iss Skrevet 12. mai 2006 #1281 Del Skrevet 12. mai 2006 Sitter her og har lurt på hva i all verden jeg skal lage meg til lunch! Sulten jeg! Men har ikke lyst på noe lissom.. Tomatsuppe kanskje?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #1282 Del Skrevet 12. mai 2006 Tomatsuppe hørtes bra ut, eller så var min lunsj veldig god. Skulle bare ha laget litt mer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 12. mai 2006 #1283 Del Skrevet 12. mai 2006 Da har jeg satt to egg og tomatsuppe til koking! Takk for inspirasjon!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 12. mai 2006 #1284 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg er imponert over godtekutten (og ikke minst resultatene på vekta)! Lunsjen din hørtes nammenam ut. Jeg blir dessverre ikke med på chat i kveld, kos dere! Håper helga går bra uten sambo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 12. mai 2006 #1285 Del Skrevet 12. mai 2006 Hei på deg!!! Ned 2kg på 1,5uke er jo veldig bra da. . Du skal se de resterende forsvinner som dugg for solen . Håper du får en fortreffelig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 12. mai 2006 #1286 Del Skrevet 12. mai 2006 Hei hei! Har vel aldri vært her jeg, men nå som jeg vet hvem du er må jeg jo følge med på deg også Koselig å snakke med deg Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 13. mai 2006 #1287 Del Skrevet 13. mai 2006 Hallaien! Hvordan går det med ambisjonene for helga? Håper du kom deg ut på sykkeltur selv om det var litt surt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #1288 Del Skrevet 13. mai 2006 iss: miiip: Du klarte ikke helt å holde deg unna . Tulipan: At jeg gikk ned to kg så fort, tror jeg sier litt om hvor mye godteri jeg har spist i det siste . Lucky: til dagboka mi. Rognebær: ---------- Orka ikke trene i går . Jeg er sliten for tida. Den uka her og neste uke jobber jeg slik jeg gjorde da jeg ble utslitt . Merker at det blir for mye egentlig, men jeg får holde ut ut neste uke. I dag er det ingen bønn, været er ok så snart skal jeg presse meg opp på sykkelen. Kan ikke si at jeg gleder meg så veldig akkurat, men det blir nok bra. Skal innvie den nye sykkelshortsen min, blir spennende å se om den er bra. Blir første turen med terrengsykkelen i dag, men først må jeg en liten tur på butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #1289 Del Skrevet 13. mai 2006 Skjønner egentlig hvorfor jeg har grudd meg til akkurat den treningsøkta jeg nettopp har gjennomført. Smerte og så klikka den J**** pulsklokka like før jeg var ferdig, så jeg fikk ikke sett hvordan treningsøkta gikk og den ble ikke lagra . Jeg er helt sykelig opptatt av den klokka og synes treninga er bortkasta hvis den ikke blir registert Økta ble ca 40min lang, hvorav 15-20min hardt. Hadde ikke tørka opp i det hele tatt på grusveien, så jeg jeg sank flere cm nedi hele veien. Belønninga var å få lov å sykle ned igjen, og det er noe av det råeste jeg vet om. Gi på akkurat litt mer enn det jeg tørr og ha høy musikk på ørene. Da er livet virkelig vert å leve . Var fullstendig dopa på adrenalin da nedoverbakkene var ferdig så jeg visste ikke helt om jeg skulle le eller grine. Helt sjukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. mai 2006 #1290 Del Skrevet 13. mai 2006 Dumme dumme pulsklokke da Det er jo det som er morsomt å se når man er ferdig å trene da. Resultatene er en viktig motivasjon Så tøff du er til å sykle da! Deilig med skikkelig adrenalinkick!! Ha en fin lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. mai 2006 #1291 Del Skrevet 13. mai 2006 Sånn adrenalinkick tror jeg aldri jeg har hatt!!! Flink du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #1292 Del Skrevet 14. mai 2006 Lucky: Og så er det ikke sikkert jeg får pokal på klokka for ukas trening når den økta ikke ble registrert . Har fått igjen lysta på å sykle nå. Har holdt meg vekke fra sykkelen i to sesonger, fordi jeg var så lei. Moro med litt utfordringer. iss: Tror alle trenger sånn adrenalinkick av og til. Trenger ikke være sykling, kan være alt mulig som man synes er litt skummelt. Det er noe med at man føler seg litt mer levende og lykkelig. Det er litt vanskelig å sovne når sambo er borte, men han kommer hjem om noen timer så jeg overlevde . Jeg har forresten blitt litt A menneske i det siste, tror jeg begynner å bli gammel. Klarte å sove til nesten 10 i dag, så det var ikke værst (før kunne jeg sove til 12 og 1 ) Drømte at sambo sa vi skulle begynne å prøve i natt. Det ble nok litt for mye tenking på barn i går tror jeg. Mensen nærmer seg med stormskritt så det er nok derfor. Den kommer vel rundt den 22., rett før eksamen min. Jeg blir alltid superstressa før eksamen, men jeg håper ikke det resulterer i sammenbrudd over manglende prøving. Jeg hadde nemlig det før forrige mens, og jeg vil ikke at det skal være slik før hver gang den kommer. Tidlig i syklusen så klare jeg å ha di riktige tankene og alt er bra, men så kommer alt det dumme og tunge snikende. Blir litt motløs av å tenke på at slik skal det være enda et år til. Orker ikke tenke på hvor lenge det har vært slik til nå, altfor lenge. Nei, nå skal jeg gi meg for nå kommer tårene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 14. mai 2006 #1293 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Nei, nå skal jeg gi meg for nå kommer tårene. ← Å, vennen min! Skulle ønske jeg kunne gi dere ordre om å starte prøving, men det kan jeg ikke.. Dere har en avtale, og i andre enden av den avtalen er det babylaging på planen! Hold motet oppe! Skjønner at det er tungt og frustrerende når du har så lyst å begynne å prøve, men ikke får.. Jeg vet hvordan det er, for jeg ventet rundt to år før min kjære var med på notene.. Skulle bare ønske det var noe jeg kunne si som trøst.. Endret 14. mai 2006 av Epona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #1294 Del Skrevet 14. mai 2006 Takk Epona-vennen :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. mai 2006 #1295 Del Skrevet 14. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #1296 Del Skrevet 14. mai 2006 Takk iss Nettopp kommet tilbake fra middag hos svigers. Der snakka vi om stryking av bunadskjorter og jeg kom plutselig på at jeg kanskje ikke passa inn i bundaden lengre . Har prøvd den nå og det gikk kjempefint . Har ikke lagt den ut noe eller gjort noe med den siden jeg ble konfirmert, så det hadde ikke vært så veldig rart om den hadde blitt litt trang. Gleder meg veldig til å ha den på med på 17. mai, synes alltid det er fryktelig stas å ha den på meg. Føler meg superpynta. Når vi en gang skal gifte oss så ønsker jeg å gjøre det i bunaden min, i stedet for hvit kjole. Jeg vil ikke gifte meg i kirka heller, så jeg er litt sær. Håper jeg slipper unna gaver også. Jeg ER sær . Jeg har arva bunaden av mormor og hun gifta seg i den, derfor hadde det vært litt moro hvis jeg også gjorde det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 14. mai 2006 #1297 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Håper humøret er litt bedre nå som sambo har kommet hjem. Det adrenalinkicket ditt på sykkel hørtes utrolig deilig ut!! Lenge siden jeg har hatt sånn også... Krysser fingrene for at pulsklokka di blir frisk snart. Koselig med arva bunad! Hadde vært stas om du fikk gifte deg i den, ja. (Men det får du jo hvis du vil!) Endret 14. mai 2006 av miiip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 14. mai 2006 #1298 Del Skrevet 14. mai 2006 Hei på deg Pi@-vennen!!! HUff da vennen . Men nå er du på en måte forberedt på at disse tankene rundt prøving osv gjerne kommer rundt mensen.... . Får vondt av deg jeg altså. *Klemme på Pi@-vennen* Men dagene går og snart ER det tid for virkelig prøving. Gleder meg til å trene igjen jeg. Bli skikkelig svett osv. Håper du får en flott kveld med mannen til verdens beste Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 14. mai 2006 #1299 Del Skrevet 14. mai 2006 Heia! Sånne adrenalinkick er deilige! Men lenge siden jeg har hatt det, dessverre... Jeg heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 15. mai 2006 #1300 Del Skrevet 15. mai 2006 En liten mandags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg