Tulipan Skrevet 19. april 2006 #1121 Del Skrevet 19. april 2006 Hei på deg!!! Er det ikke sånt da at: "er det ikke det ene, så er det det andre"???? Synes du skal tvinge mannen til massasje. Det er en del av kjæreste-oppgaven hans det. Følger liksom med jobben som å være kjæreste. Det er mye jeg synes er skikkelig møkk å gjøre for mannen, men jeg gjør det likevel. Fordi han er gutten min liksom. Bare å tvinge han det!!!! Nå må du slappe masse av og gi skuldre/nakke en liten hvil. til verdens beste Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 19. april 2006 Forfatter #1122 Del Skrevet 19. april 2006 Nå har jeg vært ute å prøvd nysykkelen. Jeg knuste sambo *ler rått*. Det rulla veldig lett. Butikken var desverre utsolgt for sykkelcomputere så jeg vet ikke hvor fort eller langt vi sykla, får kjøpe meg det når di får det inn igjen. iss: I dag er jeg noen kr fattigere ja.... Tulipan: God ideè å tvinge mannen til masasje. Jeg har prøvd, men han gidder bare i 3minutter og så er han ferdig , så jeg må nok bare pent finne meg i å betale i dyre dommer for "knekkeren". tilbake til verdens beste Tulipan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. april 2006 #1123 Del Skrevet 20. april 2006 Mannen min er ogsaa skikkelig utaalmodig naar han masserer. Tre minutter hadde vaert topp! Skal du ut og sykle igjen i dag? Sykling er goey! Ha en fin dag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. april 2006 Forfatter #1124 Del Skrevet 20. april 2006 HH: Det er kjempegøy å sykle, men di to siste sesongene har jeg vært litt lei. Før brukte jeg sykling som eneste treningsform, og sykla noen småritt og Birkebeinerrittet. Da jeg flytta nordover så ble det for dyrt å sykle Birken og da gikk jeg lei, men jeg håper å være i gang igjen i år. Har planer om å sykle noen ritt i år, kanskje debutere på landeveien . Jeg må ha en liten gulrot for alt strevet, ellers sliter jeg veldig med motivasjonen. Jeg gjør det ikke for å vinne (ikke akkurat i så bra form), bare for å delta og presse meg sjøl litt. Tror jeg skal ut på ski med hundene i dag, så får det bli sykling i morra. Det blir litt ømt på visse plasser sånn i starten . I går satte jeg meg et lite mål for sykkelsesongen. Skal prøve på 100mil. Det høres mye ut, men det er det så absolutt ikke, men jeg tror det er nok siden jeg skal jogge i tillegg. Må trene til o-løp, og så er det så fint å ha med hundene på joggetur. Da drar di dekk og får fin trening til vintersesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. april 2006 #1125 Del Skrevet 20. april 2006 vonde skuldre er ikke noe særlig nei vennen. Håper du kommer deg snart igjen. Sender over noen gode varmepakninger jeg også. De klarer jeg ikke være foruten, hjelper masse og er vidunderlige å ha i fotenden når det er kaldt. Ha en fin dag snuppelupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 20. april 2006 #1126 Del Skrevet 20. april 2006 Kult at du knuste sambo! 100 mil?! Jeg er imponert. Og jeg sier bare: neste år sykler du Trondheim-Oslo og sier som han jeg kjørte følgebil for da han kom i mål: "Jeg synes egentlig dette gikk lettere enn forventet, jeg". Synes det er litt morsomt at noen finner glede i å slite og presse seg sjøl SKIKKELIG. Jeg er ikke av den typen, men jeg har en sånn søster. Hmm... Jeg klarer forresten å presse meg sjøl på spinning og sånt, men ikke i perioder på lenger enn tre kvarter! :grine2: Hørte forresten et foredrag med Liv Arnesen, "finn din egen sydpol". Da fortalte hun om hvordan hun hadde gått tur på skogsbilveier i Nordmarka med tre dekk etter seg... For å øve på å dra pulk, selvfølgelig. Hun hadde vurdert å starte "dekk-terapi", fordi hun oppdaga at folk åpna seg til henne om alt mulig (sannsynligvis etter tanken "hun rare dama som går og trekker dekk tåler sikkert å høre om mine rare sider"). (Kom på det da du sa hundene trekker dekk...) Ha en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 20. april 2006 #1127 Del Skrevet 20. april 2006 Ville bare innom med en og ønske om at du får en fin dag! 100 mil altså!?? Wow, du er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 20. april 2006 #1128 Del Skrevet 20. april 2006 Hei på deg!!! Så mannen din synes det er bedre at du betaler dyre dommer for å bli massert enn at han jør det??? Der ahr du IKKE mannen min. Han er av den typen som skal spare på ALT som kan spares på. 100mil???? Å herre gud. Men absolutt altså. Jg kan være kjempe motivert for trening i noen uker og så: !!!! Og for at du slo mannen. Han fortjener det siden han ikke vil massere deg.... Ha en perfekt kveld sammen med mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. april 2006 #1129 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg bare VET hvem som skal være min mentor og personlige treningspusher når jeg må begynne å trene igjen! FOR ET MOT du har! Bøyer meg i støvet jeg ja! Du er skikkelig barsk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 21. april 2006 #1130 Del Skrevet 21. april 2006 *puh - blir sliten bare av å lese ordene 100 mil* Bøyer meg i støvet jeg også.. Du slutter aldri å imponere du, Pi@! Riktig god helg der oppe! Nå er våren så smått igang her i Lille Filleby, håper solen skinner for deg der lenger nord også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 21. april 2006 Forfatter #1131 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Det snør ute . Jeg hadde gleda meg til å ta meg en sykkeltur i kveld, men det er ikke akkurat så veldig fristende nå...... Nå har det vært superfint vårvær med 6-7 varmegrader siden før påske og så kommer det pluteslig snø i dag . Charmina: Takk for varme omslag. miiip: 100mil på sykkel er ikke så mye som det høres ut som. Jeg er nok en sjølpiner . Det er rart det der hvordan enkelte liker å ha det vondt... Jeg synes ikke det er noe moro når det står på, men det er STORT når det er gjennomført. TT: Koselig at du stikker innom. Tulipan: Det hadde vært veldig behagelig med en masasjesambo, men desverre så må det mere til enn masasje for at det skal løse opp i nakken. En gang gikk jeg til en fysioterapaut og han mente det ikke var noen vits i å prøve å masere nakken mindre stiv. Her var det vist knekking som hjalp . Trening og hund, og helst trening med hund er min store hobby. Sær, jeg, neida.... . Tror det bare blir en vanesak at jeg skal trene, det er helt naturlig for meg. Du er morsom. Skytte: YESS jeg har fått min første jobb som personlig trener . Epona: koselig at du blir imponert, men jeg er bare helt vanlig. Det var vår her også, men nå snør det igjen . Jeg hadde et fælt mareritt i natt . Drømte at sambo døde, var helt fortvilt og bare gråt og gråt i drømmen. Så kom han tilbake, men jeg fikk bare låne han til dagen etter for da døde han igjen . Siden han kom tilbake så fant jeg ut at jeg måtte få prøvd å overtale en eller annen slik at han ikke trengte å dø allikevel, da våkna jeg. Måtte ha trøst av sambo i dag tidlig, fordi jeg var helt fortvilt. Endret 21. april 2006 av Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. april 2006 #1132 Del Skrevet 21. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. april 2006 #1133 Del Skrevet 21. april 2006 Huff..er så grusomt med sånne fæle vonde mareritt.. Håper dagen blir myyye bedre enn natta! Og helga like så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 21. april 2006 Forfatter #1134 Del Skrevet 21. april 2006 Takk for trøst iss og Skytte Jeg finner ikke di tallene jeg vil ha tak i på statisktisk sentralbyrå sine hjemmesider og så sliter jeg med å finne di riktige referansene . Det er så typisk, jeg vet jeg har lest det ett eller annet sted, men hvordan skal jeg finne akkurat hvor det sto blandt 100 artikkler :klø: Kankje det blir sykkelvær allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. april 2006 #1135 Del Skrevet 21. april 2006 Jeg vet!! er så irriterende når man plutselig trenger noe man vet man har lest ett eller annet sted!! Nå skal jeg ta med meg naboens hund og gå meg en tur Må sparke meg selv ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 21. april 2006 Forfatter #1136 Del Skrevet 21. april 2006 Det er som å lete etter nåla i høystakken Jeg går aldri tur med hundene, gjorde det da jeg bare hadde en, men nå blir det bare trekking og trening på dem. Det er koselig å gå tur, men jeg kan ikke gå med alle samtidig og jeg har ikke samvittighet til å la noen bli hjemme. I går debuterte jeg forresten med tre hunder forran meg på ski. Det gikk kjempefint, men jeg hadde dødd hvis jeg hadde møtt noen, og blitt partert i to hvis det hadde dukket opp en hund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. april 2006 #1137 Del Skrevet 21. april 2006 Jeg foeler meg som en skikkelig lathans naar jeg leser her - kjempeimponert over all treningen du faar til! :klapper: Ha en kjempefin helg! Og ikke slit deg helt ut, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 21. april 2006 #1138 Del Skrevet 21. april 2006 Huff, mareritt er kjipt! Epona: koselig at du blir imponert, men jeg er bare helt vanlig. Neineinei, du er ikke helt vanlig! Du er verdens beste Pi@! Og selv om 100 mil på sykkel kanskje ikke er mye hvis du sammenligner med folk som VIRKELIG sykler mye tror jeg de fleste "vanlige" aldri i livet ville utsette seg for noe sånt. Håper snøen smelter bort så du får tatt deg en sykkeltur og at tallene fra SSB plutselig spretter opp som troll i eske. Er du klar for Idol-chat i kveld, forresten? Jeg er på rekognoseringsrunde! Ha en fin fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 21. april 2006 Forfatter #1139 Del Skrevet 21. april 2006 HH: Jeg trener stort sett bare når jeg har lyst, og det jeg har lyst til. Og akkurat nå er det den eneste hobbyen min, sammen med tv titting . miiip: Så søt du er . Jeg føler så absolutt ikke at jeg er ekstraordinær bare fordi jeg liker å trene og røre på meg. Jeg har aldri tenkt på det som noe spesielt, eller at jeg er flink som trener regelmessig. Det er bare sånn livet mitt er . Om en time skal jeg på jobb for første gang på over 2 måneder. Det blir litt rart, men jeg gruer meg ikke. Skal jobbe sammen med sjefen for å komme inn i det igjen. Skal jobbe i morra og på mandag også, etter det er det lenge til jeg skal jobbe. Har fått jobba ganske bra med oppgava mi i dag, så jeg er fornøyd. Ble ikke helt ferdig med det jeg hadde tenkt, men så kom det jo opp uforutsette hindringer.... I går var en litt dum drit dag. Klarte ikke konsentrere meg om studiene. Var superhissig og litt nedfor. Mensen på gang. Det blir alltid slik da, og så var jeg superbabysjuk igjen. Lenge siden sist det har "gjort vondt", men i går var det sårt at det er 1år med venting igjen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 21. april 2006 #1140 Del Skrevet 21. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg