Gå til innhold

Pi@ venter...

Pi@

Anbefalte innlegg

Bra at du føler deg frisk og at du er friskmeldt! Men du må passe på å si nei og høre på kroppen din allikevel! :) Vi trenger ikke være super-women ABSOLUTT hele tiden... :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg glemte nesten å skrive at jeg gikk bare i ulltrøya oppover  :sjarmor: og uten votter. Det er like stas hvert år når det blir så varmt at det er mulig.

:)

Så deilig! Skikkelig vårfølelse!

er det:  :danse:  :briller2:  :digge:  :klappe:  :hoppe:  :ironi:  :gave:  :perebrus: for di fine resultatene jeg nettopp har klart å trylle fram

YESSSSS

Tror det blir mer party-party i dagboka mi.

Jeg er nemlig foreløpig ferdig med analysene til masteren min

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Gratulerer!

Det gikk så superbra med oppgava i går, men i dag er jeg helt tom i hue, sjølom jeg har masse jeg skulle skrevet

Synes ofte det blir sånn, jeg, at når jeg er ferdig med en stor ting så er det tungt å begynne på neste.

Det er visst bare 24 timer i døgnet

:overrasket:

Så bra at du er friskemeldt og føler deg bra med det! Høres ut som du har gjort veldig store framskritt siste månedene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så masse besøk :hoppe:

iss: Jeg synes også at jeg har kommet langt. 1.mai blir det 12 måneder. Jeg skal ikke bytte før den 1. i hver måned, sjølom det er veldig fristende :sjenert:. :klem:

Gullet26: Så koselig at du er innom. Det er 12 1/2 måned til vi skal begynne å prøve å lage et nurk ;)

Epona: Takk, og :klem: tilbake

miiip: Tror jeg har lært litt av det her. Jeg SKAL bli flinkere til å si nei, sjølom det er kjempevansklig. :klem:

Fjellrypa: Så utolig koselig hilsen fra deg. :klem:

Nå har jeg vært innom jobben og snakka litt med sjefen. Satt meg opp på bittelitt jobbing. Det kjennes veldig greit ut. Det var veldig koselig å komme tilbake, for sjefen ble så glad når han fikk høre at jeg var friskemeldt. Han sa jeg måtte være veldig påpasselig med å si ifra hvis jeg syntes det ble for mye og at jeg måtte prioritere oppgava nå.

Jeg har bestemt meg for å kjøpe meg en landeveissykkel :sjenert:. Fant en i dag som jeg har lyst på. Billigste sort, men fortsatt mye penger. Har ønska meg det i mange år (har sykla terreng), men har ikke hatt råd før nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er sykkelen

Det aller morsomste, og det er skikkelig dill, er at det finnes en sykkeltrøye i akkurat samme farge som sykkelen :sjarmor:. Perfekt for meg som synes det er veldig morsomt med sånn matching

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er sykkelen

Det aller morsomste, og det er skikkelig dill, er at det finnes en sykkeltrøye i akkurat samme farge som sykkelen  :sjarmor:. Perfekt for meg som synes det er veldig morsomt med sånn matching

Stilig!!

Saa fint at du foeler deg bra nok til aa jobbe litt. :)

Og snart ett aar igjen til proevetid...tiden gaar jamen meg fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullet26: Det er noe å glede seg til ja :sjarmor:. :klem:

iss: Jeg holdt på å sykle på en elg en gang :overrasket:. Suste nedover en skogsbilvei i rundt 60km/t og så plutelig så sto det en elg midt på veien. Jeg vet ikke riktig hvem som ble mest overraska :ler:, men det gikk bra. :klem:

Holly Hobbie: Det er en kjempekul farge på sykkelen :). Tenk snart bare 1år :hoppe:. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Pi@@@@@@@!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så fint at du er friskmeldt og at det FØLES bra for deg. Men som miiip sier: du må fremdeles høre på det kroppen din forteller deg.

For som den "kloke" :ler: kvinnen jeg er (ho ho ho :grine2: ) så merker jeg det at kroppen hele tiden forteller meg hvordan jeg har det og dermed hvordan jeg på sett og vis skal leve. Mon tro om denne intuisjonen er noe som kommer i forbindelse med huleboeren??? :ler: Ja, ja

Og ja, det er viktig å lære seg ordet NEI. Men det tar tid å lære å si det tydelig sånn at folk skjønner at du virkelig mener det.

