Skytte Skrevet 21. mai 2006 #1341 Del Skrevet 21. mai 2006 Tuddeliduuu snuppa!! Innom og heier på deg og legger igjen noen klisterhjerneceller Men ikke spørr hvem jeg har stjålet dem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 21. mai 2006 #1342 Del Skrevet 21. mai 2006 Hei hei! Flink du er til å lese...klisterhjerne?? Det kan jeg ikke gi deg i allefall Får håpe du har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 22. mai 2006 #1343 Del Skrevet 22. mai 2006 Good morning sunshine! Du kan få noen eksamensklare hjerneceller av meg også. Jeg har ikke bruk for dem om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #1344 Del Skrevet 22. mai 2006 iss: Gullet: miiip*2: Det ble ekstremt lite vifting med arma på lørdag , men jeg hadde glemt å ta høyde for mye mat og kaker så det var ekstremt godt å få av seg kjolen igjen etterpå. Takk for hjernecellene, jeg trenger dem Skytte: Tusen hjertlig takk for klisterhjernecellene, jeg skal ikke spørre om hvor du har stjelt dem fra Lucky: Nå begynner nervene å virkelig komme. Ordentlig sug i magen og værre skal det bli. Det er en liten eksamen jeg skal ha og jeg har lest godt, men jeg har fryktelig prestasjonsangst. Det her er siste eksamen før oppgava skal leveres og det hadde vært j*** kjedelig å ødelegge snittet mitt nå. Det jeg gruer meg aller mest til er eksaminatoren, som er veilederen min, han stiller helt sjukt vanskelige spørsmål og gjør det på en sånn måte at det er vanskelig å skjønne hva han vil fram til. Det var hyggelig på 80års lag i allefall etterpå da vi bare var familien. Blir litt kjedelig med sånne store arrangement der hvor jeg så godt som kjenner ingen og snittalderen er 60år. ---------- Tror jeg rett og slett kutter oppsummeringa av forrige ukes trening, fordi det ikke er så mye å si . Akkurat som forventa. Jeg og sambo jogga 1t 15min i går med hundene og dekk. Det var kjempefin i skogen og mye tørrere enn det jeg hadde trodd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 22. mai 2006 #1345 Del Skrevet 22. mai 2006 Lykke til paa eksamen, Pi@! Haaper nervene roer seg litt etterhvert. Litt nerver er jo sunt, men for mye er jo ikke bra... Du faar proeve aa tenke at det bare er en liten eksamen. Tror du kommer til aa gjoere det kjempebra - og ditt beste ER godt nok, uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 22. mai 2006 #1346 Del Skrevet 22. mai 2006 Lykke til med lesinga sånn i innspurten! Eksamenslesing og nerver kan ta på noe forferdelig. Jeg var blant de heldige som aldri ble noe særlig plaget av det. Tror du har nok hjerneceller allerede, så jeg sender i stedet over noen vet-jeg-har-kontroll-før-eksamen vibber. Jeg er nemlig sikker på at du faktisk har kontroll! Forresten, dette er mine to viktigste mestringstriks i eksamensperioder: * Prioritere trening fordi det forbygger panikk og gir god avkobling og mestringsfølelse, og så sover og slapper jeg av bedre når jeg har trent * Slutt å lese til middag dagen før eksamen, og kose meg med 1-2 glass vin på kvelden. Det gjør det mye lettere å slappe av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #1347 Del Skrevet 22. mai 2006 HH: Jeg bruker å være ekstremt nervøs før en muntlig eksamen, di siste minuttene før klarer jeg knapt å puste, men når jeg kommer inn og får hilst på eksaminator og sensor og får satt meg ned så er jeg rolig. Da er det ingen vei tilbake og da er jeg bare konsentrert. Jeg slet fryktelig med muntlig eksamener på videregående, fikk totalt blackout og klarte ikke snakke. Da jeg begynte på høgskole og senere universitet så har det gått veldig bra på muntlig . Takk Fjellrypa: Takk for vibbene. Det er litt rart for jeg har alltid vært slik at jo mer kontroll jeg har før eksamen jo mer nervøs blir jeg . Da setter prestasjonsangsten virkelig inn. Jeg vil så veldig veldig gjerne gjøre det bra. Jeg har hatt noen få eksamener hvor som jeg ikke har tatt så seriøst og ikke lest så mye til og da har jeg vært helt rolig, jeg har aldri vært i nærheten av å stryke eller fått en karakter dårligere enn gjennomsnittet for det. Jeg er en ekstrem motstander av karakterer som bedømmelse av prestasjoner siden jeg har slitt veldig mye psykisk pga egenpålagt karakterpress helt fra ungdomsskolen. Synes dine "før-eksamen-triks" høres veldig bra ut, men jeg har ikke sjans . Jeg gjør nok som alltid i kveld og sitter å niholder på boka og notatene (trenger ikke lese, må bare vite at di er i nærheten). I natt kommer jeg til å sove ekstremt dårlig og i morra er det å stå opp før hanen galer og se over en siste gang. Å spise mat før jeg er ferdig med eksamen kan jeg bare glemme. Jeg er fryktelig glad for at jeg snart er ferdig med det her, for jeg er egentlig fullstendig uegna som student . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #1348 Del Skrevet 22. mai 2006 Fjellrypa: Før hadde jeg helt angst for å røre alkohol i allefall en måned før eksamen. Jeg var litt redd for at hjernen skulle bli redusert eller at hjernecellene som inneholdt det jeg hadde lest skulle dø :grine2:. På ett eller annet tidspunkt så gikk jeg heldigvis bort fra det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #1349 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg har blitt tilbudt 100% fast stilling på butikken jeg jobber på nå, når jeg er ferdig med masteren. Jeg har takka ja. Synes det er greit å ha inntekt med en gang jeg er ferdig, sjølom det ikke er relevant. Føler meg ikke stressa lengre for å gå litt i en urelevant jobb så lenge jeg trives. Har tenkt å jobbe der i allefall fram over jul, selvfølgelig så kommer jeg til å søke på andre jobber og reklamere litt for meg sjøl, men ingen stress. Det er litt ekstra spennende fordi sambo har søkt på en stilling her hvor vi bor (pendler 7mil hver vei nå). Jeg håper virkelig han får den, fordi det er en veldig spennende jobb. Hvis det skjer så synes jeg det er greit å bli her i en periode, til tross for at jeg muligens må vente litt med en karriere. Får han jobben så finnes det også en liten mulighet for at det blir litt fortgang i prøveprosjektet også . Det er egentlig så spennende at jeg ikke orker å tenke på det eller snakke om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 22. mai 2006 #1350 Del Skrevet 22. mai 2006 Fjellrypa: Før hadde jeg helt angst for å røre alkohol i allefall en måned før eksamen. Jeg var litt redd for at hjernen skulle bli redusert eller at hjernecellene som inneholdt det jeg hadde lest skulle dø :grine2:. På ett eller annet tidspunkt så gikk jeg heldigvis bort fra det ← Den har jeg ikke hørt før! Så bra med fast jobb! Og spennende med jobb til sambo på samme sted, og ikke minst evt prøvings-konsekvenser! Lykke, lykke, lykke til i morgen! Håper du overrasker deg selv med å sove godt, og at du senest får full-kontroll følelsen når du går inn døra til eksamenslokalet! Skal tenke veldig hardt på deg i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 22. mai 2006 #1351 Del Skrevet 22. mai 2006 Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 22. mai 2006 #1352 Del Skrevet 22. mai 2006 Før hadde jeg helt angst for å røre alkohol i allefall en måned før eksamen. Jeg var litt redd for at hjernen skulle bli redusert eller at hjernecellene som inneholdt det jeg hadde lest skulle dø :grine2: GRATULERER med jobb! Og bra at du har sagt ja! Det høres ut som om du har fått litt mer kontroll over de tankene som plaga deg tidligere i vår, når du kan være så rolig med hensyn til det. SÅ BRA! Jeg krysser fingrene for at sambo får jobben, og for at du får roa ned i kveld og at det går fint i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 22. mai 2006 #1353 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg har blitt tilbudt 100% fast stilling på butikken jeg jobber på nå, når jeg er ferdig med masteren. Jeg har takka ja. Synes det er greit å ha inntekt med en gang jeg er ferdig, sjølom det ikke er relevant. Føler meg ikke stressa lengre for å gå litt i en urelevant jobb så lenge jeg trives. ← Gratulerer!! Der ser du! Du har i hvertfall jobb, full sådan! Og i mellomtiden kan du lete etter jobb tilpasset faget ditt! Dette ordner seg vettu!! Tvi tvi med eksamensinnspurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. mai 2006 #1354 Del Skrevet 22. mai 2006 Gratulere med jobb!!! Super bra!! Ordner seg for snille piker på alle plan vettu Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. mai 2006 #1355 Del Skrevet 22. mai 2006 Hoho!! Takk for at du har msn Er så koselig å skravle med deg! Men for noen linker.............!!! *grøss* Vi heier på sambo og grattis med jobb forresten! Men aller aller mest LYKKE TIL IMORGEN!!!! Det kommer til å gå supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 23. mai 2006 #1356 Del Skrevet 23. mai 2006 Nå er det 50 min til du er i gang! Håper du føler deg relativt rolig nå, og at det går veldig bra på eksamen. Skal tenke hardt på deg, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 23. mai 2006 #1357 Del Skrevet 23. mai 2006 Å, det er i DAG du har eksamen! :hoppe: Tenk, i ettermiddag er du FERDIG! :grine2: Jeg heier max på deg i dag og sender mange gode vibber... Leste at du kom til å lese i går kveld også, og jeg skulle bare si at jeg har GODE erfaringer med å bli spurt om AKKURAT det jeg har lest kvelden før - så jeg håper det gjelder for deg også. Senk skuldrene, pust dypt, ta tenkepauser når det trengs, og vis dem hva du kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #1358 Del Skrevet 23. mai 2006 JEG FIKK B. Så jeg klarte målet mitt og er fornøyd. Fjellrypa*2, LinKri, miiip, Epona, iss, Skytte og Rognebær. Dere er så fantastisk herlige :grine2:. Tenk at dere orker å bry dere slik om noen dere ikke kjenner annet enn herifra, fra msn eller et lite møte. Jeg er så utrolig taknemlig for alle lykkeønskningene og og di gode tankene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 23. mai 2006 #1359 Del Skrevet 23. mai 2006 GRATULERER! Kjempebra resultat, og dessuten betyr det at du er ferdig med eksamner! HIPP HIPP HURRA FOR PI@!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. mai 2006 #1360 Del Skrevet 23. mai 2006 :grine2: GRATULERER VENNEN!!!!! Det er jo kanonbra!!! Du er så flink!!! Nå er det unnagjort tenk på det Nå har jeg jammen meg fått så mange gode nyheter idag at jeg kan ikke tro det!! Forresten er det klart vi bryr oss om Pi@ vår! Du er jo så snill og god at det skulle jammen meg bare mangle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg