Gå til innhold

Pi@ venter...

Pi@

Anbefalte innlegg

Gjest miiip

Nei schteike, nå fikk jeg ikke æren av innlegg nummer 1000 hos deg heller... :sur:

:ler: :ler: :ler:

Men da får jeg heller feire INNLEGG NR 1001!!! :hoppe:

Synes det var morsomt at jeg var akkurat sånn du hadde tenkt. Jeg tror kanskje du var nesten akkurat sånn jeg hadde tenkt også, men jeg tror kanskje ikke jeg hadde tenkt så mye? :klø: :ler:

Endret av miiip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Shit over 1000 innlegg i dagboka, moro :hoppe:

Kommer rett fra rådgiveren, har prøvd tankefeltterapi i dag, og jeg kjenner meg helt dopa etterpå. Høy liksom, så jeg tror det funka :ler:.

Og så litt om kurset. Skulle dele rom med noen jeg ikke visste hvem var, og tror du ikke det viste seg å være ei skikkelig fjåse-sminkedukke fra Drammen. Jeg tenkte bare "Oh my God" hvordan i all verden skal jeg overleve dette her? Men så var hun faktisk trivelig, til tross for at vi lever i to vidt forskjellige verdener og ikke hadde noe som helst til felles. Det er morsomt å få et inntrykk av hvordan andre lever. Jeg fikk en litt moderlig følelse for henne, fordi hun virka så veldig usikker, hun hadde et sjukelig forhold til sitt eget utseende og hun var veldig redd for at hun ikke så bra ut, eller hadde det riktige antrekket. Tenk så slitsomt det må være å ha det på den måten. På festen på tirsdag så snakka jeg masse med en søt liten gutt som var født i 87! (jeg begynner å bli gammel :ler:). Det er så bra når jeg kan snakke med gutter, jeg ikke kjenner fra før, på fest uten at di skal prøve seg på noe. Han var riktig hyggelig og vi snakka om alt mulig. Kurset ellers var veldig bra, og jeg har blitt supergira på å begynne å jobbe igjen. Nesten så jeg ikke kan vente, men jeg vet jeg må være forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: :klem:

Tulipan*2: Så koselig at du setter pris på at jeg er tilbake. Jeg tenkte jeg skulle forandre nedtellinga mi den 1. i hver måned, så nå er det ikke lenge til :hoppe:. :klem:

miiip: :grine2: Jeg tror at man ubevist danner seg et bilde av hvordan folk er IRL utfra dagbøkene, min lille erfaring er at det stemmer veldig bra :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saa bra at kurset var vellykket! Og tankefeltterapi hoeres spennende ut....

:klem:

Ja, det er litt hokus pokus. Terapauten banket lett på ulike punkter i ansiktet, kravebeinet, under armen og på hånda (på meg i allefall) mens jeg tenkte på ting jeg synes er vanskelig å takle. Merka at det ble værre og værre å fokusere på tingene og etter timen følte jeg meg veldig bra, og var glad og fornøyd. Kjennes litt ut som om noe har "løsna" og det er visst det som er meninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Fint å lese om kurset! Jeg blei glad av å lese om det på nytt selv om jeg hadde hørt det før! :ler: Du har nok rett i at underbevisstheten danner seg bilder selv om man ikke har dem helt klart for seg.

TFT er litt hokus pokus, men på meg virker alt mulig som er hokus pokus! :) Bra at det hjalp deg også.

Kos deg i Tromsø! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia vennen!!!

Så mye greier du har fått gjort i det siste da!!! Truffet både Epona og Miip din heldiggris!! Koselig å treffe sånne man kjenner og ikke kjenner på samme tid!

Og så fest da :sjarmor: Det er kult!

:ler: Skjønner godt hva du mener!! Følte meg passe gammel da jeg skulle snakke med kompis av leieboeren til Iss,for han var mindre enn meg :ler:

Sorry at dette ble et sånt stressebesøk uten like...Men jeg tenker på deg masse altså! Og satser på litt mer hjemmetid etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen min skjønne ubesudlede rose oppi nord :ler:

Bare innom for å ønske deg en kjempefin dag! Håper det år bra med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip
God morgen min skjønne ubesudlede rose oppi nord :ler:

:ler::ler2:

Håper dagen går bra med de møtene og greier du skulle på. :klem:

Og kos deg masse med sambo når du kommer hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på yoga i pysj :ler:. Hadde glemt treningstøy og jeg dro rett fra Tromsø og på yoga, funka det også.

Nå er jeg dødssliten. Lovet dere på tro og ære at jeg skulle ta det rolig, men hva er det jeg holder på med nå egentlig??? Jeg tar det ikke akkurat rolig...... Merker at det er vanskelig å stå opp om morran igjen og at jeg generelt er sliten. Huff jeg er helt nødt til å roe ned!

Nå gleder jeg meg helt vilt til å se sambo igjen. Er et par timer til. Jeg har ikke sett han siden forrige tirsdag, og det er LENGE. Nå er jeg skikkelig fjortisknisefnisete :ler:

miiip, Skytte, iss, LinKri og Tulipan: titusen millioner :klem: til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynner å få vondt i ei tann :grine: og da må jeg sikkert trekke ei visdomstann også :grine:. Jeg vil ikke til tannlegen :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du flyr jo hele Norge rundt, jo! Nå må du i alle fall ta det veldig pent og rolig i helga og bare kose deg med sambo og vovvene. Og kanskje litt frisk luft i en passende skog, men ikke noe mer!

Høres ut som kurs og treff og fest og TFT har vært bra, da, og det er jo bra. Men det er jo ikke rart det blir mye med så mange ting på gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er litt hokus pokus. Terapauten banket lett på ulike punkter i ansiktet, kravebeinet, under armen og på hånda (på meg i allefall) mens jeg tenkte på ting jeg synes er vanskelig å takle. Merka at det ble værre og værre å fokusere på tingene og etter timen følte jeg meg veldig bra, og var glad og fornøyd. Kjennes litt ut som om noe har "løsna" og det er visst det som er meninga.

Hoeres veldig bra ut! Synes du er flink som toer aa proeve noe nytt og "skummelt".

Yoga i pysj... :ler:

Ha en kjempefin helg, vennen!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen Yogapysj :ler: Ser det for meg gitt!!

Men er enig med Fjellrypa at i helga får du bare roe helt ned og kun bruke energi på forføring og litt tur med hundene! Du er jo helt turbo!

Kanskje det ligger i navnet vårt?!?

Ha ei kjempefin helg i allefall!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he kunne jeg bare slappe av i helga så, men det er på søndag jeg skal gå turrennet...... Nå blir det å teste ut div smørning, jeg MÅ finne noe som sitter ellers er det håpløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pi@-vennen!!!

Du, nå skal du høre på a mor: du må roe ned her altså!!!! :fy_fy: . Dersom du ikke roer ned nå så kan du jo ende opp med å bli utbrendt. Og det vil vi ikke!!!!! :riste: .

Så du er fjortisknisete du da??? :grine2: Ser det for meg.... :grine2: Nå er det jeg som ler litt av deg. Hi hi hi!!!! :ler: Ikke ment å være slem altså.

Nå må du slappe av så mye som mulig. OG kose masse med mannen!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...