Nå må du ha en perfekt kveld sammen med mannen

:hoppe: litt jeg for at det snart bare er 12måneder igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooh! Kul sykkel! :sjarmor: Du kommer til å bli en supersnacksy sykkelbabe med matchende sykkel og trøye!!!!! :hoppe:

Jeg synes også det er morsomt med ting som matcher, en gang valgte jeg genser og t-skjorte utfra stripene på sokkene mine (orange og mørkeblå). Noen uker seinere fikk jeg kaffekanne til bursdagen min av de jeg bodde sammen med. Gjett hvilken farge? Orange og mørkeblå!!! :ler::ler2:

Og nestenkræsjing med elger i 60 km/t hørtes heftig ut! :overrasket:

Sov godt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått så vondt i skuldrene igjen :grine:. De har vært fine i lange lange tider, men de siste ukene har det bare blitt værre og værre. I dag våkna jeg av venstre skuldra som var umulig å røre på. Fant ingen stilling som det gikk an å ligge i, enten var skuldrene vonde eller så var ryggen vond :grine:. Måtte bare stå opp. Har ringt til "knekkeren" (kiropraktoren), men han hadde ikke time for onsdag i neste uke :sur:. Jeg har i grunnen venta på det her da jeg var som lengst nede, men jeg berga da, men nå kom det.

miiip: Bare jeg klarer å sykle nå, med di dumme skuldrene :frustrert:. Så morsomt med orange og mørkeblå matchingen :ler:. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameg. Foeler virkelig med deg naar det gjelder skulder/ryggvondt - det er utrolig kjipt. Hold ut og ikke stivne helt, for meg hjelper det hvertfall masse aa bevege og strekke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, jeg vet om vonde skuldre.. Sliter med det samme, og denne runden har vært lenger enn vanlig.. Så idag skal jeg på min første massasje faktisk! Nå lengter jeg etter å ikke være anspent i nakke og skuldre og den konstante lurende hodepinen forsvinner...

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullet26: Jeg har desverre slitt med skuldrene i 4 år nå, er det virkelig så lenge :overrasket:, men det siste halve året eller noe har det vært veldig bra. Fungerer fint med kiropraktor/naprapat, men det koster desverre veldig mye penger. Det er nakken som er det virkelige problemet, og den har vart dum så lenge jeg kan huske. Hjelper ikke hvor mye jeg mye jeg trener og holder på med yoga etc. :tristbla:. :klem:

Holly Hobbie: Ja, det bruker å hjelpe når jeg får rørt litt på meg, sjølom det er vondt. Skjønner ikke hvorfor vi jenter skal være sånn plaget med slike ting :sur:. :klem:

Epona: Du er snill du. :kyss:

iss: Håper masasjen hjelper. Trenger litt kraftigere behandling til på meg for å få løst opp desverre :tristbla:. Det er så kjedelig med huepine pga stiv nakke, den blir jo aldri borte. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PI@ MI!!!!!!!!!!!!!!

Her er jeg igjen!!! Jeg har alldeles ikke glemt deg vennen!!!

Eller sexfreaken :ler: Så utrolig bra!!

Morsomt at noen jeg kjenner værtfall får seg noe........ :sjenert:

Litt tørke her for tiden kan man si :ler:

Kanonbra å høre at du er friskmeldt men pass på deg selv nå!

Vi vil ha deg sånn vettu! Frisk og sprek på din nye sykkel!

Kommer mer innom senere snuppa!Håper dagen din blir utrolig bra!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle si noen trøstende ord om skulder- og nakkevondt, men ser at Epona allerede har vært her inne med varme omslag. Det er deilig det, når det låser seg der oppe. (Svigermor har sånne strømper med ris inni som hun varmer i mikroen, har du prøvd det? Det lindrer i alle fall de verste smertene på kort sikt...)

Jeg fikk LANG skuldermassasje av mannen i går, det hjalp også!

Håper det blir litt bedre så du slipper å gå med skulderne oppunder øra i en uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte: Der har du vært innom :hoppe:, så utrolig koselig. Du har vært dypt savna :klem:

miiip: Jeg har ikke prøvd sånne risposer, men det hørtes lurt ut. Sikkert godt på nakken også når den stivner. Nå kjennes skuldrene bedre ut, men så har nakken stivna skikkelig :sur:, det er helt håpløst dette her :grine:. Sambo synes det er dritkjedelig å masere, så det kan jeg bare glemme.....

Nå står mitt nye vidunder av en sykkel nede i stua :sjarmor:, den er fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...