Tulipan Skrevet 25. mars 2006 #981 Del Skrevet 25. mars 2006 til Pi@-snuppa fordi du fortjener det!!!! Du kommer sikkert til å bli verdens beste mamma. Det er jeg heeeelt sikker på. Så da er det slik. Ikke noen vits å s noe annet. Pi@ kommer til å bli verdens beste super, duper mamma !!!!! Ha en super fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 25. mars 2006 #982 Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg vil gjerne treffe deg på tirsdag hvis du tør og vil! Kan sms'e høyde og vekt på forhånd, så du veit hva du skal se etter!!! Bra at tida går fort og at det var hyggelig hos pappaen din. Synes du er sprek som går så mye på ski. Har blitt lite skigåing på meg i vinter, gitt... Men jeg har jo unnskyldning nå, i motsetning til i fjor! (Selv om det ikke nødvendigvis blei så mye mer skigåing da... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 25. mars 2006 #983 Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg glemte å si GRATTIS MED 50 SIDER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 26. mars 2006 #984 Del Skrevet 26. mars 2006 Innom med en stor søndagsklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 26. mars 2006 #985 Del Skrevet 26. mars 2006 En fra meg også! Gleder meg til å treffe deg på tirsdag. Må forsøke å rekonstruere bildene i hodet jeg har sett av deg, så jeg kjenner deg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 26. mars 2006 #986 Del Skrevet 26. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 26. mars 2006 #987 Del Skrevet 26. mars 2006 Synes det er litt kjedelig når du ikke er her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 26. mars 2006 #988 Del Skrevet 26. mars 2006 Synes det er litt kjedelig når du ikke er her... ← Enig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 27. mars 2006 #989 Del Skrevet 27. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 28. mars 2006 #990 Del Skrevet 28. mars 2006 Ha en fin tirsdag, Pi@mor! Gleder meg til du kommer hjem og oppdaterer her igjen, savner deg! Håper du får en koselig lunsj med Miiip i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 28. mars 2006 #991 Del Skrevet 28. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 28. mars 2006 #992 Del Skrevet 28. mars 2006 Hei snuppa! Det var veldig hyggelig å treffe deg "live"! Takk for en fin formiddag. Håper turen hjem gikk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. mars 2006 #993 Del Skrevet 28. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 28. mars 2006 #994 Del Skrevet 28. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 28. mars 2006 #995 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg trodde du skulle komme på nett i kveld, jeg? Var flyet forsinka? :klø: Du får uansett ha en god natt, nå må jeg køye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #996 Del Skrevet 28. mars 2006 Nå har jeg nesten gått glipp av min egen 50 siders fest . Så utrolig koselig at dere har holdt liv i dagboka mi mens jeg har vært fraværende noen dager Tulipan*4: Tusen takk for det veldig koselige innlegget ditt. Jeg ble helt rørt over at du har slik tro på meg og tusen takk for alle klemmene. miiip*6: Godt å høre at jeg har vært litt savna . Det var utrolig koselig å treffe deg i dag, du var akkurat sånn jeg hadde tenkt du var . Hadde det kjempefint. Flyet var ikke forsinka, men jeg var litt sliten da jeg kom hjem så jeg orka ikke nett med en gang. Sov godt. Epona*3: Du er bare god iss og LinKri: Nå må jeg og og og for 50 sider og for at dere passer så godt på boka mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #997 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg har hatt det veldig fint på kurset, men nå er det godt å være hjemme igjen. Litt sliten i dag etter kursavslutning i går , men det var veldig moro med en fest. Tror ikke jeg har vært på fest siden jula. I morra bærer det til Tromsø, noe jeg virkelig ikke har lyst til. Vil bare være hjemme og slappe av. Jeg har funnet ut at det egentlig ikke er så moro å dra bort, det er så utrolig mye tid som går bort på å reise og vente. Synes alt dreier seg om akkurat det og så glemmer jeg alt det andre. Jeg er sikker på at jeg har tilbragt like mye tid på et eller annet transportmiddel eller venta på det, som jeg har gjort andre ting den siste uka. Får ta litt mer i morra, nå har jeg lyst til å legge meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. mars 2006 #998 Del Skrevet 28. mars 2006 Der var du jo!! Ja, jeg tar meg en siste før jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 29. mars 2006 #999 Del Skrevet 29. mars 2006 Hei!!! Så koselig å ha deg tilbake. Du har vært dypt savnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 29. mars 2006 #1000 Del Skrevet 29. mars 2006 Og du.... Nå må du snart forandre på den nedtellings-dingsen din. Det er vel mindre enn 14måneder igjen nå????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg