Pi@ Skrevet 9. april 2006 Forfatter #1061 Del Skrevet 9. april 2006 Det ble en kjempefin tur. Trodde det skulle skye over, men det har det ikke gjort. Det er så utorlig bra å våkne opp til sånn fint vær, når det ikke er varsla. Egentlig så skulle det være overskya. Gikk ca 1 1/2 time i rolig turtempo og pausa i en halvtimes tid på et vann. Var vind på vannet, men jeg hadde med meg dunjakke og fjellduk. Denna dama lider ingen nød akkurat . Jeg hadde med meg bare en hund, fordi sambo har di to andre på fjelltur. Jeg hadde helt glemt hvor lettvint det er med bare en. Slipper alt kaoset når man møter andre hunder og folk osv. Men 2 hunder trekker 3 ganger så bra som en hund . Jeg har fått litt fregner . Før hata jeg fregnene mine, men nå vil jeg gjerne ha dem . Og så har jeg blitt litt solbrendt på nesa, sjølom jeg brukte SF 25 før jeg dro . Påskesola er skummel. Kjenner det litt på øya også, skulle kanskje hatt noen enda mørkere solbriller?? Jeg glemte nesten å skrive at jeg gikk bare i ulltrøya oppover og uten votter. Det er like stas hvert år når det blir så varmt at det er mulig. miiip: Du får se det positive i det. Da kan du bare sitte inne og sløve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 9. april 2006 Forfatter #1062 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg var hellig overbevist om at det var lørdag i dag, og i god tro dro jeg på butikken. Skjønte ingen ting da den var stengt . Sto og studerte åpningstidene og skjønte fortsatt ingen ting. 8.april åpent 9-20, og så så jeg på klokka og det var visst søndag den 9. i dag :grine2:. Skikkelig pinlig. Bra det ikke kom noen forbi akkurat da jeg sto klin oppi døra og skulle inn i butikken som var stengt :grine2: :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 10. april 2006 #1063 Del Skrevet 10. april 2006 Hei på deg!!! Nå fikk jeg et humoristisk bilde i hodet av en hysterisk Pi@ som fortvilet prøver å åpne døren til butikken, men finner den meget stengt. :grine2: . Skjønner at du ikke vil få for store forhåpninger mtp mannen. Da blir man jo så lei seg om det ikke skjer liksom. Ha en fantastisk fin dag (her er det strålende sol ) til verdes beste Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. april 2006 #1064 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg var hellig overbevist om at det var lørdag i dag, og i god tro dro jeg på butikken. Skjønte ingen ting da den var stengt . Sto og studerte åpningstidene og skjønte fortsatt ingen ting. 8.april åpent 9-20, og så så jeg på klokka og det var visst søndag den 9. i dag :grine2:. Skikkelig pinlig. Bra det ikke kom noen forbi akkurat da jeg sto klin oppi døra og skulle inn i butikken som var stengt :grine2: :grine2: ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. april 2006 Forfatter #1065 Del Skrevet 10. april 2006 Må :grine2: litt igjen for tabben min i går. Tulipan: Jeg har håpt så mye i så utrolig lang tid, så nå orker jeg ikke mer. Jeg tar utgangspkt i at vi skal begynne å prøve i mai til neste år. Men det er utrolig morsomt å høre på sambo når han setter i gang. På meg virker han bare SÅÅÅ klar , men det er kanskje fordi det ikke lengre er noe press på han. Vi har jo en dato å forholde oss til begge to. Du skulle hørt han her om dagen da han satt å så på biler på nett. Vi har bestemt oss for at vi vil ha en Hiace neste gang vi skal ha bil, og så fant han en sånn som bare var så perfekt. På bildet var det et barnesete i baksete, og da måtte jeg se på hvor god plass det var til det barnesete. Baki sto det en barnevogn, og da var han helt i ekstase over hvor lettvint det var. Jeg sa bare at vi ikke trengte å kjøpe bil akkurat nå, noe han til slutt måtte si seg enig i: "det er jo tross alt lenge til vi får barn". Han er søt da :grine2:. Bare synd han er verdens "trægeste" person . Det som er LANG tid for meg, er KORT tid for han. iss: Æsj, magen min har slått krøll på seg i dag . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. april 2006 #1066 Del Skrevet 10. april 2006 Ja det er rart med når man har bestemt seg for noe! Vi har jo vært sammen i 8 år og sambo var enda ikke klar.... Men når vi først bestemte oss, så er han jo sååå med da!!! Søte er de! Kan jo være at uten press så kan han fortere venne seg til tanken... Spennende å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. april 2006 Forfatter #1067 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Nå er det: for di fine resultatene jeg nettopp har klart å trylle fram YESSSSS Endret 10. april 2006 av Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. april 2006 Forfatter #1068 Del Skrevet 10. april 2006 Iss: Ja, det blir spennende å se. Jeg tar det som en kjempebonus hvis han blir klar før det vi har bestemt. Ellers får vi kose oss med å snakke om det som skal skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. april 2006 #1069 Del Skrevet 10. april 2006 Nå er det: for di fine resultatene jeg nettopp har klart å trylle fram YESSSSS ← :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. april 2006 Forfatter #1070 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg holder på med statistiske analyser til masteren min. Og i stad fikk jeg noen veldig fine resultater som vil gjøre seg bra i oppgava mi. Ikke så lett å henge med i svingene når jeg ikke skriver hva jeg fikk bra resultater i. :grine2: tar sjølkritikk for den iss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. april 2006 #1071 Del Skrevet 10. april 2006 Ja da så!! For resultatene!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 10. april 2006 #1072 Del Skrevet 10. april 2006 Bare slenger meg på og gratulerer med gode resultater, jeg! Hihi, synes samboern din begynner å høres babysyk ut, jeg! *fnis* Uansett om det blir 13 mnd til prøving eller kortere er det jo hyggelig at han tenker på det og snakker om det! Her er det STRÅLENDE SOL i dag, håper det er like fint vær oppe hos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. april 2006 Forfatter #1073 Del Skrevet 10. april 2006 Tror det blir mer party-party i dagboka mi. Jeg er nemlig foreløpig ferdig med analysene til masteren min (Så lenge det varer ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. april 2006 #1074 Del Skrevet 10. april 2006 Hei Pi@! Innom med en diger paaske- Hoeres ut som du har tyvstartet litt paa paaskeferien allerede - ski i sol, med en hun som selskap - det er alle tiders! Haaper vaeret holder seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. april 2006 Forfatter #1075 Del Skrevet 10. april 2006 Kanskje jeg ikke er helt klar for barn allikevel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 11. april 2006 Forfatter #1076 Del Skrevet 11. april 2006 Det gikk så superbra med oppgava i går, men i dag er jeg helt tom i hue, sjølom jeg har masse jeg skulle skrevet . Ja, ja det er utrolig koselig å snakke meg iss på msn i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. april 2006 #1077 Del Skrevet 11. april 2006 Elgen min... Noen dager er bare ikke skrivedager!!! sånn er det bare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 11. april 2006 Forfatter #1078 Del Skrevet 11. april 2006 Tror jeg rett og slett gir opp studiene for i dag og rydder og vasker soverommet og badet i stedet. Det TRENGS!!! iss: Du har nok kanskje rett . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. april 2006 #1079 Del Skrevet 11. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 11. april 2006 #1080 Del Skrevet 11. april 2006 Kanskje jeg ikke er helt klar for barn allikevel?? :grine2: Bra at du hadde en god oppgavedag i går. Og dumt at du ikke hadde det i dag. Men det er bare sånn det er, noen dager er man veldig effektiv og noen dager er man det bare ikke! I morra skal jeg spise lunsj på den samme kafeen som jeg var med deg! På noen andre sin regning!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg