamen. Det er litt vanskelig å komme igang igjen. Tror dagens mål må være å få laget en plan over framdrifta før jeg begynner i sommerjobben, og så begynner jeg for fult i morra.

----------

I dag er det yoga :sjarmor: og jeg gleder meg veldig for det er så moro. Er nest siste gangen :tristbla:, men det blir mere til høsten.

Blir bra å komme igang med ordentlig trening igjen, kjenner kroppen har veldig godt av det. Den har faktisk vært snill mot meg i eksamensperioden, og det må være første gangen. Kanskje den er "time delayed" :ler: og at det kommer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!

Syns det hørtes ut som en god plan å ikke gjøre stort idag!

Samme som meg det! Derfor kan vi bare kose oss på msn!Er så trivelig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er VELDIG naturlig med litt sløvetid etter en eksamen og før man fokuserer for fullt på noe nytt. Nyt det, du!

Ha en supergod langhelg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Grattis med nesedings! Og bra at du unna deg en rolig dag før du setter i gang for fullt igjen med oppgaven.

Du er dyktig, Pi@, oppgaven kommer til å bli kjempebra!

Elg elg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med B!!!! Veldig bra!!! :klappe::danse::klappe::danse:

Stemmer i med Epona! Well done, som min kjaere ville sagt. :klappe:

For et tunnelmareritt...hadde freaket helt ut, jeg. Godt du kom deg ut til slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skytte*2: Det var superkoselig å snakke med deg på msn i går :klem:

Fjellrypa: Det er vel helt naturlig at man blir litt sliten etter eksamen, spesielt siden jeg gruer meg så fælt. Var kjempesliten i går også. Godt å ta seg litt fri, bare det ikke blir for mange dager :sjenert:. Det er litt tungt å komme igang igjen når man har hatt en liten pause fra det man holder på meg. :klem:

Epona: Takk :klem:

miiip: Takk for at du har tro på meg. Jeg er ikke så flink til å ha tro på meg sjøl desverre. Tror alltid at det skal gå dritt og så går det bra allikevel ;). :klem:

HH: Takk :). Holdt på å freake jeg også. Hadde bare lyst til å begynne å grine fordi jeg var så sliten og sulten og sur, men da det ordna seg var jeg bare glad og hadde ikke hjerte til å kjefte på. :klem:

Lucky: :klem:

Nå har jeg fått sendt sambo avgårde på guttetur. Han blir borte til lørdag. Bare synd det ikke er meldt noe bra vær, får tro at di ikke får så mye regn. Jeg skal bare prøve å komme igang med oppgava igjen og så må jeg rydde og støvsuge litt her. Sambo er kjempeflink til å følge avtalen vi har satt opp, men jeg har ikke vært flink i det hele tatt :sjenert:. Han har rydda og støvsugd mye mer enn meg. Jeg får skylde på eksamen, men nå MÅ jeg bare!

Drømte at miiip hadde født i natt. Var helt sikker på det, så jeg sjekka telefonen omtrent i søvne, men ingen melding. Etter frokost kom det faktisk en melding, men ingen gutt på utsida. Tror underbevistheten min har veldig lyst til at det er jeg som får lov til å melde fra om knøttenedkomsten :sjenert::ler:

---------

Var bra på yoga i går, men det var ikke like slitsomt som de to tidligere gangene. Er litt sliten/støl mellom skulderblada. Det er bra, for det er et område som jeg burde trene :)

I dag har jeg planlagt joggetur med hunden og håper på å få tatt en sykkeltur i morra. Har ikke sykla på evigheter fordi det er så mye vind for tida, hater motvind :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Huff det var ikke bra vennen!! Kom hit å se Istid sammen med oss!Og spis lollipop!

Eller så håper jeg du finner på noe å gjøre så du slipper å ha det kjedelig!

Har du sjekka mailen din forresten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Håper du ikke kjeder deg lenger!

Du kan jo få være sladris sammen med Rognis, så kan den av dere oppdatere som er nærmest en datamaskin når det skjer noe spennende... :ler:

Ææææ.. gale knøtt!!! JEG MÅ TISSE!!! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...