Tulipan Skrevet 5. april 2006 #1041 Del Skrevet 5. april 2006 Hei Pi@!!! Du ang grå hår: jeg fant ett grått hår for noen måneder siden. Ble helt og for det var HELT hvitt og sto rett opp. Har heldigvis kun funnet det. Men fy så dårlig jeg ble i magen. Jippi jeg er på topp 5lista ove innlegg i boken din og for det til verdens beste Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 5. april 2006 #1042 Del Skrevet 5. april 2006 Hei Pi@. Jeg er på 4. plass på lista di! WOW! Håper du har hatt en fin ettermiddag uten å finne flere grå hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 6. april 2006 #1043 Del Skrevet 6. april 2006 Fordelen med lyst hår: Det skal veldig mye til før grå/hvite hår synes! Enten det, eller så er jeg bare for blond til å kjenne dem igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 6. april 2006 Forfatter #1044 Del Skrevet 6. april 2006 Tulipan: Du virker som ei utrolig snill og god jente Tulipan. Ei som jeg virkelig skulle ønske jeg kjente IRL (et lite hint kanskje??? ) miiip: Jeg hadde en kjempedag i går. Kjente meg helt på topp. Fjellrypa: Kankje det er blond jeg skal bli . Hadde en kjempedag i går. Føler virkelig at jeg er i ferd med å komme meg ovenpå igjen, sjølom jeg blir sliten av og til. Det er vel bare slik det er med alle. Ingen som kan klare alt. Jeg fikk vært hos rådgiveren som ikke så noen vits i å sende meg videre til psykolog, og som sa at sånne som meg gjorde jobben meningsfull fordi han så en kjempeframgang i tankesettet mitt . Jeg fikk levert søknaden om permisjon fra studiet, slik at det nå er formelt i orden og jeg fikk snakka med veilederen min. Nå er jeg for full igang med oppgava igjen og det er kjempemoro litt til. Tror jeg faktisk er helt på topp akkurat nå, alt kjennes i allefall ut som en lek og ingen ting føles som noe problem. Så får vi se hvor lenge det varer.... . Jeg er et "himmel og helvete" menneske så her går det opp og ned. Nå har jeg fått bearbeida en god del av tankene som har plaga meg i lengre tid, så nå håper jeg virkelig at jeg klarer å være litt mere stabil. Det er slitsomt å ha slike svingninger, sjølom det er helt topp å være på opptur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 6. april 2006 #1045 Del Skrevet 6. april 2006 Godt å lese det du skriver over her! Har visst ikke så mange flere ord i dag. Glad for at du er på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 6. april 2006 #1046 Del Skrevet 6. april 2006 Hei!!! Så søt du er Pi@. IRL ja... jeg er liksom på det planet at jeg liker å være anoym liksom her inne... Kanksje det endrer seg etterhvert... Nå ble jeg også glad for å lese innlegget ditt. Blir nesten litt når jeg leser at du igjen synes at det er morro med oppgaven igjen. Det kan vi kalle FREMGANG. Ha en nydelig kveld med mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 6. april 2006 #1047 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg blir saa glad naar jeg leser at du har det bra! Det fortjener du virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. april 2006 #1048 Del Skrevet 7. april 2006 Heeeei sis!! Må kalle deg det av og til....... Så superfint å lese at du har det så bra! Og gjør masse fremgang og er bare helt i hundre!! Når du har flere gode enn dårlige dager,da er det virkelig på tur til å bli bare best i verden altså! Tviler,men håper at jeg rekker idol ikveld..... Ha ei kjempefin helg i allefall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 7. april 2006 #1049 Del Skrevet 7. april 2006 Håper den gode bølgen fortsetter leeeeenge!!! Sender en og noen elgevibber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. april 2006 Forfatter #1050 Del Skrevet 7. april 2006 miiip*2: Du er god Tulipan: Jeg tenkte også slik at jeg ville være helt anonym her inne, men jeg trives veldig godt slik som det er nå . Det er kjennes veldig godt ut at jeg er i ferd med å bli meg sjøl igjen. Holly Hobbie: Takk Skytte: Godt å se deg her inne. Jeg savner deg så veldig når du er borte. Det er virkelig på tur til å bli best i hele verden. Hadde en supertreg start på dagen. Spiste frokost kl 1330 . Både sambo og jeg var våkne kl 8, men så la han ryggen til meg og da måtte jeg bare legge meg inntil, for det er det beste i hele verden . Og hva er det som skjer da..... jeg sovna igjen selvfølgelig. Våkna igjen rundt 11 og da var det visst tid for litt . Etter det måtte vi på butikken fordi det var tomt for mat hjemme og det tar sin tid. Derfor så sen frokost og enda senere jobbing med studiene. Jeg har vært hypereffektiv i dag og fått gjort masse på lite tid. Ble litt surrete i hue av alle tallene og all klikkinga på maskina. Vet ikke riktig om jeg gidder å gjøre noe mer i dag. Sambo skal på fjelltur i helga med en kollega, så da kan jeg være flittig student. Hva mer var det jeg tenkte jeg skulle skrive?? Jo, jeg har det bra i dag også. Tror det var bra alt som har skjedd di siste månedene, sjølom det har vært for J*****. Kan ikke huske sist jeg var så oppriktig fornøyd med situasjonen, livet og meg sjøl. Det er forresten EL-tid for meg. Jeg synes det går veldig greit. Selvfølgelig har jeg hatt et par tunge stunder de siste par dagene, men ingen grining, masing eller kjefting . Nå klarer jeg faktisk å tenke at det er bra å vente. Dessuten snakker jeg og sambo masse om barn for tida . Om alt mulig som har med den saken å gjøre, og det er så fint. Det er like ofte han som tar initativ til slike samtaler, så det er ikke bare mas fra min side :kgblunk:. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. april 2006 #1051 Del Skrevet 7. april 2006 En stund siden jeg har vært her inne nå ser jeg... Bare et oppdaterings spor fra meg!! Synes du har kommet så langt, og tenker så fornuftig!! litt for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 7. april 2006 #1052 Del Skrevet 7. april 2006 Neimen Pi@ er vel alltid fornuftig?! Ha en kjempefin elg, vennen! (tilgi ordspillet ). Har du noen planer bortsett fra aa studere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 8. april 2006 #1053 Del Skrevet 8. april 2006 Hei på deg!!! Så fint at du synes det morro igjen med studiene. Og jeg synes at dersom du ikke orker studere til langt på kveld, så gjør du ikke det. For å presse seg kan jo føre til at den følelsen du hadde for studiene for en stund siden kommer tilbake. Og det vil vi ikke. Så fint at du og mannen snakker en del om barn for tiden. Kansje han er i ferd med modnes.... Og blir klar litt før... (bare en liten Tulipan som er optimisktisk...) Ha en fantastisk fin helg (uten mannen ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 8. april 2006 #1054 Del Skrevet 8. april 2006 He he, jeg tenker litt det samme som Tulipan! Da foerst min kjaere kom paa gli tok det utrolig kort tid foer han ble like klar som meg! Kos deg i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 8. april 2006 #1055 Del Skrevet 8. april 2006 Håper du har en fin dag og får orden i statistikken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 8. april 2006 #1056 Del Skrevet 8. april 2006 Heihå! Så utrolig fint det er å lese at du har det bra for tiden! Det er vel noe med at gode dager avler gode dager - sånn er det i alle fall ofte for meg. Godt å føle seg litt ovenpå etter mange tunge stunder! Håper du får kost deg i helgen helt alene også. Snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 8. april 2006 Forfatter #1057 Del Skrevet 8. april 2006 I går kveld la jeg med med en mann ved siden av meg og i dag tidlig så våkna jeg opp med en hund i senga Nå har jeg vært på en mikroskopisk skitur. Ble ikke svett engang . Jeg har vært fullstendig ferdig i hele dag, og jeg tror det kommer av at jeg ikke har trent kondisjon siden sist søndag. Tidligere i uka var jeg hypergira på å trene, men jeg fikk rett og slett ikke tid og så tror jeg det bikka over på en måte . Så da er det bare å tvinge kroppen i gang igjen. iss: Koselig å se deg her inne. Vi har jo hatt kontakt da, sjølom du ikke har vært her inne Holly Hobbie*2: Ingen store planer for helga. Tihi til ordspillet . Tulipan: Jeg har tatt meg fri i dag . Har ingen planer om å bli så sliten som jeg var for noen måneder siden. Det hadde ikke akkurat gjort noe om sambo ble klar før tiden, men jeg vil ikke gå rundt å håpe på det. Jeg skal kose meg alene, godt å være alene av og til. miiip: Jeg fikk orden på talla i går, så i dag tar jeg meg fri. Tenkte jeg skulle jobbe litt mer med oppgava i morra. Rognebær: Jeg tror også at det er lettere å holde humøret oppe og takle ting når jeg først har kommet litt ovenpå. Jeg skal kose meg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. april 2006 #1058 Del Skrevet 8. april 2006 Det er såååå viktig og deilig å ha tid for seg selv altså! Jeg klager ikke mye på at sambo jobber så mye, men det er fordi jeg trenger å være mye alene og trives i eget selskap! Jeg passer på at sambo kommer seg på sosiale ting med musikk-gjengen, slik at han får tid for seg selv og... Viktig!!! til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 9. april 2006 Forfatter #1059 Del Skrevet 9. april 2006 Nå er det strålende sol og skyfri himmel. Jeg prøver å kaste i meg frokosten så for som mulig for å kommet meg ut på søndagstur. Nå skal jeg få fregner iss: Er helt enig med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 9. april 2006 #1060 Del Skrevet 9. april 2006 Nå er det strålende sol og skyfri himmel. Jeg prøver å kaste i meg frokosten så for som mulig for å kommet meg ut på søndagstur. Nå skal jeg få fregner Ååå, fregner! Her er det bare to plussgrader og tåke og regn i lufta! GOD TUR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg